Petri Oinonen | Senior Manager

Direktiiveistä apua sijoituspalvelun tarjoajalle

Uusi MiFID II -direktiivi tuo pankkialalle paineita asiakaskohtaamisien digitalisointiin. Parhaimmassa tapauksessa pelätystä ja jo kertaalleen vuodella siirretystä direktiivistä hyötyvät sekä tavalliset säästäjät ja piensijoittajat että myös palveluntarjoajat itse.

[Lue lisää]

Tommi Hyyrynen | Toimitusjohtaja, Expak Systems Oy

Kuinka saat toimitusketjusi svengaamaan kuin La La Land?

Parhaimmillaan toimitusketjun yhteistyöverkoston osapuolet tanssivat samaan tahtiin, luovat arvoa ja saavat palkinnoksi tyytyväisiä asiakkaita. Kuinka tähän päästään?

[Lue lisää]

Markus Määttälä | Vanhempi konsultti

Tietovarastot ja analytiikka datan laadun parantajana

Analytiikka sopii raportointitarpeiden ratkaisemisen lisäksi mainiosti myös datan laadun parantamiseen.

[Lue lisää]

Markus Määttälä | Vanhempi konsultti

Kumman valitset, huonon ohjelmiston vai huonon datan?

Huonokin ohjelmisto laadukkaalla datalla on organisaatiolle parempi kuin hyvä ohjelmisto, jossa on huonolaatuista dataa.

[Lue lisää]

Vesa Kovanen | Liiketoimintakonsultti

Voiko koneäly ennustaa sydänkohtauksen?

Julkinen sektori hyötyisi monin tavoin analytiikan tehokkaammasta käytöstä. Koneäly on onnistunut ennakoimaan sydänkohtauksia, tunnistanut uupuneita poliiseja ja vähentänyt ruokamyrkytyksiä. Huolena ovat liian pitkälle menevä ennustaminen ja huono data.

[Lue lisää]

Markku Väänänen | Analytiikkaliiketoiminnan johtaja

Neljä askelta kohti analyyttista organisaatiota

Lähde kulttuurimatkalle analyyttiseen organisaatioon lean startupin hengessä! Tiedolla johtaminen onnistuu paremmin laaman kuin virtahevon opeilla.

[Lue lisää]

Digia Oyj

Kuusi keskeistä muutostrendiä asiakkaidemme digiarjessa

Asiakkaamme etsivät yhä uudenlaisia keinoja parantaa asiakaskokemustaan, prosessejaan sekä kilpailukykyään muuttuvassa digiarjessa. Vuoden 2015 vuosikertomuksessa kotimaan toimintaympäristöämme on kuvattu kuuden keskeisen muutostrendin kautta. Lue esimerkkejä muutostrendeistä myös blogikirjoituksistamme.

[Lue lisää]

Pia Norrila | Senior Manager

Analytiikasta apua asiakasymmärrykseen

Asiakasymmärrys on jokaisen menestyvän liiketoimintapäättäjän salainen ase. Mitä paremmin yrityksissä ymmärretään asiakkaiden tarpeita, sitä laadukkaammin heitä osataan palvella.

[Lue lisää]

Pia Norrila | Senior Manager

3 tapaa, joilla analytiikka mahdollistaa uudet ansaintalogiikat

Analytiikasta ja datasta julistetaan liiketoiminnalle uutta kultakaivosta. Konsulttien presentaatioista on kuitenkin pitkä matka kiihtyvällä tahdilla kasvavaan kassavirtaan. Pia kertoo, miten analytiikka voi käytännössä avata uusia tapoja tehdä parempaa tulosta.

[Lue lisää]

Vesa Kovanen | Liiketoimintakonsultti

[UUSI OPAS] Liiketoiminta kasvuun analytiikan avulla

Digitalisoituminen vaikuttaa kaikkiin yrityksiin toimialasta riippumatta. Se tuo mukanaan muutoksia liiketoimintamalleihin, tuottavuuteen, johtamisen käytäntöihin sekä kilpailuun uusista markkinoista ja asiakkuuksista. Digian uusi opas kertoo, miten analytiikka valjastetaan muutoksen työjuhdaksi.

[Lue lisää]