Susanna Härkönen | Johtava palvelumuotoilija

Postdigitalisaatio muuttaa laitteiden vihaamisen laatuajaksi

Miten laitevihaajat saadaan mukaan digitalisaatioon? Vastaus löytyy laadusta ja inhimillisyydestä.

[Lue lisää]

Digia Oyj

[KATSAUS] Miten SOTE-uudistus toteutetaan asiakas keskiössä?

Asiakaslähtöisyys on SOTE-uudistuksen johtoajatus, mutta mitä ”asiakas keskiössä” sosiaali- ja terveyspalveluissa tarkoittaa ja miten se saadaan toteutumaan? Esittelemme näkemyksemme uunituoreessa katsauksessa.

[Lue lisää]

Jussi Rumbin | Verkkoliiketoimintakonsultti

PXM - Seuraava askel asiakaskokemuksen luomisessa

Tuotekokemuksen hallinta auttaa viemää asiakkaalle tarjoamasi sisällöt uudelle tasolle. Verkkoliiketoimintakonsulttimme Jussi Rumbin ohjeistaa, mitä tuotekokemuksen hallinnassa tulee ottaa huomioon.

[Lue lisää]

Vesa Hack l Johtava konsultti

Voimaannuta asiakaspalvelijasi, jotta hän voi ilahduttaa asiakkaitaan

Miten kohtelet asiakkaitasi? Digian johtava konsultti Vesa Hack kertoo, miksi asiakaspalveluun ja sen ammattilaisiin kannattaa satsata.

[Lue lisää]

Tony Virtanen | Johtava konsultti

Jos teleoperaattori olisi sähköyhtiö

Miten energia-alalla voitaisiin vastata tulevaisuuden haasteisiin? Digian johtava konsultti Tony Virtanen otti mallia teleoperaattoreista ja visioi tulevaisuuden sähköyhtiön.

[Lue lisää]

Vesa Hack l Johtava konsultti

Palvelumuotoilun työkaluja liiketoiminnan kehittämiseen

Palveluiden ja liiketoiminnan kehittäjälle on tarjolla suuri valikoima työkaluja moninaisiin käyttötarkoituksiin. Digian johtava konsultti Vesa Hack otti käsittelyynsä niistä 6.

[Lue lisää]

Jussi Rumbin | Verkkoliiketoimintakonsultti

Tuotetiedonhallinta - välttämättömästä pahasta liiketoiminnan kilpailueduksi

Verkon ja kivijalan yhdistävä tuotetiedonhallinta on parhaimmillaan yksi liiketoiminnan kilpailueduista - etenkin jos mukaan on valjastettu myös yhteistyötahot. Digian verkkokaupankäynnin konsultti Jussi Rumbin kertoo, miksi tuotetiedonhallintaan panostaminen kannattaa.

[Lue lisää]

Juho Seppälä | Toimialajohtaja, energia

Viisi trendiä, joista tulevaisuuden menestyjät nappaavat kiinni energiatoimialalla

Energia-alan toimijoiden on käynnissä olevan murroksen keskellä fokusoiduttava, erottauduttava ja laajennettava rooliaan perinteisestä sähkön myyjästä laajemmaksi palveluntarjoajaksi.

[Lue lisää]

Juho Seppälä | Toimialajohtaja, energia

Omat asiakkaat ovat energiayhtiöiden tärkein alihyödynnetty resurssi – ja suuri mahdollisuus

Isot muutokset toimintaympäristössä tuovat energia-alan toimijoilla muutospaineita. Muuttuva toimintaympäristö luo lukuisten haasteiden lisäksi kuitenkin myös mahdollisuuksia. Avainasemassa on asiakkaan muuttunut rooli.

[Lue lisää]

Vesa Hack l Johtava konsultti

Asiakaskokemuksen kehittäjän ensimmäinen tehtävä: luo yhteinen visio

Merkityksellinen visio ohjaa ihmisiä työskentelemään yhtä päämäärää kohti. Tämä pätee myös asiakaskokemuksen kehittämiseen.

[Lue lisää]