Juho Seppälä | Toimialajohtaja, energia

Omat asiakkaat ovat energiayhtiöiden tärkein alihyödynnetty resurssi – ja suuri mahdollisuus

Isot muutokset toimintaympäristössä tuovat energia-alan toimijoilla muutospaineita. Muuttuva toimintaympäristö luo lukuisten haasteiden lisäksi kuitenkin myös mahdollisuuksia. Avainasemassa on asiakkaan muuttunut rooli.

[Lue lisää]


Vesa Hack l Johtava konsultti

Asiakaskokemuksen kehittäjän ensimmäinen tehtävä: luo yhteinen visio

Merkityksellinen visio ohjaa ihmisiä työskentelemään yhtä päämäärää kohti. Tämä pätee myös asiakaskokemuksen kehittämiseen.

[Lue lisää]


Juho Seppälä | Toimialajohtaja, energia

[KATSAUS] Miten energiatoimiala kehittyy murroksen keskellä?

Tuoreessa katsauksessa tarkastelemme energia-alan kehityssuuntia ja alan toimijoiden strategisia vaihtoehtoja radikaalisti muuttuvassa toimintaympäristössä. Asiakkuudenhoito ja asiakastiedon hyödyntäminen nousevat avainasemaan.

[Lue lisää]


Tony Virtanen | Johtava konsultti

Digitalist-aamun jälkeen nousee aurinko

Digia Digitalist Commerce Forum järjestettiin keskiviikkona 15.2.2017. Digian johtava konsultti Tony Virtanen kertoo, mitä tapahtumasta jäi käteen.

[Lue lisää]


Vesa Hack l Johtava konsultti

Asiakaskokemuksen kehittäminen lähtee selkeistä tavotteista

Kipuillaanko yrityksessäsi asiakaskokemuksen kehittämisen kanssa? Digian johtava konsultti Vesa Hack pureutui asiakaskokemuksen kipupisteisiin ja neuvoo, miten niistä selvitään.

[Lue lisää]


Vesa Hack l Johtava konsultti

Asiakaskokemuksen kymmenen käskyä

Digian johtava konsultti Vesa Hack kirjoitti kymmenen käskyä, joita noudattamalla kehität yrityksesi asiakaskokemusta entistä paremmaksi.

[Lue lisää]


Marko Saarinen | Johtaja, digitaaliset palvelut

Ostaminen siirtyi verkkoon - 6 varmaa tapaa käännyttää ostajat

Menestyminen verkkokaupassa ei ole erityisen vaikeaa, kunhan tietyt osa-alueet ovat kunnossa. Digian digitaalisten palveluiden johtaja Marko Saarinen listasi yleisimmät sudenkuopat.

[Lue lisää]


Kari Karipuu | Client Executive

Taipuvatko liiketoimintaprosessisi saumattomaan asiakaskokemukseen?

Kaikkikanavainen kauppa ja saumaton asiakaskokemus puhuttavat kaupan alan tekijöitä niin meillä kuin muuallakin. Matka kohti kaikkikanavaisuutta on hyvä aloittaa yhdestä kysymyksestä: oletko valmis muuttamaan liiketoimintaprosessejasi?

[Lue lisää]


Tony Virtanen | Johtava konsultti

Ostaminen siirtyi verkkoon - 6 askelta vaikuttavaan kaikkikanavaiseen kauppaan

Vaikuttava kaikkikanavainen kauppa - utopiaa vai todellisuutta? Digian johtava konsultti Tony Virtanen tarjoaa 6 askelta parempaan asiakaskokemuksen rakentamiseen verkossa ja kivijalassa.

[Lue lisää]


Ville Vainikainen | Järjestelmäarkkitehti

Älä unohda asiakaskokemuksen ydinelementtiä!

Iso osa paremman asiakaskokemuksen rakentamista on viestintä. Viestinnän avulla asiakas pidetään tietoisena palvelusta ja tuodaan esille uusia vaihtoehtoja.

[Lue lisää]