Petri Oinonen | Senior Manager

Direktiiveistä apua sijoituspalvelun tarjoajalle

Uusi MiFID II -direktiivi tuo pankkialalle paineita asiakaskohtaamisien digitalisointiin. Parhaimmassa tapauksessa pelätystä ja jo kertaalleen vuodella siirretystä direktiivistä hyötyvät sekä tavalliset säästäjät ja piensijoittajat että myös palveluntarjoajat itse.

[Lue lisää]


Juho Seppälä | Toimialajohtaja, energia

Omat asiakkaat ovat energiayhtiöiden tärkein alihyödynnetty resurssi – ja suuri mahdollisuus

Isot muutokset toimintaympäristössä tuovat energia-alan toimijoilla muutospaineita. Muuttuva toimintaympäristö luo lukuisten haasteiden lisäksi kuitenkin myös mahdollisuuksia. Avainasemassa on asiakkaan muuttunut rooli.

[Lue lisää]


Jani Valu | Development Manager

Liiketoimintasovellusten uusi aika on alkanut

Oletko hankkimassa yritykseesi uutta CRM:ää tai ERP:iä? Silloin kannattaa huomioida, että olemme siirtyneet uuteen aikaan. Järjestelmien sijaan valinta tehdään nyt ekosysteemien välillä.

[Lue lisää]


Heikki Honkala | Johtaja, toimialaratkaisut

Muuttaako Dynamics 365 maailman? No, ainakin markkinan

Microsoft Dynamics 365 luvataan tuovan uusia tuulia toiminnanohjauksen ja asiakasrajapinnan järjestelmäkentälle. Digian Heikki Honkala kertoo, mistä on kyse.

[Lue lisää]


Aki Kortesniemi | Liiketoimintakonsultti

Löydä parempi asiakaskokemus palvelukartalla – 6 askelta

Asiakaskokemus koostuu useista hetkistä, jotka organisaation on ymmärrettävä, jotta asiakasta voidaan palvella hyvin. Vain näin voidaan rakentaa asiakaskokemus, joka kestää koko asiakkaan palvelupolun.

 

[Lue lisää]


Maarit Kartano | Konsultti

Miten yhdistää asiakaspalvelu ja myynti?

Asiakas ei halua kertoa yrityksen eri organisaatioille omasta tilanteestaan. Hän olettaa, että tieto kulkee yrityksen sisällä.

[Lue lisää]


Jani Valu | Development Manager

Miksi ruutuvihko ei enää riitä huoltomiehelle?

Kenttähuolto on tärkeä osa asiakaskokemusta. Asiakaskokemus ei saa kärsiä, koska kentälle ei saada kaikkea tietoa ajantasaisena.

[Lue lisää]


Outi Karhunen | Konsultti, projektipäällikkö

Löydä oikeat asiakaspalvelun mittarit yrityksellesi

Asiakaskokemuksen merkityksen kasvu tarkoittaa, että myös asiakaskokemuksen mittaaminen nousee uuteen arvoon. Organisaation on tiedettävä jatkuvasti, mitä asiakas ajattelee organisaatiosta ja saamastaan palvelusta. Asiakastyytyväisyydellä on suurempi vaikutus tulevaisuuden ostoaikomuksiin kuin palvelun laadulla.

[Lue lisää]


Jani Valu | Development Manager

Asiakkaiden odotukset ovat valtavat - 5 vinkkiä, miten vastaat niihin

Asiakkaat odottavat saavansa loistavaa palvelua nopeasti. Samaan aikaan kilpailu kiristyy ja toimintakenttä monimutkaistuu. Kokosimme viisi vinkkiä, miten asiakkaiden odotukset voi tyydyttää.

[Lue lisää]


Outi Karhunen | Konsultti, projektipäällikkö

Yritysstrategia kunnossa - muistithan somen?

Sosiaalinen media on viimeistään nyt syytä ottaa osaksi yrityksen muuta strategiaa. Oikeilla työkaluilla somen haltuunotto ja sieltä saatavan datan analysointi sujuu helposti.

[Lue lisää]