Tessa Viitanen | Ratkaisuarkkitehti

Digiunelmia osa 1: Tietosuoja palauttaa vallan asiakkaalle – miten käy palveluiden personoinnin?

Jos omat tiedot ja niiden kontrolli kuuluisivat henkilölle itselleen, miten tämä vaikuttaisi käytännössä eri palveluntarjoajien toimintaan ja mitä uusia mahdollisuuksia se toisi mukanaan?

[Lue lisää]


Vesa Hack l Johtava konsultti

Arvojen merkitys digipalveluiden kehityksessä

Yksikään palvelu ei synny arvotyhjiössä. Millaisia arvoja sinun yrityksesi digipalvelut välittävät?

[Lue lisää]


Niklas Lahti | Räätälöityjen palveluiden johtaja

Viisi syytä, miksi sinunkin verkkopalvelusi tulisi pohjautua Reactiin

Mikä React on ja mitä hyötyä siitä voisi olla sinulle? Lue viisi syytä, miksi verkkopalvelusi tulisi pohjautua Reactiin.

[Lue lisää]


Susanna Härkönen | Johtava palvelumuotoilija

Postdigitalisaatio muuttaa laitteiden vihaamisen laatuajaksi

Miten laitevihaajat saadaan mukaan digitalisaatioon? Vastaus löytyy laadusta ja inhimillisyydestä.

[Lue lisää]


Pekka Rantanen | Liiketoimintakonsultti

Business luuraa älypuhelimessa

Mobiliteetti - pelkkä sovellus vai sittenkin jotain enemmän? Digian Pekka Rantanen korjaa väärinkäsityksiä ja kertoo, mitä yrityskäyttöön tarkoitetuissa sovelluksissa on hyvä huomioida.

[Lue lisää]


Juho Seppälä | Toimialajohtaja, energia

Digitalisaatio lävistää organisaation ydinprosesseista asiakasrajapintaan

Energia-ala on murroksessa, ja menestyminen vaatii tulevaisuudessa alan toimijoilta paljon: toimintatapojen ja järjestelmien uudistusta, prosessien digitalisointia, asiakkuudenhoidon ja asiakastiedon uudenlaista hyödyntämistä sekä uusien palveluiden kehittämistä. Digitalisaatio tukee tätä muutosta monin tavoin. 

[Lue lisää]


Petri Oinonen | Senior Manager

Direktiiveistä apua sijoituspalvelun tarjoajalle

Uusi MiFID II -direktiivi tuo pankkialalle paineita asiakaskohtaamisien digitalisointiin. Parhaimmassa tapauksessa pelätystä ja jo kertaalleen vuodella siirretystä direktiivistä hyötyvät sekä tavalliset säästäjät ja piensijoittajat että myös palveluntarjoajat itse.

[Lue lisää]


Juho Seppälä | Toimialajohtaja, energia

Omat asiakkaat ovat energiayhtiöiden tärkein alihyödynnetty resurssi – ja suuri mahdollisuus

Isot muutokset toimintaympäristössä tuovat energia-alan toimijoilla muutospaineita. Muuttuva toimintaympäristö luo lukuisten haasteiden lisäksi kuitenkin myös mahdollisuuksia. Avainasemassa on asiakkaan muuttunut rooli.

[Lue lisää]


Jarkko Lindroos | Johtaja, strategiset asiakkuudet

Digitaalinen maailma edellyttää uusia kumppanuustaitoja sekä asiakkailta että myyjiltä

Miten rakennetaan menestystarinoita muuttuvassa digitaalisessa maailmassa? Digian strategisten asiakkuuksien johtajan Jarkko Lindroosin mukaan muutos lähtee perinteisten toimittaja-ostaja -roolien haastamisesta.

[Lue lisää]


Tony Virtanen | Johtava konsultti

Digitalist-aamun jälkeen nousee aurinko

Digia Digitalist Commerce Forum järjestettiin keskiviikkona 15.2.2017. Digian johtava konsultti Tony Virtanen kertoo, mitä tapahtumasta jäi käteen.

[Lue lisää]