Jaakko Saari | Account Executive

Asiakaskokemuksen kolme kovaa: näkemyksellisyys, yhteistyö ja päätöksentekokyky

Oletko jo kyllästynyt puhumaan verkkopalvelun onnistuneen asiakaskokemuksen rakentamisesta? Hyvä, emme mekään! Aihetta ei nimittäin ole vielä koluttu loppuun, sillä tehtävää on paljon. Lue, miksi esimerkiksi päätöksentekokyvyllä on merkitystä, ja mistä suomalaisyrityksestä kannattaa ottaa asiakaslähtöisyyden suunnittelussa mallia.

[Lue lisää]


Marko Knuutila | Vanhempi konsultti

Mitä palvelumuotoilijalta vaaditaan?

Miten hyväksi palvelumuotoilijaksi tullaan? Marko Knuutila vastasi kysymyksen Ohjaamo Helsingin tilaisuudessa. Lue blogistamme, mitä neuvoja Marko antoi nuorille tulevaisuuden ammattilaisille.

[Lue lisää]


Marko Knuutila | Vanhempi konsultti

Nuoret kiinni IT-alaan – Digitalents-työpajassa syntyi kahdessa tunnissa uusia mobiilipalvelukonsepteja

Digia aloitti yhteistyön Digitalents Helsingin kanssa. Tavoitteena on kehittää 15-29 -vuotiaiden nuorten ICT-alan osaamista ja työelämävalmiuksia. Digian Design-tiimin Marko Knuutila kirjoitti kuulumiset syksyn työpajoista.

[Lue lisää]


Tessa Viitanen | Ratkaisuarkkitehti

Tietosuoja palauttaa vallan asiakkaalle – miten käy palveluiden personoinnin?

Jos omat tiedot ja niiden kontrolli kuuluisivat henkilölle itselleen, miten tämä vaikuttaisi käytännössä eri palveluntarjoajien toimintaan ja mitä uusia mahdollisuuksia se toisi mukanaan?

[Lue lisää]


Vesa Hack l Johtava konsultti

Arvojen merkitys digipalveluiden kehityksessä

Yksikään palvelu ei synny arvotyhjiössä. Millaisia arvoja sinun yrityksesi digipalvelut välittävät?

[Lue lisää]


Niklas Lahti | Räätälöityjen palveluiden johtaja

Viisi syytä, miksi sinunkin verkkopalvelusi tulisi pohjautua Reactiin

Mikä React on ja mitä hyötyä siitä voisi olla sinulle? Lue viisi syytä, miksi verkkopalvelusi tulisi pohjautua Reactiin.

[Lue lisää]


Susanna Härkönen | Johtava palvelumuotoilija

Postdigitalisaatio muuttaa laitteiden vihaamisen laatuajaksi

Miten laitevihaajat saadaan mukaan digitalisaatioon? Vastaus löytyy laadusta ja inhimillisyydestä.

[Lue lisää]


Pekka Rantanen | Liiketoimintakonsultti

Business luuraa älypuhelimessa

Mobiliteetti - pelkkä sovellus vai sittenkin jotain enemmän? Digian Pekka Rantanen korjaa väärinkäsityksiä ja kertoo, mitä yrityskäyttöön tarkoitetuissa sovelluksissa on hyvä huomioida.

[Lue lisää]


Juho Seppälä | Toimialajohtaja, energia

Digitalisaatio lävistää organisaation ydinprosesseista asiakasrajapintaan

Energia-ala on murroksessa, ja menestyminen vaatii tulevaisuudessa alan toimijoilta paljon: toimintatapojen ja järjestelmien uudistusta, prosessien digitalisointia, asiakkuudenhoidon ja asiakastiedon uudenlaista hyödyntämistä sekä uusien palveluiden kehittämistä. Digitalisaatio tukee tätä muutosta monin tavoin. 

[Lue lisää]


Petri Oinonen | Senior Manager

Direktiiveistä apua sijoituspalvelun tarjoajalle

Uusi MiFID II -direktiivi tuo pankkialalle paineita asiakaskohtaamisien digitalisointiin. Parhaimmassa tapauksessa pelätystä ja jo kertaalleen vuodella siirretystä direktiivistä hyötyvät sekä tavalliset säästäjät ja piensijoittajat että myös palveluntarjoajat itse.

[Lue lisää]