Paula Pesonen | Johtava konsultti

Yksi kappale IT:tä kiitos!

Mitä saat, kun ostat IT:tä palveluna? Digian johtava konsultti Paula Pesonen avaa blogikirjoituksessaan mihin asioihin ostajan kannattaa kiinnittää huomiota.

[Lue lisää]


Tessa Viitanen | Ratkaisuarkkitehti

Digiunelmia osa 1: Tietosuoja palauttaa vallan asiakkaalle – miten käy palveluiden personoinnin?

Jos omat tiedot ja niiden kontrolli kuuluisivat henkilölle itselleen, miten tämä vaikuttaisi käytännössä eri palveluntarjoajien toimintaan ja mitä uusia mahdollisuuksia se toisi mukanaan?

[Lue lisää]


Digia Oyj

Sote, valinnanvapaus ja digitalisaatio? Parasta palvelua -seminaarin satoa

Digia ja Kuntien Tiera järjestivät torstaina 24.8. Parasta palvelua -seminaarin, jossa keskusteltiin tulevista sote- ja maakuntauudistuksista sekä mahdollisuuksista hyödyntää niissä Palveluseteli- ja ostopalvelujärjestelmää (PSOP). Katso videolta kahden päivän puhujan sekä järjestäjien mietteitä sote-uudistuksesta ja digitalisaatiosta!

[Lue lisää]


Tapio Ketoja | Senior Manager

Näin käännät digitalisaation ja markkinoilla tapahtuvan muutoksen liiketoimintasi voitoksi

Onko yrityksesi valmis ottamaan kaiken hyödyn irti digitalisaatiosta ja markkinoiden muutoksesta? Liiketoiminnan kehitys koostuu monesta asiasta, joiden virittämisessä auttaa myös huolellisesti valittu kumppani.

[Lue lisää]


Vesa Hack l Johtava konsultti

Arvojen merkitys digipalveluiden kehityksessä

Yksikään palvelu ei synny arvotyhjiössä. Millaisia arvoja sinun yrityksesi digipalvelut välittävät?

[Lue lisää]


Sami Rantanen | Toimialajohtaja, julkishallinto

Miten asiakas nostetaan SOTE-uudistuksen keskiöön?

SOTE-palveluiden asiakaslähtöisyys tarkoittaa näkemyksemme mukaan suunnitelmalliseen hoitoon siirtymistä. Miten se oikein tapahtuu?

[Lue lisää]


Susanna Härkönen | Johtava palvelumuotoilija

Postdigitalisaatio muuttaa laitteiden vihaamisen laatuajaksi

Miten laitevihaajat saadaan mukaan digitalisaatioon? Vastaus löytyy laadusta ja inhimillisyydestä.

[Lue lisää]


Digia Oyj

[KATSAUS] Miten SOTE-uudistus toteutetaan asiakas keskiössä?

Asiakaslähtöisyys on SOTE-uudistuksen johtoajatus, mutta mitä ”asiakas keskiössä” sosiaali- ja terveyspalveluissa tarkoittaa ja miten se saadaan toteutumaan? Esittelemme näkemyksemme uunituoreessa katsauksessa.

[Lue lisää]


Tony Virtanen | Johtava konsultti

Mistä on digiajan johtajat tehty?

Mistä tunnistaa aidosti digiajassa elävän johtajan? Sovelluksista puhelimessa, buzzwordien viljelystä - vai jostain ihan muusta?

[Lue lisää]


Juho Seppälä | Toimialajohtaja, energia

Energiatoimialan muutos on kokonaisuus – teknologian ostaminen ei enää yksin riitä

Digitalisaatio vaikuttaa energia-alan palveluihin kolmella tasolla: ajatusmallien, johtamisen ja operatiivisen toiminnan on muututtava.

[Lue lisää]