Sami Rantanen | Toimialajohtaja, julkishallinto

Miten asiakas nostetaan SOTE-uudistuksen keskiöön?

SOTE-palveluiden asiakaslähtöisyys tarkoittaa näkemyksemme mukaan suunnitelmalliseen hoitoon siirtymistä. Miten se oikein tapahtuu?

[Lue lisää]

Susanna Härkönen | Johtava palvelumuotoilija

Postdigitalisaatio muuttaa laitteiden vihaamisen laatuajaksi

Miten laitevihaajat saadaan mukaan digitalisaatioon? Vastaus löytyy laadusta ja inhimillisyydestä.

[Lue lisää]

Digia Oyj

[KATSAUS] Miten SOTE-uudistus toteutetaan asiakas keskiössä?

Asiakaslähtöisyys on SOTE-uudistuksen johtoajatus, mutta mitä ”asiakas keskiössä” sosiaali- ja terveyspalveluissa tarkoittaa ja miten se saadaan toteutumaan? Esittelemme näkemyksemme uunituoreessa katsauksessa.

[Lue lisää]

Tony Virtanen | Johtava konsultti

Mistä on digiajan johtajat tehty?

Mistä tunnistaa aidosti digiajassa elävän johtajan? Sovelluksista puhelimessa, buzzwordien viljelystä - vai jostain ihan muusta?

[Lue lisää]

Juho Seppälä | Toimialajohtaja, energia

Energiatoimialan muutos on kokonaisuus – teknologian ostaminen ei enää yksin riitä

Digitalisaatio vaikuttaa energia-alan palveluihin kolmella tasolla: ajatusmallien, johtamisen ja operatiivisen toiminnan on muututtava.

[Lue lisää]

Tony Virtanen | Johtava konsultti

Jos teleoperaattori olisi sähköyhtiö

Miten energia-alalla voitaisiin vastata tulevaisuuden haasteisiin? Digian johtava konsultti Tony Virtanen otti mallia teleoperaattoreista ja visioi tulevaisuuden sähköyhtiön.

[Lue lisää]

Turo Hyppönen | Palvelupäällikkö

API:en tuotteistaminen on koko organisaation asia

API:t tarjoavat monenlaisia mahdollisuuksia liiketoiminnalle, mutta alkuun pääsemisessä on tunnetusti omat haasteensa. Digian palvelupäällikkö Turo Hyppönen kertoo, miten pääset API:ssa alkuun ja miten rajapinnoista saadaan kaikki hyöty irti.

[Lue lisää]

Juho Seppälä | Toimialajohtaja, energia

Digitalisaatio lävistää organisaation ydinprosesseista asiakasrajapintaan

Energia-ala on murroksessa, ja menestyminen vaatii tulevaisuudessa alan toimijoilta paljon: toimintatapojen ja järjestelmien uudistusta, prosessien digitalisointia, asiakkuudenhoidon ja asiakastiedon uudenlaista hyödyntämistä sekä uusien palveluiden kehittämistä. Digitalisaatio tukee tätä muutosta monin tavoin. 

[Lue lisää]

Juho Seppälä | Toimialajohtaja, energia

Viisi trendiä, joista tulevaisuuden menestyjät nappaavat kiinni energiatoimialalla

Energia-alan toimijoiden on käynnissä olevan murroksen keskellä fokusoiduttava, erottauduttava ja laajennettava rooliaan perinteisestä sähkön myyjästä laajemmaksi palveluntarjoajaksi.

[Lue lisää]

Petri Oinonen | Senior Manager

Direktiiveistä apua sijoituspalvelun tarjoajalle

Uusi MiFID II -direktiivi tuo pankkialalle paineita asiakaskohtaamisien digitalisointiin. Parhaimmassa tapauksessa pelätystä ja jo kertaalleen vuodella siirretystä direktiivistä hyötyvät sekä tavalliset säästäjät ja piensijoittajat että myös palveluntarjoajat itse.

[Lue lisää]