Tapio Ketoja | Senior Manager

Näin käännät digitalisaation ja markkinoilla tapahtuvan muutoksen liiketoimintasi voitoksi

Onko yrityksesi valmis ottamaan kaiken hyödyn irti digitalisaatiosta ja markkinoiden muutoksesta? Liiketoiminnan kehitys koostuu monesta asiasta, joiden virittämisessä auttaa myös huolellisesti valittu kumppani.

[Lue lisää]


Vesa Hack l Johtava konsultti

Arvojen merkitys digipalveluiden kehityksessä

Yksikään palvelu ei synny arvotyhjiössä. Millaisia arvoja sinun yrityksesi digipalvelut välittävät?

[Lue lisää]


Sami Rantanen | Toimialajohtaja, julkishallinto

Miten asiakas nostetaan SOTE-uudistuksen keskiöön?

SOTE-palveluiden asiakaslähtöisyys tarkoittaa näkemyksemme mukaan suunnitelmalliseen hoitoon siirtymistä. Miten se oikein tapahtuu?

[Lue lisää]


Susanna Härkönen | Johtava palvelumuotoilija

Postdigitalisaatio muuttaa laitteiden vihaamisen laatuajaksi

Miten laitevihaajat saadaan mukaan digitalisaatioon? Vastaus löytyy laadusta ja inhimillisyydestä.

[Lue lisää]


Digia Oyj

[KATSAUS] Miten SOTE-uudistus toteutetaan asiakas keskiössä?

Asiakaslähtöisyys on SOTE-uudistuksen johtoajatus, mutta mitä ”asiakas keskiössä” sosiaali- ja terveyspalveluissa tarkoittaa ja miten se saadaan toteutumaan? Esittelemme näkemyksemme uunituoreessa katsauksessa.

[Lue lisää]


Tony Virtanen | Johtava konsultti

Mistä on digiajan johtajat tehty?

Mistä tunnistaa aidosti digiajassa elävän johtajan? Sovelluksista puhelimessa, buzzwordien viljelystä - vai jostain ihan muusta?

[Lue lisää]


Juho Seppälä | Toimialajohtaja, energia

Energiatoimialan muutos on kokonaisuus – teknologian ostaminen ei enää yksin riitä

Digitalisaatio vaikuttaa energia-alan palveluihin kolmella tasolla: ajatusmallien, johtamisen ja operatiivisen toiminnan on muututtava.

[Lue lisää]


Tony Virtanen | Johtava konsultti

Jos teleoperaattori olisi sähköyhtiö

Miten energia-alalla voitaisiin vastata tulevaisuuden haasteisiin? Digian johtava konsultti Tony Virtanen otti mallia teleoperaattoreista ja visioi tulevaisuuden sähköyhtiön.

[Lue lisää]


Turo Hyppönen | Palvelupäällikkö

API:en tuotteistaminen on koko organisaation asia

API:t tarjoavat monenlaisia mahdollisuuksia liiketoiminnalle, mutta alkuun pääsemisessä on tunnetusti omat haasteensa. Digian palvelupäällikkö Turo Hyppönen kertoo, miten pääset API:ssa alkuun ja miten rajapinnoista saadaan kaikki hyöty irti.

[Lue lisää]


Juho Seppälä | Toimialajohtaja, energia

Digitalisaatio lävistää organisaation ydinprosesseista asiakasrajapintaan

Energia-ala on murroksessa, ja menestyminen vaatii tulevaisuudessa alan toimijoilta paljon: toimintatapojen ja järjestelmien uudistusta, prosessien digitalisointia, asiakkuudenhoidon ja asiakastiedon uudenlaista hyödyntämistä sekä uusien palveluiden kehittämistä. Digitalisaatio tukee tätä muutosta monin tavoin. 

[Lue lisää]