Juho Seppälä | Toimialajohtaja, energia

Digitalisaatio lävistää organisaation ydinprosesseista asiakasrajapintaan

Energia-ala on murroksessa, ja menestyminen vaatii tulevaisuudessa alan toimijoilta paljon: toimintatapojen ja järjestelmien uudistusta, prosessien digitalisointia, asiakkuudenhoidon ja asiakastiedon uudenlaista hyödyntämistä sekä uusien palveluiden kehittämistä. Digitalisaatio tukee tätä muutosta monin tavoin. 

[Lue lisää]


Juho Seppälä | Toimialajohtaja, energia

Viisi trendiä, joista tulevaisuuden menestyjät nappaavat kiinni energiatoimialalla

Energia-alan toimijoiden on käynnissä olevan murroksen keskellä fokusoiduttava, erottauduttava ja laajennettava rooliaan perinteisestä sähkön myyjästä laajemmaksi palveluntarjoajaksi.

[Lue lisää]


Petri Oinonen | Senior Manager

Direktiiveistä apua sijoituspalvelun tarjoajalle

Uusi MiFID II -direktiivi tuo pankkialalle paineita asiakaskohtaamisien digitalisointiin. Parhaimmassa tapauksessa pelätystä ja jo kertaalleen vuodella siirretystä direktiivistä hyötyvät sekä tavalliset säästäjät ja piensijoittajat että myös palveluntarjoajat itse.

[Lue lisää]


Fredrik Albrecht | Johtaja, konsultointi

Miksi teknologiaa ostetaan ensin ja käyttötarkoitusta mietitään vasta sitten?

Gartnerin tuore tutkimus osoittaa, että suomalaisfirmoissa on koko ajan enemmän valmiutta panostaa digitalisaatioon, mutta monelle yritykselle on edelleen epäselvää, miten digitalisaatiosta on aidosti eniten hyötyä. Vastaus ei löydy IT-osastolta.

[Lue lisää]


Juho Seppälä | Toimialajohtaja, energia

Energia-alan toimijoiden on pakko muuttua

Pitkään vallinnut tiukka kilpailu on ajanut yrityksiä nopeisiin, suuriin mullistuksiin monilla muilla toimialoilla paitsi energiasektorilla. Energiayhtiöt ovat aivan viime vuosiin asti saaneet kehittää toimintaansa kaikessa rauhassa. Nyt tilanne on muuttunut.

[Lue lisää]


Juho Seppälä | Toimialajohtaja, energia

[KATSAUS] Miten energiatoimiala kehittyy murroksen keskellä?

Tuoreessa katsauksessa tarkastelemme energia-alan kehityssuuntia ja alan toimijoiden strategisia vaihtoehtoja radikaalisti muuttuvassa toimintaympäristössä. Asiakkuudenhoito ja asiakastiedon hyödyntäminen nousevat avainasemaan.

[Lue lisää]


Jarkko Lindroos | Johtaja, strategiset asiakkuudet

Digitaalinen maailma edellyttää uusia kumppanuustaitoja sekä asiakkailta että myyjiltä

Miten rakennetaan menestystarinoita muuttuvassa digitaalisessa maailmassa? Digian strategisten asiakkuuksien johtajan Jarkko Lindroosin mukaan muutos lähtee perinteisten toimittaja-ostaja -roolien haastamisesta.

[Lue lisää]


Tony Virtanen | Johtava konsultti

Digitalist-aamun jälkeen nousee aurinko

Digia Digitalist Commerce Forum järjestettiin keskiviikkona 15.2.2017. Digian johtava konsultti Tony Virtanen kertoo, mitä tapahtumasta jäi käteen.

[Lue lisää]


Vesa Hack l Johtava konsultti

Asiakaskokemuksen kehittäminen lähtee selkeistä tavotteista

Kipuillaanko yrityksessäsi asiakaskokemuksen kehittämisen kanssa? Digian johtava konsultti Vesa Hack pureutui asiakaskokemuksen kipupisteisiin ja neuvoo, miten niistä selvitään.

[Lue lisää]


Vesa Hack l Johtava konsultti

Asiakaskokemuksen kymmenen käskyä

Digian johtava konsultti Vesa Hack kirjoitti kymmenen käskyä, joita noudattamalla kehität yrityksesi asiakaskokemusta entistä paremmaksi.

[Lue lisää]