Kari Karipuu | Client Executive

"Ne, jotka palauttavat eniten, myös ostavat eniten"

Palautuksista aiheutuu monikanavaiselle kaupalle kustannuksia. Sujuvat palautukset ovat kuitenkin keskeinen ja monesti jopa ratkaiseva osa hyvää asiakaskokemusta. Palautusprosessien suunnittelussa on otettava huomioon ainakin nämä seitsemän asiaa.

[Lue lisää]


Petri Manninen | Senior Sales Manager

Pystytkö antamaan verkkokaupassa monikanavaisen saatavuuslupauksen?

Asiakkaille luvataan verkkokaupassa asiointia ”missä ja milloin vain”. Onnistuuko toimituskin milloin ja minne vain?

[Lue lisää]


Jussi Rumbin | Verkkoliiketoimintakonsultti

InRiver Product Marketing Cloud – PIM:n edelläkävijä

Tuotetiedonhallinnan markkinajohtaja inRiver puolustaa paikkaansa johtavalla teknologialla ja ominaisuuksillaan. Digian konsultti Jussi Rumbin kertoo, mitä hyötyjä inRiverin ratkaisu tuo tullessaan.

[Lue lisää]


Kari Karipuu | Client Executive

Onnistunut personointi on yksilöityä ja relevanttia, mutta ei liian henkilökohtaista

Elämykselliset asiakaskokemukset edellyttävät, että jokainen kohtaaminen kaikissa kohtaamispisteissä on rakennettu yksilöllisesti ja personoidusti. Hyvin toteutettu personointi ei loukkaa yksityisyyttä vaan toteuttaa asiakkaan toiveita.

[Lue lisää]


Jaakko Saari | Business Development Executive

Viisi askelta myymälän ja verkon symbioosiin

Suomalaisen monikanavaisen kaupan ongelma on usein se, että myymäläverkostoa uudempi verkko­kauppaorganisaatio on ns. ”vanhan päälle liimattu”: molemmilla on omat, erilliset liiketoimintaprosessit ja tietojärjestelmät. Tällöin kivijalka ei tue verkko­kauppaa tai päinvastoin.

[Lue lisää]


Mika Immo | Toimialajohtaja, kauppa ja teollisuus

Monikanavainen kauppa etsii identiteettiään – palveluntarjoaja ja elämyksentuottaja?

Kaupan alaa jyllää murros, joka vain kiihtyy. Asiakkaita pitäisi palvella yhä useammissa kanavissa, mutta kanavien määrää tärkeämpää on asiakaskokemus ja asioinnin helppous.

[Lue lisää]


Digia Oyj

[UUSI OPAS] Kauppa se on joka kannattaa – kaikissa kanavissa

Tuoreessa oppaassa Digian asiantuntijat käyvät läpi kysymyksiä, joita liittyy monikanavaisuuteen ja digitaalisen liiketoiminnan kehittämiseen kaupan alalla.

[Lue lisää]


Marko Saarinen | Johtaja, digitaaliset palvelut

Omni, moni, yli, kaikki? Miksi kanavista puhuessa termikikkailussa on järkeä

Eri kanavissa saumattomasti toteutuvasta asiakaskokemuksesta puhutaan arjessa monenlaisia käsitteillä. Käsitekikkailu ei kuitenkaan ole vain hifistelyä. Sanavalinta kertoo paljon siitä, mitä kanavia kehittäessä tulisi asiakkaan näkökulmasta ottaa huomioon.

[Lue lisää]


Jussi Rumbin | Verkkoliiketoimintakonsultti

PXM - Seuraava askel asiakaskokemuksen luomisessa

Tuotekokemuksen hallinta auttaa viemää asiakkaalle tarjoamasi sisällöt uudelle tasolle. Verkkoliiketoimintakonsulttimme Jussi Rumbin ohjeistaa, mitä tuotekokemuksen hallinnassa tulee ottaa huomioon.

[Lue lisää]


Jussi Rumbin | Verkkoliiketoimintakonsultti

Tuotetiedonhallinta - välttämättömästä pahasta liiketoiminnan kilpailueduksi

Verkon ja kivijalan yhdistävä tuotetiedonhallinta on parhaimmillaan yksi liiketoiminnan kilpailueduista - etenkin jos mukaan on valjastettu myös yhteistyötahot. Digian verkkokaupankäynnin konsultti Jussi Rumbin kertoo, miksi tuotetiedonhallintaan panostaminen kannattaa.

[Lue lisää]