Tommi Hyyrynen | Toimitusjohtaja, Expak Systems Oy

Kuinka saat toimitusketjusi svengaamaan kuin La La Land?

Parhaimmillaan toimitusketjun yhteistyöverkoston osapuolet tanssivat samaan tahtiin, luovat arvoa ja saavat palkinnoksi tyytyväisiä asiakkaita. Kuinka tähän päästään?

[Lue lisää]


Tony Virtanen | Johtava konsultti

Digitalist-aamun jälkeen nousee aurinko

Digia Digitalist Commerce Forum järjestettiin keskiviikkona 15.2.2017. Digian johtava konsultti Tony Virtanen kertoo, mitä tapahtumasta jäi käteen.

[Lue lisää]


Vesa Hack l Johtava konsultti

Asiakaskokemuksen kehittäminen lähtee selkeistä tavotteista

Kipuillaanko yrityksessäsi asiakaskokemuksen kehittämisen kanssa? Digian johtava konsultti Vesa Hack pureutui asiakaskokemuksen kipupisteisiin ja neuvoo, miten niistä selvitään.

[Lue lisää]


Vesa Hack l Johtava konsultti

Asiakaskokemuksen kymmenen käskyä

Digian johtava konsultti Vesa Hack kirjoitti kymmenen käskyä, joita noudattamalla kehität yrityksesi asiakaskokemusta entistä paremmaksi.

[Lue lisää]


Marko Saarinen | Johtaja, digitaaliset palvelut

Ostaminen siirtyi verkkoon - 6 varmaa tapaa käännyttää ostajat

Menestyminen verkkokaupassa ei ole erityisen vaikeaa, kunhan tietyt osa-alueet ovat kunnossa. Digian digitaalisten palveluiden johtaja Marko Saarinen listasi yleisimmät sudenkuopat.

[Lue lisää]


Kari Karipuu | Client Executive

Taipuvatko liiketoimintaprosessisi saumattomaan asiakaskokemukseen?

Kaikkikanavainen kauppa ja saumaton asiakaskokemus puhuttavat kaupan alan tekijöitä niin meillä kuin muuallakin. Matka kohti kaikkikanavaisuutta on hyvä aloittaa yhdestä kysymyksestä: oletko valmis muuttamaan liiketoimintaprosessejasi?

[Lue lisää]


Tony Virtanen | Johtava konsultti

Ostaminen siirtyi verkkoon - 6 askelta vaikuttavaan kaikkikanavaiseen kauppaan

Vaikuttava kaikkikanavainen kauppa - utopiaa vai todellisuutta? Digian johtava konsultti Tony Virtanen tarjoaa 6 askelta parempaan asiakaskokemuksen rakentamiseen verkossa ja kivijalassa.

[Lue lisää]


Petri Manninen | Senior Sales Manager

Voiko ostaminen olla näin vaikeaa? Ostopolun katkeaminen ajoi vertaisverkkokauppaan

Erinomaisen asiakaskokemuksen saavuttamiseksi ei riitä, että asiakkaalle tarjotaan vaihtoehtoja, jos ostopolku katkeaa kriittisessä vaiheessa. Seurauksena on huonon asiakaspalvelukokemuksen lisäksi myös liiketoiminnallinen menetys.

[Lue lisää]


Aki Kortesniemi | Liiketoimintakonsultti

5 toimialaa, jotka ovat digitaalisen vallankumouksen kynnyksellä 2016

Digitalisaatio ei ole vain muotisana ilman sisältöä. Digian Aki Kortesniemi listaa viisi alaa, joilla tapahtuu paljon tänä vuonna. Kuuluuko oma alasi tähän joukkoon ja miten olet valmistautunut muutokseen?

[Lue lisää]


Marko Saarinen | Johtaja, digitaaliset palvelut

Kauppa 2016 – asiakaskokemus on enemmän kuin pelkkää palvelua

Kauppa 2016 -tapahtuma tarjosi jälleen hyvän läpivalaisun kaupan alan aikaansaannoksiin, onnistumisiin ja keskeisiin kehityssuuntiin. Omni-kanavaisuus, asiakasymmärrys, asiakkaiden hurmaaminen ja merkityksellisten sisältöjen tärkeys nousivat keskeisesti esiin pohdittaessa kaupan alan menestystekijöitä.

Toisaalta oli lähes harmillista kuulla kaikista kiinnostavimmista ja näkemyksellisimmistä toteutuksista lähinnä englantilaisilta analyytikoilta ja John Lewisin Simon Russellilta, ei suomalaisilta kaupan alan toimijoilta. Ellen sitten missannut jotakin luentoa…  

[Lue lisää]