Fredrik Albrecht | Johtaja, konsultointi

Miksi teknologiaa ostetaan ensin ja käyttötarkoitusta mietitään vasta sitten?

Gartnerin tuore tutkimus osoittaa, että suomalaisfirmoissa on koko ajan enemmän valmiutta panostaa digitalisaatioon, mutta monelle yritykselle on edelleen epäselvää, miten digitalisaatiosta on aidosti eniten hyötyä. Vastaus ei löydy IT-osastolta.

[Lue lisää]


Vesa Hack l Johtava konsultti

Asiakaskokemuksen kehittäjän ensimmäinen tehtävä: luo yhteinen visio

Merkityksellinen visio ohjaa ihmisiä työskentelemään yhtä päämäärää kohti. Tämä pätee myös asiakaskokemuksen kehittämiseen.

[Lue lisää]


Vesa Hack l Johtava konsultti

Asiakaskokemuksen kehittäminen lähtee selkeistä tavotteista

Kipuillaanko yrityksessäsi asiakaskokemuksen kehittämisen kanssa? Digian johtava konsultti Vesa Hack pureutui asiakaskokemuksen kipupisteisiin ja neuvoo, miten niistä selvitään.

[Lue lisää]


Vesa Hack l Johtava konsultti

Asiakaskokemuksen kymmenen käskyä

Digian johtava konsultti Vesa Hack kirjoitti kymmenen käskyä, joita noudattamalla kehität yrityksesi asiakaskokemusta entistä paremmaksi.

[Lue lisää]


Tony Virtanen | Johtava konsultti

Ostaminen siirtyi verkkoon - 6 askelta vaikuttavaan kaikkikanavaiseen kauppaan

Vaikuttava kaikkikanavainen kauppa - utopiaa vai todellisuutta? Digian johtava konsultti Tony Virtanen tarjoaa 6 askelta parempaan asiakaskokemuksen rakentamiseen verkossa ja kivijalassa.

[Lue lisää]


Ulla Tynjä | Vanhempi konsultti, palvelumuotoilu

Käytettävyyskonsultin rakkaudentunnustus

Käytettävyystestaaminen tarjoaa parhaimmillaan tien käyttäjän pään sisään. Pullonkauloista ja kompastuskivistä on helppo päästä eroon oikean kohderyhmän avulla.

[Lue lisää]


Pekka Rantanen | Liiketoimintakonsultti

Seitsemän askelta onnistuneeseen digitaaliseen palveluun

Varoitus: Manuaalista työtä sisältävät "sähköiset" palveluprosessit ja erillisissä saarekkeissa toimivat sähköisen liiketoiminnan järjestelmät saattavat aiheuttaa harmaita hiuksia.

[Lue lisää]


Tony Virtanen | Johtava konsultti

Digitalisaatio koskee sinua, koska se koskee asiakkaitasi

Yli puolet suomalaisista johtajista uskoo, että digitalisaation vaikutus heidän yrityksiinsä on olematon. Esimerkit kahdelta toimialalta kertovat, että näin ei ole.

[Lue lisää]


Markus Meriluoto | Senior Designer

Ostitko näppärän käyttöliittymän vai palvelumuotoilua

Palvelumuotoilua tarjotaan joka puolelta, mutta mistä oikeastaan on kyse? Entä mitä vaaditaan onnistuneeseen palvelumuotoiluprojektiin?

[Lue lisää]


Vesa Hack l Johtava konsultti

Asiakkaiden odotukset räjähtäneet - 6 keinoa vastata

Se, mikä riitti asiakkaille eilen, aiheuttaa jo huomenna myötähäpeää. Asiakaskokemuksen merkitys liiketoiminnan menestymiselle kasvaa eksponentiaalisesti. Miten yritykset voivat vastata jatkuvasti kasvaviin odotuksiin ja kovenevaan kilpailuun?

[Lue lisää]