Mikko Hakola | Account Executive

Tilannekuva on yksinkertainen tapa lisätä asiakastyytyväisyyttä – mutta vaatii rohkeutta

B2B-yrityksien asiakkaat ovat ihmisiä, joiden tarpeet ja vaatimukset ovat samansuuntaisia kuin kuluttaja-asiakkailla: he toivovat palveluiltaan nopeutta, helppoutta, ennakoituvuutta ja riskien minimointia.

[Lue lisää]


Kai Somppi | Senior Consultant

Kirjaukset tehdyistä töistä kuukauden kuluttua vai heti suoraan kentältä?

Mobiilit työvälineet mahdollistavat paitsi joustavan ja tehokkaan kenttätyönohjauksen, myös töiden kirjaamisen saman tien kun ne on tehty. Laskutus pysyy ajan tasalla ja lisätyömahdollisuudet kentällä tulevat lunastetuksi. 

[Lue lisää]


Jani Valu | Development Manager

Mobiililaitteilla tehoa ja tarkkuutta kenttätyönohjaukseen

Henkilöstövaltaisissa palveluyrityksissä varsinainen työ suoritetaan useimmiten muualla kuin toimistolla. Siksi myös työtehtävien suorittamiseen tarvittavan tiedon on oltava hyödynnettävissä kentällä.

[Lue lisää]


Mikko Hakola | Account Executive

Fiksua ja läpinäkyvää resursointia palveluyrityksiin

Resursoinnin tärkein tavoite on, että työt jaetaan vuorossa olevan henkilöstön kesken mahdollisimman tehokkaasti ja fiksusti. Digitaalisilla työkaluilla resursointiin saadaan läpinäkyvyyttä ja osumatarkkuutta. Ensin työvuorosuunnittelun on oltava kunnossa.

[Lue lisää]


Satu Edelman | Director

Asiakaspalvelu ui uusiin kanaviin palvelusektorilla

Palveluyritysten asiakkaat odottavat yhä helpompia tapoja asiointiin. Digitaaliset kanavat tarjoavat uusia mahdollisuuksia. Kanavien kehittämisessä kannattaa kiinnittää huomiota kanavien yhtenäisyyteen ja tarkoituksenmukaisuuteen – ja käyttää mielikuvitusta!

[Lue lisää]


Digia Oyj

Palvelusektorin digitalisaatio = Helppoa digiarkea Möttösellä!

Digitalisaation hyödyt palvelusektorilla näkyvät selkeimmin, kun pistemäisten ratkaisujen sijaan toimintaa tarkastellaan kokonaisuutena. Tarina Kiinteistöpalvelu Möttösen arjesta havainnollistaa, kuinka digitalisointi tehostaa ydinprosesseja ja auttaa parantamaan asiakaskokemusta.

[Lue lisää]


Jani Valu | Development Manager

Myynti ja asiakkuudenhoito vaativat digiaikanakin ihmisiä - ja oikeaa tietoa

Palveluista sopiminen vaatii useimmiten sellaista ihmistenvälistä kommunikointia, jota digikanavilla ja -palveluilla ei voi korvata. Digitaalisuus kuitenkin mahdollistaa myynnin ja asiakkuudenhoidon ammattilaisille enemmän tietoa ja paremmat työkalut kuin koskaan.

[Lue lisää]


Mikko Hakola | Account Executive

Mitä on palvelusektorin digitalisaatio? Tehokkuutta ja parempaa asiakaskokemusta

Miten digitalisaatio tukee palveluyritysten kasvua? Digian asiantuntijat kertovat uudessa oppaassa, kuinka toimintaa digitalisoimalla rakennetaan kilpailukykyä sekä -etua.

[Lue lisää]


Digia Oyj

[UUSI OPAS] Vauhtia palvelusektorin digimurrokseen!

Digian asiantuntijat kertovat tuoreessa oppaassa näkemyksensä, miten palvelutoimialan yritykset voivat parantaa asiakaskokemusta ja operatiivista tehokkuutta digitalisaation avulla.

[Lue lisää]


Vesa Hack l Johtava konsultti

3 syytä, miksi kannattaa rakentaa toiminnanohjaus pilveen

Toiminnanohjausjärjestelmäkin löytyy aiempaa useammin pilvestä. Palveluliiketoiminnassa pilviratkaisu tuo monia etuja.

[Lue lisää]