Tommi Palomäki | Tuotepäällikkö

Käyttökokemus kuntoon – näin varmistetaan tietojärjestelmän saatavuus

Tietojärjestelmän käyttökokemus perustuu palvelun saatavuuteen. Erityisesti nuorten käsitys ns. normaalista vasteajasta on lyhentynyt ja se asettaa kovia vaatimuksia palveluille. Lisäksi monitoimijaympäristö tekee tavoitteiden saavuttamisesta entistä haastavampaa. Korkean 24/7 -saatavuuden varmistaminen onnistuu kuitenkin, kun käytössä on oikeat ratkaisut.

[Lue lisää]


Marika Jokinen | Ohjelmistoinsinööri

Onko tämä hätätapaus? Näin palvelunhallinta auttaa meitä kaikkia

Palvelunhallinta on tärkeä osa asiakaspalvelua, sillä se varmistaa, että yhteyttä ottanut asiakas saa oikean vastauksen pulmiinsa. Palvelunhallintaan kannattaa hankkia oikea ohjelma sekavien excelien ja tekstitiedostojen sijaan.


[Lue lisää]