Tommi Hyyrynen | Toimitusjohtaja, Expak Systems Oy

Kuinka saat toimitusketjusi svengaamaan kuin La La Land?

Parhaimmillaan toimitusketjun yhteistyöverkoston osapuolet tanssivat samaan tahtiin, luovat arvoa ja saavat palkinnoksi tyytyväisiä asiakkaita. Kuinka tähän päästään?

[Lue lisää]

Jani Valu | Development Manager

Liiketoimintasovellusten uusi aika on alkanut

Oletko hankkimassa yritykseesi uutta CRM:ää tai ERP:iä? Silloin kannattaa huomioida, että olemme siirtyneet uuteen aikaan. Järjestelmien sijaan valinta tehdään nyt ekosysteemien välillä.

[Lue lisää]

Heikki Honkala | Johtaja, Microsoft Business Solutions

Muuttaako Dynamics 365 maailman? No, ainakin markkinan

Microsoft Dynamics 365 luvataan tuovan uusia tuulia toiminnanohjauksen ja asiakasrajapinnan järjestelmäkentälle. Digian Heikki Honkala kertoo, mistä on kyse.

[Lue lisää]

Nikolaos Mäenpää | Tuotepäällikkö

ERP pilvestä - miksi muka? Kolme syytä valaistumiseen

“Miksi ei?”-tyyppinen lähestymistapa uusiin asioihin on johtanut mielenkiintoisiin tilanteisiin elämäni eri osa-alueilla. Kuitenkin IT-projektissa vähempikin jännitys riittää, ja päätösten perusteluksi kaivataan selkeästi mitattavissa olevia hyötyjä.

[Lue lisää]

Vesa Hack l Johtava konsultti

3 syytä, miksi kannattaa rakentaa toiminnanohjaus pilveen

Toiminnanohjausjärjestelmäkin löytyy aiempaa useammin pilvestä. Palveluliiketoiminnassa pilviratkaisu tuo monia etuja.

[Lue lisää]

Asko Hörkkö | Ratkaisuarkkitehti

Näin palveluliiketoiminnan toiminnanohjaus kannattaa hankkia

Parhaatkin järjestelmät ovat huonoja, jos ne eivät toimi yhteen. Palveluliiketoiminnan toiminnanohjauksessa tämä korostuu erityisen paljon.

[Lue lisää]

Asko Hörkkö | Ratkaisuarkkitehti

Miksi ruutuvihko ei riitä toiminnanohjaukseen palveluliiketoiminnassa?

Tietojärjestelmien rakentaminen palveluliiketoimintaan on iso mahdollisuus yritykselle parantaa palvelua ja käyttää resursseja tehokkaammin. Palveluliiketoiminnassa säästöjä on helppo saada työvoiman tehokkaammalla käytöllä, koska työvoimakustannusten osuus on suuri.

[Lue lisää]

Asko Hörkkö | Ratkaisuarkkitehti

Palveluliiketoiminnan tukijärjestelmät: älä osta IT-lyhenteitä

Tietojärjestelmää hankkiessa ei kannata miettiä vain esimerkiksi ERP:iä tai CRM:ää. Erityisesti palveluliiketoiminnan tietojärjestelmissä kannattaa kiinnittää huomiota järjestelmien integraatioihin.

[Lue lisää]

Digia Oyj

[UUSI OPAS] Mistä palveluliiketoiminnan tietojärjestelmät koostuvat?

Palveluliiketoiminta vaatii tietojärjestelmiltä erilaisia asioita kuin esimerkiksi teollinen liiketoiminta. Uusi oppaamme kertoo, miten palveluliiketoiminnassa mukana olevan yrityksen kannattaa valmistautua tietojärjestelmän hankintaan.

[Lue lisää]

Digia Oyj

Toiminnanohjauksen kypsyysmalli – millä tasolla te olette

Toiminnanohjauksen kypsyysmalli kertoo, kuinka kehittyneesti käytätte toiminnanohjausta. Katso neljä perustasoa ja arvioi, millä tasolla teidän organisaationne on.

[Lue lisää]