Niina Pietiläinen | Tekninen kirjoittaja

Toiminnanohjausta avainlipun alla – mitä merkitystä on ERP-järjestelmän suomalaisuudella?

Digia Enterprise on kotimainen toiminnanohjausjärjestelmä ja merkiksi suomalaisuudesta järjestelmälle on myönnetty avainlipputunnus. Monessa suomalaisessa yrityksessä kotimaisuus ja suomalaisen työn tukeminen ovat tärkeitä arvoja. Suomen juhlavuoden inspiroimana tekninen kirjoittaja Niina Pietiläinen pohti, mitä hyötyä ERPin suomalaisuudesta on käytännössä?

[Lue lisää]


Leena Lammassaari | Senior System Specialist

Miten ihmeessä ERP-järjestelmän voi ottaa käyttöön vain kolmessa kuukaudessa?

Tavanomaisen ERP-projektin kesto on 9-12 kuukautta ja Digia Enterprisen tapauksessa 4-8 kuukautta. Välillä vaaditaan kuitenkin ripeämpää toimintaa, kuten Feonin tapauksessa. Lue, miten Feonin ERP-projekti onnistui vain kolmessa kuukaudessa.

[Lue lisää]


Digia Oyj

Kolme tarinaa: Digia Enterprise -asiakkaat muutosmatkalla

Muutos on yritystoiminnassa arkea. Toiminnanohjausjärjestelmän on tuettava kehitystä, ei hidastettava tai estettävä sitä. Digia Enterprise -asiakkaat Linkosuo, Inhan Tehtaat ja Hedengren kertovat muutostarinansa.

[Lue lisää]


Heikki Honkala | Johtaja, toimialaratkaisut

D365-markkinat jaetaan nyt: Digia hakee lisää osaajia

Suomalaisyritykset ovat laajalla rintamalla siirtämässä toiminnanohjaustaan pilveen. Kova panostus pilvimaailman osaamiseen sekä Microsoftin tuki ovat antaneet Digialle erinomaisen kilpailuedun D365-markkinoilla. Business kasvaa, ja osaajia rekrytoidaan.

[Lue lisää]


Nikolaos Mäenpää | Tuotepäällikkö

Microsoft Dynamics 365 Technical Conference 2/2: Versionvaihto vanhasta AX:sta Dynamics 365 for Operationsiin

Blogimme edellisessä osassa kerroimme uusimmat kuulumiset Dynamics 365 for Operationsin pilvi-integraatiokyvykkyyksien, räätälöintimahdollisuuksien ja alustavaihtoehtojen tiimoilta. Toisessa osassa käymme läpi, miten vanha Dynamics AX päivitetään uuteen Dynamics 365 for Operations -versioon.

[Lue lisää]


Juho Seppälä | Toimialajohtaja, energia

Digitalisaatio lävistää organisaation ydinprosesseista asiakasrajapintaan

Energia-ala on murroksessa, ja menestyminen vaatii tulevaisuudessa alan toimijoilta paljon: toimintatapojen ja järjestelmien uudistusta, prosessien digitalisointia, asiakkuudenhoidon ja asiakastiedon uudenlaista hyödyntämistä sekä uusien palveluiden kehittämistä. Digitalisaatio tukee tätä muutosta monin tavoin. 

[Lue lisää]


Tommi Hyyrynen | Toimitusjohtaja, Expak Systems Oy

Kuinka saat toimitusketjusi svengaamaan kuin La La Land?

Parhaimmillaan toimitusketjun yhteistyöverkoston osapuolet tanssivat samaan tahtiin, luovat arvoa ja saavat palkinnoksi tyytyväisiä asiakkaita. Kuinka tähän päästään?

[Lue lisää]


Jani Valu | Development Manager

Liiketoimintasovellusten uusi aika on alkanut

Oletko hankkimassa yritykseesi uutta CRM:ää tai ERP:iä? Silloin kannattaa huomioida, että olemme siirtyneet uuteen aikaan. Järjestelmien sijaan valinta tehdään nyt ekosysteemien välillä.

[Lue lisää]


Heikki Honkala | Johtaja, toimialaratkaisut

Muuttaako Dynamics 365 maailman? No, ainakin markkinan

Microsoft Dynamics 365 luvataan tuovan uusia tuulia toiminnanohjauksen ja asiakasrajapinnan järjestelmäkentälle. Digian Heikki Honkala kertoo, mistä on kyse.

[Lue lisää]


Nikolaos Mäenpää | Tuotepäällikkö

ERP pilvestä - miksi muka? Kolme syytä valaistumiseen

“Miksi ei?”-tyyppinen lähestymistapa uusiin asioihin on johtanut mielenkiintoisiin tilanteisiin elämäni eri osa-alueilla. Kuitenkin IT-projektissa vähempikin jännitys riittää, ja päätösten perusteluksi kaivataan selkeästi mitattavissa olevia hyötyjä.

[Lue lisää]