Jussi Rumbin | Verkkoliiketoimintakonsultti

PXM - Seuraava askel asiakaskokemuksen luomisessa

Tuotekokemuksen hallinta auttaa viemää asiakkaalle tarjoamasi sisällöt uudelle tasolle. Verkkoliiketoimintakonsulttimme Jussi Rumbin ohjeistaa, mitä tuotekokemuksen hallinnassa tulee ottaa huomioon.

[Lue lisää]


Thomas Tallskog | Director, Commerce

B2B-verkkokaupat petraavat palveluissaan

B2B-verkkokaupat petraavat palveluissaan B2C-kauppojen vanavedessä. Tämän seurauksena myös verkkokauppa-alustat ovat heränneet kehittämään toiminnallisuuksia juuri B2B-asiakkaitaan ajatellen.

[Lue lisää]


Marko Kallio | Bid Manager

Näin otat verkkokauppasi sisällöt haltuun

Miten hoidat verkkokauppasi sisällönhallinnan? Digian Marko Kallio kertoo, miksi sisällönhallinnalla on väliä ja mitkä tekijät kannattaa laittaa ehdottomasti kuntoon.

[Lue lisää]


Jussi Rumbin | Verkkoliiketoimintakonsultti

Tuotetiedonhallinta - välttämättömästä pahasta liiketoiminnan kilpailueduksi

Verkon ja kivijalan yhdistävä tuotetiedonhallinta on parhaimmillaan yksi liiketoiminnan kilpailueduista - etenkin jos mukaan on valjastettu myös yhteistyötahot. Digian verkkokaupankäynnin konsultti Jussi Rumbin kertoo, miksi tuotetiedonhallintaan panostaminen kannattaa.

[Lue lisää]


Tony Virtanen | Johtava konsultti

Digitalist-aamun jälkeen nousee aurinko

Digia Digitalist Commerce Forum järjestettiin keskiviikkona 15.2.2017. Digian johtava konsultti Tony Virtanen kertoo, mitä tapahtumasta jäi käteen.

[Lue lisää]


Marko Saarinen | Johtaja, digitaaliset palvelut

Ostaminen siirtyi verkkoon - 6 varmaa tapaa käännyttää ostajat

Menestyminen verkkokaupassa ei ole erityisen vaikeaa, kunhan tietyt osa-alueet ovat kunnossa. Digian digitaalisten palveluiden johtaja Marko Saarinen listasi yleisimmät sudenkuopat.

[Lue lisää]


Kari Karipuu | Client Executive

Taipuvatko liiketoimintaprosessisi saumattomaan asiakaskokemukseen?

Kaikkikanavainen kauppa ja saumaton asiakaskokemus puhuttavat kaupan alan tekijöitä niin meillä kuin muuallakin. Matka kohti kaikkikanavaisuutta on hyvä aloittaa yhdestä kysymyksestä: oletko valmis muuttamaan liiketoimintaprosessejasi?

[Lue lisää]


Tony Virtanen | Johtava konsultti

Ostaminen siirtyi verkkoon - 6 askelta vaikuttavaan kaikkikanavaiseen kauppaan

Vaikuttava kaikkikanavainen kauppa - utopiaa vai todellisuutta? Digian johtava konsultti Tony Virtanen tarjoaa 6 askelta parempaan asiakaskokemuksen rakentamiseen verkossa ja kivijalassa.

[Lue lisää]


Petri Manninen | Senior Sales Manager

Voiko ostaminen olla näin vaikeaa? Ostopolun katkeaminen ajoi vertaisverkkokauppaan

Erinomaisen asiakaskokemuksen saavuttamiseksi ei riitä, että asiakkaalle tarjotaan vaihtoehtoja, jos ostopolku katkeaa kriittisessä vaiheessa. Seurauksena on huonon asiakaspalvelukokemuksen lisäksi myös liiketoiminnallinen menetys.

[Lue lisää]


Pekka Rantanen | Liiketoimintakonsultti

Onnistunutta verkkoliiketoimintaa 1/3: Kulttuurin ja tekniikan kohtaamispisteessä

Puran kolmen blogitekstin sarjassa kokemuksiani sähköisen liiketoiminnan eTail Nordic -tapahtumasta. Tapahtumassa kuulemieni esittelyjen opit voisi tiivistää siten, että sähköinen liiketoiminta on ensisijaisesti asennetta, kulttuuria ja toisten huomioimista, ja vasta toissijaisesti teknologiaa. Tässä ensimmäisessä osassa käsittelen yrityskulttuurin merkitystä sähköisessä liiketoiminnassa.

[Lue lisää]