Timo Halima | Liiketoimintajohtaja

Ammattiostaja ei enää tyydy huonompaan verkkokaupassa

Digitalisaation tuoma murros asiakkaiden ostokäyttäytymisessä on ajanut yritykset kilpailemaan asiakaskokemuksen kehittämisessä. B2B-puolella, jossa liiketoiminta perustuu usein pitkäaikaisiin sitoumuksiin, murros on ollut hitaampi. Siihen, että näin tulisi jatkumaan, ei kannata tuudittautua.

[Lue lisää]


Digia Oyj

[UUSI OPAS] Unelmien verkkokauppaa ammattiostajille

Nykyaikaisen verkkokaupankäynnin ytimessä on saumaton, käyttäjälähtöisesti suunniteltu palvelukokemus. Myös ammattiostamisen verkkokaupassa on aika ottaa mallia menestyneiltä kuluttajabrändeiltä. Digian asiantuntijat kertovat uunituoreessa käsikirjassa vinkkinsä ammattiostamisen verkkokaupan hankintaan.

[Lue lisää]


Kari Karipuu | Client Executive

"Ne, jotka palauttavat eniten, myös ostavat eniten"

Palautuksista aiheutuu monikanavaiselle kaupalle kustannuksia. Sujuvat palautukset ovat kuitenkin keskeinen ja monesti jopa ratkaiseva osa hyvää asiakaskokemusta. Palautusprosessien suunnittelussa on otettava huomioon ainakin nämä seitsemän asiaa.

[Lue lisää]


Petri Manninen | Senior Sales Manager

Pystytkö antamaan verkkokaupassa monikanavaisen saatavuuslupauksen?

Asiakkaille luvataan verkkokaupassa asiointia ”missä ja milloin vain”. Onnistuuko toimituskin milloin ja minne vain?

[Lue lisää]


Jussi Rumbin | Verkkoliiketoimintakonsultti

InRiver Product Marketing Cloud – PIM:n edelläkävijä

Tuotetiedonhallinnan markkinajohtaja inRiver puolustaa paikkaansa johtavalla teknologialla ja ominaisuuksillaan. Digian konsultti Jussi Rumbin kertoo, mitä hyötyjä inRiverin ratkaisu tuo tullessaan.

[Lue lisää]


Kari Karipuu | Client Executive

Onnistunut personointi on yksilöityä ja relevanttia, mutta ei liian henkilökohtaista

Elämykselliset asiakaskokemukset edellyttävät, että jokainen kohtaaminen kaikissa kohtaamispisteissä on rakennettu yksilöllisesti ja personoidusti. Hyvin toteutettu personointi ei loukkaa yksityisyyttä vaan toteuttaa asiakkaan toiveita.

[Lue lisää]


Jaakko Saari | Business Development Executive

Viisi askelta myymälän ja verkon symbioosiin

Suomalaisen monikanavaisen kaupan ongelma on usein se, että myymäläverkostoa uudempi verkko­kauppaorganisaatio on ns. ”vanhan päälle liimattu”: molemmilla on omat, erilliset liiketoimintaprosessit ja tietojärjestelmät. Tällöin kivijalka ei tue verkko­kauppaa tai päinvastoin.

[Lue lisää]


Jussi Rumbin | Verkkoliiketoimintakonsultti

PXM - Seuraava askel asiakaskokemuksen luomisessa

Tuotekokemuksen hallinta auttaa viemää asiakkaalle tarjoamasi sisällöt uudelle tasolle. Verkkoliiketoimintakonsulttimme Jussi Rumbin ohjeistaa, mitä tuotekokemuksen hallinnassa tulee ottaa huomioon.

[Lue lisää]


Thomas Tallskog | Director, Commerce

B2B-verkkokaupat petraavat palveluissaan

B2B-verkkokaupat petraavat palveluissaan B2C-kauppojen vanavedessä. Tämän seurauksena myös verkkokauppa-alustat ovat heränneet kehittämään toiminnallisuuksia juuri B2B-asiakkaitaan ajatellen.

[Lue lisää]


Marko Kallio | Bid Manager

Näin otat verkkokauppasi sisällöt haltuun

Miten hoidat verkkokauppasi sisällönhallinnan? Digian Marko Kallio kertoo, miksi sisällönhallinnalla on väliä ja mitkä tekijät kannattaa laittaa ehdottomasti kuntoon.

[Lue lisää]