Tony Virtanen | Johtava konsultti

Digitalist-aamun jälkeen nousee aurinko

Digia Digitalist Commerce Forum järjestettiin keskiviikkona 15.2.2017. Digian johtava konsultti Tony Virtanen kertoo, mitä tapahtumasta jäi käteen.

[Lue lisää]


Marko Saarinen | Johtaja, digitaaliset palvelut

Ostaminen siirtyi verkkoon - 6 varmaa tapaa käännyttää ostajat

Menestyminen verkkokaupassa ei ole erityisen vaikeaa, kunhan tietyt osa-alueet ovat kunnossa. Digian digitaalisten palveluiden johtaja Marko Saarinen listasi yleisimmät sudenkuopat.

[Lue lisää]


Kari Karipuu | Client Executive

Taipuvatko liiketoimintaprosessisi saumattomaan asiakaskokemukseen?

Kaikkikanavainen kauppa ja saumaton asiakaskokemus puhuttavat kaupan alan tekijöitä niin meillä kuin muuallakin. Matka kohti kaikkikanavaisuutta on hyvä aloittaa yhdestä kysymyksestä: oletko valmis muuttamaan liiketoimintaprosessejasi?

[Lue lisää]


Tony Virtanen | Johtava konsultti

Ostaminen siirtyi verkkoon - 6 askelta vaikuttavaan kaikkikanavaiseen kauppaan

Vaikuttava kaikkikanavainen kauppa - utopiaa vai todellisuutta? Digian johtava konsultti Tony Virtanen tarjoaa 6 askelta parempaan asiakaskokemuksen rakentamiseen verkossa ja kivijalassa.

[Lue lisää]


Petri Manninen | Senior Sales Manager

Voiko ostaminen olla näin vaikeaa? Ostopolun katkeaminen ajoi vertaisverkkokauppaan

Erinomaisen asiakaskokemuksen saavuttamiseksi ei riitä, että asiakkaalle tarjotaan vaihtoehtoja, jos ostopolku katkeaa kriittisessä vaiheessa. Seurauksena on huonon asiakaspalvelukokemuksen lisäksi myös liiketoiminnallinen menetys.

[Lue lisää]


Digia Oyj

Miksi epäseksikkäästä tuotetiedonhallinnasta kannattaa innostua?

PIM eli Product Information Management tarkoittaa suomeksi tuotetiedonhallintaa. Mutta mitä tekemistä PIMillä on monikanavaisen liiketoiminnan kanssa, ja minkä vuoksi verkkokauppiaan kannattaa siitä kiinnostua. Tässä artikkelissa kerromme, miten voit PIMin avulla tehostaa liiketoimintaa, hallita kaikkea tuotetietoa keskitetysti ja saada tuotteet nopeammin myyntiin!

[Lue lisää]


Digia Oyj

11+1 vinkkiä joulumyynnin tehostamiseen

Joulu on yksi vuoden kuumimmista myyntisesongeista. Tiedätkö, miten tavoitat asiakkaasi mahdollisimman tehokkaasti ja otat kaiken ilon irti tästä jokavuotisesta kulutusjuhlasta? Tässä artikkelissa annamme sinulle 11+1 vinkkiä, joilla hankit lisää myyntiä!

[Lue lisää]


Pekka Rantanen | Liiketoimintakonsultti

Onnistunutta verkkoliiketoimintaa 1/3: Kulttuurin ja tekniikan kohtaamispisteessä

Puran kolmen blogitekstin sarjassa kokemuksiani sähköisen liiketoiminnan eTail Nordic -tapahtumasta. Tapahtumassa kuulemieni esittelyjen opit voisi tiivistää siten, että sähköinen liiketoiminta on ensisijaisesti asennetta, kulttuuria ja toisten huomioimista, ja vasta toissijaisesti teknologiaa. Tässä ensimmäisessä osassa käsittelen yrityskulttuurin merkitystä sähköisessä liiketoiminnassa.

[Lue lisää]


Digia Oyj

Ratkaise verkkokauppasi murheet, osa 3: Nousevat tähdet

Tässä juttusarjassa käymme läpi tyypillisimpiä verkkokauppiaiden kohtaamia ongelmia ja tarjoamme niihin ratkaisuja. Sarjan viimeisessä osassa listaamme kolme asemansa vakiinnuttaneiden ja kasvuvaiheessa olevien verkkokauppojen sudenkuoppaa sekä neuvot niiden välttämiseen. Lopuksi annamme Kaupan liitolle ja Verkkoteollisuudelle muutaman vinkin, joiden avulla ne voivat palvella verkkokauppiaita aiempaa paremmin.

[Lue lisää]


Digia Oyj

Ratkaise verkkokauppasi murheet, osa 2: Aloittelevat kauppiaat

Tässä juttusarjassa käymme läpi tyypillisimpiä verkkokauppiaiden kohtaamia ongelmia ja tarjoamme niihin ratkaisuja. Sarjan toisessa osassa listaamme kahdeksan aloittelevien verkkokauppiaiden kompastuskiveä – ja tietysti myös neuvoja niiden taklaamiseen.

[Lue lisää]