Thomas Tallskog | Director, Commerce

B2B-verkkokaupat petraavat palveluissaan

B2B-verkkokaupat petraavat palveluissaan B2C-kauppojen vanavedessä. Tämän seurauksena myös verkkokauppa-alustat ovat heränneet kehittämään toiminnallisuuksia juuri B2B-asiakkaitaan ajatellen.

[Lue lisää]

Marko Kallio | Bid Manager

Näin otat verkkokauppasi sisällöt haltuun

Miten hoidat verkkokauppasi sisällönhallinnan? Digian Marko Kallio kertoo, miksi sisällönhallinnalla on väliä ja mitkä tekijät kannattaa laittaa ehdottomasti kuntoon.

[Lue lisää]

Tony Virtanen | Johtava konsultti

Digitalist-aamun jälkeen nousee aurinko

Digia Digitalist Commerce Forum järjestettiin keskiviikkona 15.2.2017. Digian johtava konsultti Tony Virtanen kertoo, mitä tapahtumasta jäi käteen.

[Lue lisää]

Pekka Rantanen | Liiketoimintakonsultti

Onnistunutta verkkoliiketoimintaa 3/3: Monta kanavaa, keskiössä asiakas

Puran kolmen blogitekstin sarjassa kokemuksiani sähköisen liiketoiminnan eTail Nordic -tapahtumasta. Sähköinen liiketoiminta on ensisijaisesti asennetta, kulttuuria ja toisten huomioimista, ja vasta toissijaisesti teknologiaa. Ensimmäisessä osassa käsittelin yrityskulttuuria yhtenä sähköisen liiketoiminnan menestystekijöistä. Viime viikolla toisessa osassa kirjoitin, kuinka asenne määrittelee yrityksen mahdollisuuksia menestymiseen. Nyt aiheena on, kuinka verkkoliiketoiminnassa toteutetaan onnistuneita asiakaskokemuksia.

[Lue lisää]

Pekka Rantanen | Liiketoimintakonsultti

Onnistunutta verkkoliiketoimintaa 2/3: Kauppaa asenteella

Puran kolmen blogitekstin sarjassa kokemuksiani sähköisen liiketoiminnan eTail Nordic -tapahtumasta (Lue ensimmäinen tekstini täältä). Tapahtumassa kuulemieni esittelyjen opit voisi tiivistää siten, että sähköinen liiketoiminta on ensisijaisesti asennetta, kulttuuria ja toisten huomioimista, ja vasta toissijaisesti teknologiaa. Tässä toisessa osassa käsittelen asennetta, eli tapaa jolla yritykset suhtautuvat ja asennoituvat liiketoimintaan ja siinä eteen tuleviin haasteisiin.

[Lue lisää]