Pekka Rantanen | Liiketoimintakonsultti

Onnistunutta verkkoliiketoimintaa 2/3: Kauppaa asenteella

Puran kolmen blogitekstin sarjassa kokemuksiani sähköisen liiketoiminnan eTail Nordic -tapahtumasta (Lue ensimmäinen tekstini täältä). Tapahtumassa kuulemieni esittelyjen opit voisi tiivistää siten, että sähköinen liiketoiminta on ensisijaisesti asennetta, kulttuuria ja toisten huomioimista, ja vasta toissijaisesti teknologiaa. Tässä toisessa osassa käsittelen asennetta, eli tapaa jolla yritykset suhtautuvat ja asennoituvat liiketoimintaan ja siinä eteen tuleviin haasteisiin.

[Lue lisää]


Pekka Rantanen | Liiketoimintakonsultti

Onnistunutta verkkoliiketoimintaa 1/3: Kulttuurin ja tekniikan kohtaamispisteessä

Puran kolmen blogitekstin sarjassa kokemuksiani sähköisen liiketoiminnan eTail Nordic -tapahtumasta. Tapahtumassa kuulemieni esittelyjen opit voisi tiivistää siten, että sähköinen liiketoiminta on ensisijaisesti asennetta, kulttuuria ja toisten huomioimista, ja vasta toissijaisesti teknologiaa. Tässä ensimmäisessä osassa käsittelen yrityskulttuurin merkitystä sähköisessä liiketoiminnassa.

[Lue lisää]