01.07.2019
Jaakko Saari | Account Executive
Jaakko Saari | Account Executive
Oletko kesäloman tarpeessa – asiakaskokemus ei lomaile
Voittava asiakaskokemus on monen tekijän summa – eikä se lomaile. Jaakko Saari tiivistää blogissamme Verkkokaupan ruokaympyrä -webinaarisarjan tärkeimmät opit. Tutustu myös asiakaskokemuksen tarkistuslistaan!
20.09.2018
Jaakko Saari | Account Executive
Jaakko Saari | Account Executive
Asiakaskokemuksen kolme kovaa: näkemyksellisyys, yhteistyö ja päätöksentekokyky
Oletko jo kyllästynyt puhumaan verkkopalvelun onnistuneen asiakaskokemuksen rakentamisesta? Hyvä, emme mekään! Aihetta ei nimittäin ole vielä koluttu loppuun, sillä tehtävää on paljon. Lue, miksi esimerkiksi päätöksentekokyvyllä on merkitystä, ja mistä suomalaisyrityksestä kannattaa ottaa asiakaslähtöisyyden suunnittelussa mallia.
29.05.2018
Tony Virtanen | Johtava konsultti
Tony Virtanen | Johtava konsultti
Tarjoaako verkkokauppasi asiakkaalle vain ohikiitävän ostohetken huuman?
Verkkokaupassa asiointi on asiakkaalle usein verrattain nopea tapahtuma. Mitä tapahtuu ennen ja jälkeen oston? Olennainen osa menestyksellistä liiketoimintaa verkossa on verkkoläsnäolon suunnittelu kokonaisuutena.
29.03.2018
Susanna Härkönen | Johtava palvelumuotoilija
Susanna Härkönen | Johtava palvelumuotoilija
Kun ostaminen on työtä, verkkokaupan pitää tukea työn tekemistä
Käyttäjälähtöinen suunnittelu ei ole ollut ammattiostajien verkkokaupoissa samassa määrin itsestäänselvyys kuin kuluttajaverkkokaupoissa. Itse asiassa B2B-puolella käytettävyyden merkitys vain korostuu: ostaminen on asiakkaiden työtä, joten verkkokaupan tulisi tukea ja helpottaa työn tekemistä.
01.03.2018
Satu Edelman | Director
Satu Edelman | Director
Asiakaspalvelu ui uusiin kanaviin palvelusektorilla
Palveluyritysten asiakkaat odottavat yhä helpompia tapoja asiointiin. Digitaaliset kanavat tarjoavat uusia mahdollisuuksia. Kanavien kehittämisessä kannattaa kiinnittää huomiota kanavien yhtenäisyyteen ja tarkoituksenmukaisuuteen – ja käyttää mielikuvitusta!
16.02.2018
Anna Nilsson | Vanhempi palvelumuotoilija
Anna Nilsson | Vanhempi palvelumuotoilija
Mistä designerit juttelevat keskenään? Terveiset Interaction 18 -konferenssista
Interaction 18 -konferenssi kokosi digitaalisen suunnittelualan ammattilaiset keskustelemaan ajankohtaisista alan teemoista. Anna Nilsson kävi läpi tapahtuman mielenkiintoisimmat teemat ja puheenvuorot.
20.12.2017
Jaakko Saari | Account Executive
Jaakko Saari | Account Executive
Palvelun huono testaaminen karkottaa asiakkaat
Pienetkin kompastuskivet palvelussasi saattavat karkottaa asiakkaasi kilpailijoiden syliin. Jaakko Saari muistuttaa testauksen ja asiointipolun tuntemisen tärkeydestä, ja kertoo, miten pääset alkuun asiakaskokemuksesi kehittämisessä.
03.11.2017
Tony Virtanen | Johtava konsultti
Tony Virtanen | Johtava konsultti