Digiarjessa


Yli 500 blogikirjoitusta sekä mielenkiintoisia artikkeleita

    Julkaisut aihealueittain >> 



    BLOGI

    Satu Juhela | Konsultti

    Miten toteutetaan moderni asiakaskokemus?

    Moderniin asiakaspalveluun kohdistuu neljä perusvaatimusta: älykkyys, proaktiivisuus, monikanavaisuus ja aina saatavilla oleminen. Lue, miten kokonaisuus toteutetaan.

    asiakastieto   asiakaskokemus   Microsoft



    BLOGI

    Joachim Wahlström | Data Scientist

    Asiakaskokemus kehittyy tekstianalytiikan avulla

    Asiakaspalautteen keruu on yksi käytetyimmistä asiakaskokemuksen kehittämisen työkaluista. Mutta miten saatua palautetta voidaan analysoida tehokkaammin? Yksi työkalu on tekstianalytiikka, jota hyödynsimme oman asiakaspalautteemme analysoinnissa.

    asiakastieto   analytiikka   asiakaskokemus



    BLOGI

    Jaakko Saari | Account Executive

    Oletko kesäloman tarpeessa – asiakaskokemus ei lomaile

    Voittava asiakaskokemus on monen tekijän summa – eikä se lomaile. Jaakko Saari tiivistää blogissamme Verkkokaupan ruokaympyrä -webinaarisarjan tärkeimmät opit. Tutustu myös asiakaskokemuksen tarkistuslistaan!

    verkkoliiketoiminta   asiakaskokemus



    BLOGI

    Digia Oyj

    Mistä tulevaisuuden asiakaskokemus koostuu?

    Mistä tulevaisuuden asiakaskokemus tehty? Ainakin tekoälystä, chatboteista ja ääniohjauksesta. Jouni Wahalahti ja Petteri Erkintalo johdattelevat blogissa tulevaisuuden asiakaskokemuksen trendien äärelle.

    asiakaskokemus   digitalisaatio



    BLOGI

    Jaakko Saari | Account Executive

    Asiakaskokemuksen kolme kovaa: näkemyksellisyys, yhteistyö ja päätöksentekokyky

    Oletko jo kyllästynyt puhumaan verkkopalvelun onnistuneen asiakaskokemuksen rakentamisesta? Hyvä, emme mekään! Aihetta ei nimittäin ole vielä koluttu loppuun, sillä tehtävää on paljon. Lue, miksi esimerkiksi päätöksentekokyvyllä on merkitystä, ja mistä suomalaisyrityksestä kannattaa ottaa asiakaslähtöisyyden suunnittelussa mallia.

    verkkoliiketoiminta   digitaaliset palvelut   asiakaskokemus



    BLOGI

    Tony Virtanen | Johtava konsultti

    Tarjoaako verkkokauppasi asiakkaalle vain ohikiitävän ostohetken huuman?

    Verkkokaupassa asiointi on asiakkaalle usein verrattain nopea tapahtuma. Mitä tapahtuu ennen ja jälkeen oston? Olennainen osa menestyksellistä liiketoimintaa verkossa on verkkoläsnäolon suunnittelu kokonaisuutena.

    verkkoliiketoiminta   asiakaskokemus



    BLOGI

    Susanna Härkönen | Johtava palvelumuotoilija

    Kun ostaminen on työtä, verkkokaupan pitää tukea työn tekemistä

    Käyttäjälähtöinen suunnittelu ei ole ollut ammattiostajien verkkokaupoissa samassa määrin itsestäänselvyys kuin kuluttajaverkkokaupoissa. Itse asiassa B2B-puolella käytettävyyden merkitys vain korostuu: ostaminen on asiakkaiden työtä, joten verkkokaupan tulisi tukea ja helpottaa työn tekemistä.

    verkkoliiketoiminta   asiakaskokemus   palvelumuotoilu



    BLOGI

    Satu Edelman | Director

    Asiakaspalvelu ui uusiin kanaviin palvelusektorilla

    Palveluyritysten asiakkaat odottavat yhä helpompia tapoja asiointiin. Digitaaliset kanavat tarjoavat uusia mahdollisuuksia. Kanavien kehittämisessä kannattaa kiinnittää huomiota kanavien yhtenäisyyteen ja tarkoituksenmukaisuuteen – ja käyttää mielikuvitusta!

    asiakaskokemus   palveluliiketoiminta



    BLOGI

    Anna Nilsson | Vanhempi palvelumuotoilija

    Mistä designerit juttelevat keskenään? Terveiset Interaction 18 -konferenssista

    Interaction 18 -konferenssi kokosi digitaalisen suunnittelualan ammattilaiset keskustelemaan ajankohtaisista alan teemoista. Anna Nilsson kävi läpi tapahtuman mielenkiintoisimmat teemat ja puheenvuorot.

    asiakaskokemus   palvelumuotoilu



    BLOGI

    Jaakko Saari | Account Executive

    Palvelun huono testaaminen karkottaa asiakkaat

    Pienetkin kompastuskivet palvelussasi saattavat karkottaa asiakkaasi kilpailijoiden syliin. Jaakko Saari muistuttaa testauksen ja asiointipolun tuntemisen tärkeydestä, ja kertoo, miten pääset alkuun asiakaskokemuksesi kehittämisessä.

    asiakaskokemus   palvelumuotoilu

    1 2 3 4 5

     


    Aihealueet