Joachim Wahlström | Data Scientist
Asiakaskokemus kehittyy tekstianalytiikan avulla
Asiakaspalautteen keruu on yksi käytetyimmistä asiakaskokemuksen kehittämisen työkaluista. Mutta miten saatua palautetta voidaan analysoida tehokkaammin? Yksi työkalu on tekstianalytiikka, jota hyödynsimme oman asiakaspalautteemme analysoinnissa.
Jaakko Saari | Account Executive
Oletko kesäloman tarpeessa – asiakaskokemus ei lomaile
Voittava asiakaskokemus on monen tekijän summa – eikä se lomaile. Jaakko Saari tiivistää blogissamme Verkkokaupan ruokaympyrä -webinaarisarjan tärkeimmät opit. Tutustu myös asiakaskokemuksen tarkistuslistaan!
Jaakko Saari | Account Executive
Asiakaskokemuksen kolme kovaa: näkemyksellisyys, yhteistyö ja päätöksentekokyky
Oletko jo kyllästynyt puhumaan verkkopalvelun onnistuneen asiakaskokemuksen rakentamisesta? Hyvä, emme mekään! Aihetta ei nimittäin ole vielä koluttu loppuun, sillä tehtävää on paljon. Lue, miksi esimerkiksi päätöksentekokyvyllä on merkitystä, ja mistä suomalaisyrityksestä kannattaa ottaa asiakaslähtöisyyden suunnittelussa mallia.
Tony Virtanen | Johtava konsultti
Tarjoaako verkkokauppasi asiakkaalle vain ohikiitävän ostohetken huuman?
Verkkokaupassa asiointi on asiakkaalle usein verrattain nopea tapahtuma. Mitä tapahtuu ennen ja jälkeen oston? Olennainen osa menestyksellistä liiketoimintaa verkossa on verkkoläsnäolon suunnittelu kokonaisuutena.
Susanna Härkönen | Johtava palvelumuotoilija
Kun ostaminen on työtä, verkkokaupan pitää tukea työn tekemistä
Käyttäjälähtöinen suunnittelu ei ole ollut ammattiostajien verkkokaupoissa samassa määrin itsestäänselvyys kuin kuluttajaverkkokaupoissa. Itse asiassa B2B-puolella käytettävyyden merkitys vain korostuu: ostaminen on asiakkaiden työtä, joten verkkokaupan tulisi tukea ja helpottaa työn tekemistä.
Satu Edelman | Director
Asiakaspalvelu ui uusiin kanaviin palvelusektorilla
Palveluyritysten asiakkaat odottavat yhä helpompia tapoja asiointiin. Digitaaliset kanavat tarjoavat uusia mahdollisuuksia. Kanavien kehittämisessä kannattaa kiinnittää huomiota kanavien yhtenäisyyteen ja tarkoituksenmukaisuuteen – ja käyttää mielikuvitusta!
Anna Nilsson | Vanhempi palvelumuotoilija
Mistä designerit juttelevat keskenään? Terveiset Interaction 18 -konferenssista
Interaction 18 -konferenssi kokosi digitaalisen suunnittelualan ammattilaiset keskustelemaan ajankohtaisista alan teemoista. Anna Nilsson kävi läpi tapahtuman mielenkiintoisimmat teemat ja puheenvuorot.
Jaakko Saari | Account Executive