Digiarjessa


BLOGI




    Susanna Härkönen | Johtava palvelumuotoilija

    Postdigitalisaatio muuttaa laitteiden vihaamisen laatuajaksi

    Miten laitevihaajat saadaan mukaan digitalisaatioon? Vastaus löytyy laadusta ja inhimillisyydestä.

    digitaaliset palvelut   asiakaskokemus   palvelumuotoilu   digitalisaatio




    Digia Oyj

    [KATSAUS] Miten SOTE-uudistus toteutetaan asiakas keskiössä?

    Asiakaslähtöisyys on SOTE-uudistuksen johtoajatus, mutta mitä ”asiakas keskiössä” sosiaali- ja terveyspalveluissa tarkoittaa ja miten se saadaan toteutumaan? Esittelemme näkemyksemme uunituoreessa katsauksessa.

    asiakaskokemus   digitalisaatio   sote




    Digia Oyj

    PXM - Seuraava askel asiakaskokemuksen luomisessa

    Tuotekokemuksen hallinta auttaa viemää asiakkaalle tarjoamasi sisällöt uudelle tasolle. Lue blogistamme, mitä tuotekokemuksen hallinnassa tulee ottaa huomioon.

    kauppa   verkkoliiketoiminta   asiakaskokemus   tuotetiedonhallinta




    Vesa Hack l Johtava konsultti

    Voimaannuta asiakaspalvelijasi, jotta hän voi ilahduttaa asiakkaitaan

    Miten kohtelet asiakkaitasi? Digian johtava konsultti Vesa Hack kertoo, miksi asiakaspalveluun ja sen ammattilaisiin kannattaa satsata.

    asiakaskokemus




    Tony Virtanen | Johtava konsultti

    Jos teleoperaattori olisi sähköyhtiö

    Miten energia-alalla voitaisiin vastata tulevaisuuden haasteisiin? Digian johtava konsultti Tony Virtanen otti mallia teleoperaattoreista ja visioi tulevaisuuden sähköyhtiön.

    asiakaskokemus   digitalisaatio   energia   konsultointi




    Vesa Hack l Johtava konsultti

    Palvelumuotoilun työkaluja liiketoiminnan kehittämiseen

    Palveluiden ja liiketoiminnan kehittäjälle on tarjolla suuri valikoima työkaluja moninaisiin käyttötarkoituksiin. Digian johtava konsultti Vesa Hack otti käsittelyynsä niistä 6.

    asiakaskokemus   palvelumuotoilu




    Digia Oyj

    Tuotetiedonhallinta - välttämättömästä pahasta liiketoiminnan kilpailueduksi

    Verkon ja kivijalan yhdistävä tuotetiedonhallinta on parhaimmillaan yksi liiketoiminnan kilpailueduista - etenkin jos mukaan on valjastettu myös yhteistyötahot. Lue, miksi tuotetiedonhallintaan panostaminen kannattaa.

    kauppa   verkkoliiketoiminta   asiakaskokemus   tuotetiedonhallinta




    Juho Seppälä | Toimialajohtaja, energia

    Viisi trendiä, joista tulevaisuuden menestyjät nappaavat kiinni energiatoimialalla

    Energia-alan toimijoiden on käynnissä olevan murroksen keskellä fokusoiduttava, erottauduttava ja laajennettava rooliaan perinteisestä sähkön myyjästä laajemmaksi palveluntarjoajaksi.

    asiakaskokemus   digitalisaatio   energia




    Juho Seppälä | Toimialajohtaja, energia

    Omat asiakkaat ovat energiayhtiöiden tärkein alihyödynnetty resurssi – ja suuri mahdollisuus

    Isot muutokset toimintaympäristössä tuovat energia-alan toimijoilla muutospaineita. Muuttuva toimintaympäristö luo lukuisten haasteiden lisäksi kuitenkin myös mahdollisuuksia. Avainasemassa on asiakkaan muuttunut rooli.

    asiakastieto   digitaaliset palvelut   asiakaskokemus   asiakkuudenhallinta   energia




    Vesa Hack l Johtava konsultti

    Asiakaskokemuksen kehittäjän ensimmäinen tehtävä: luo yhteinen visio

    Merkityksellinen visio ohjaa ihmisiä työskentelemään yhtä päämäärää kohti. Tämä pätee myös asiakaskokemuksen kehittämiseen.

    kauppa   asiakaskokemus   palvelumuotoilu   konsultointi

    1 2 3 4 5