Digiarjessa


BLOGI




    Juho Seppälä | Toimialajohtaja, energia

    [KATSAUS] Miten energiatoimiala kehittyy murroksen keskellä?

    Tuoreessa katsauksessa tarkastelemme energia-alan kehityssuuntia ja alan toimijoiden strategisia vaihtoehtoja radikaalisti muuttuvassa toimintaympäristössä. Asiakkuudenhoito ja asiakastiedon hyödyntäminen nousevat avainasemaan.

    asiakastieto   asiakaskokemus   digitalisaatio   energia




    Tony Virtanen | Johtava konsultti

    Digitalist-aamun jälkeen nousee aurinko

    Digia Digitalist Commerce Forum järjestettiin keskiviikkona 15.2.2017. Digian johtava konsultti Tony Virtanen kertoo, mitä tapahtumasta jäi käteen.

    kauppa   verkkoliiketoiminta   digitaaliset palvelut   asiakaskokemus   digitalisaatio




    Vesa Hack l Johtava konsultti

    Asiakaskokemuksen kehittäminen lähtee selkeistä tavotteista

    Kipuillaanko yrityksessäsi asiakaskokemuksen kehittämisen kanssa? Digian johtava konsultti Vesa Hack pureutui asiakaskokemuksen kipupisteisiin ja neuvoo, miten niistä selvitään.

    kauppa   asiakaskokemus   digitalisaatio   konsultointi




    Vesa Hack l Johtava konsultti

    Asiakaskokemuksen kymmenen käskyä

    Digian johtava konsultti Vesa Hack kirjoitti kymmenen käskyä, joita noudattamalla kehität yrityksesi asiakaskokemusta entistä paremmaksi.

    kauppa   asiakaskokemus   palveluiden mobilisointi   digitalisaatio   konsultointi




    Marko Saarinen | Johtaja, digitaaliset palvelut

    Ostaminen siirtyi verkkoon - 6 varmaa tapaa käännyttää ostajat

    Menestyminen verkkokaupassa ei ole erityisen vaikeaa, kunhan tietyt osa-alueet ovat kunnossa. Digian digitaalisten palveluiden johtaja Marko Saarinen listasi yleisimmät sudenkuopat.

    kauppa   verkkoliiketoiminta   asiakaskokemus   digitalisaatio




    Kari Karipuu | Client Executive

    Taipuvatko liiketoimintaprosessisi saumattomaan asiakaskokemukseen?

    Kaikkikanavainen kauppa ja saumaton asiakaskokemus puhuttavat kaupan alan tekijöitä niin meillä kuin muuallakin. Matka kohti kaikkikanavaisuutta on hyvä aloittaa yhdestä kysymyksestä: oletko valmis muuttamaan liiketoimintaprosessejasi?

    kauppa   verkkoliiketoiminta   asiakaskokemus




    Tony Virtanen | Johtava konsultti

    Ostaminen siirtyi verkkoon - 6 askelta vaikuttavaan kaikkikanavaiseen kauppaan

    Vaikuttava kaikkikanavainen kauppa - utopiaa vai todellisuutta? Digian johtava konsultti Tony Virtanen tarjoaa 6 askelta parempaan asiakaskokemuksen rakentamiseen verkossa ja kivijalassa.

    kauppa   verkkoliiketoiminta   asiakaskokemus   digitalisaatio   konsultointi




    Ville Vainikainen | Järjestelmäarkkitehti

    Älä unohda asiakaskokemuksen ydinelementtiä!

    Iso osa paremman asiakaskokemuksen rakentamista on viestintä. Viestinnän avulla asiakas pidetään tietoisena palvelusta ja tuodaan esille uusia vaihtoehtoja.

    asiakaskokemus




    Petri Manninen | Senior Sales Manager

    Voiko ostaminen olla näin vaikeaa? Ostopolun katkeaminen ajoi vertaisverkkokauppaan

    Erinomaisen asiakaskokemuksen saavuttamiseksi ei riitä, että asiakkaalle tarjotaan vaihtoehtoja, jos ostopolku katkeaa kriittisessä vaiheessa. Seurauksena on huonon asiakaspalvelukokemuksen lisäksi myös liiketoiminnallinen menetys.

    kauppa   verkkoliiketoiminta   asiakaskokemus




    Jyki Lindgren | Senior Graphic Designer

    Miksi en enää kuule Marjutista?

    Palveluita on kehitettävä jatkuvasti, ja joskus toiminnallisuuksia on syytä jopa jättää pois, jos käyttäjät ovat ne hylänneet. Faktatieto käyttäjistä ja käyttökokemuksista pitäisi olla palvelun kehittämisen ytimessä. Tiedätkö, mikä on palvelussasi se jokin pieni, tärkeä ominaisuus, joka koukuttaa?

    asiakastieto   asiakaskokemus   sosiaalinen media   palvelumuotoilu

    1 2 3 4 5