Digiarjessa


BLOGI




    Jani Valu | Development Manager

    Myynti ja asiakkuudenhoito vaativat digiaikanakin ihmisiä - ja oikeaa tietoa

    Palveluista sopiminen vaatii useimmiten sellaista ihmistenvälistä kommunikointia, jota digikanavilla ja -palveluilla ei voi korvata. Digitaalisuus kuitenkin mahdollistaa myynnin ja asiakkuudenhoidon ammattilaisille enemmän tietoa ja paremmat työkalut kuin koskaan.

    asiakastieto   palveluliiketoiminta   asiakkuudenhallinta




    Juho Seppälä | Toimialajohtaja, energia

    Digitalisaatio lävistää organisaation ydinprosesseista asiakasrajapintaan

    Energia-ala on murroksessa, ja menestyminen vaatii tulevaisuudessa alan toimijoilta paljon: toimintatapojen ja järjestelmien uudistusta, prosessien digitalisointia, asiakkuudenhoidon ja asiakastiedon uudenlaista hyödyntämistä sekä uusien palveluiden kehittämistä. Digitalisaatio tukee tätä muutosta monin tavoin. 

    asiakastieto   digitaaliset palvelut   toiminnanohjaus   kokonaisarkkitehtuuri   integraatio   digitalisaatio   energia




    Juho Seppälä | Toimialajohtaja, energia

    Omat asiakkaat ovat energiayhtiöiden tärkein alihyödynnetty resurssi – ja suuri mahdollisuus

    Isot muutokset toimintaympäristössä tuovat energia-alan toimijoilla muutospaineita. Muuttuva toimintaympäristö luo lukuisten haasteiden lisäksi kuitenkin myös mahdollisuuksia. Avainasemassa on asiakkaan muuttunut rooli.

    asiakastieto   digitaaliset palvelut   asiakaskokemus   asiakkuudenhallinta   energia




    Juho Seppälä | Toimialajohtaja, energia

    [KATSAUS] Miten energiatoimiala kehittyy murroksen keskellä?

    Tuoreessa katsauksessa tarkastelemme energia-alan kehityssuuntia ja alan toimijoiden strategisia vaihtoehtoja radikaalisti muuttuvassa toimintaympäristössä. Asiakkuudenhoito ja asiakastiedon hyödyntäminen nousevat avainasemaan.

    asiakastieto   asiakaskokemus   digitalisaatio   energia




    Jyki Lindgren | Senior Graphic Designer

    Miksi en enää kuule Marjutista?

    Palveluita on kehitettävä jatkuvasti, ja joskus toiminnallisuuksia on syytä jopa jättää pois, jos käyttäjät ovat ne hylänneet. Faktatieto käyttäjistä ja käyttökokemuksista pitäisi olla palvelun kehittämisen ytimessä. Tiedätkö, mikä on palvelussasi se jokin pieni, tärkeä ominaisuus, joka koukuttaa?

    asiakastieto   asiakaskokemus   sosiaalinen media   palvelumuotoilu




    Vesa Hack l Johtava konsultti

    Asiakkaiden odotukset räjähtäneet - 6 keinoa vastata

    Se, mikä riitti asiakkaille eilen, aiheuttaa jo huomenna myötähäpeää. Asiakaskokemuksen merkitys liiketoiminnan menestymiselle kasvaa eksponentiaalisesti. Miten yritykset voivat vastata jatkuvasti kasvaviin odotuksiin ja kovenevaan kilpailuun?

    tiedon hyödyntäminen   asiakastieto   asiakaskokemus   konsultointi




    Mika Lehtinen | Liiketoimintakonsultti

    Hyvästi hymynaamanapit! Myyntidata asiakaspalvelun mittariksi

    Tyytyväinen asiakas käyttää ostoksiinsa enemmän rahaa. Ja tyytyväinen asiakas on useimmiten seurausta hyvästä asiakaspalvelusta. On siis kriittistä, että asiakaspalvelua pystytään johtamaan ja mittaamaan. Nykyisten analytiikkatyökalujen avulla myyntidatasta saadaan erinomainen pohja asiakaspalvelun ja myynnin johtamiselle henkilötasolla.


    asiakastieto   analytiikka

    1