Digiarjessa


BLOGI




    Jani Valu | Development Manager

    Myynti ja asiakkuudenhoito vaativat digiaikanakin ihmisiä - ja oikeaa tietoa

    Palveluista sopiminen vaatii useimmiten sellaista ihmistenvälistä kommunikointia, jota digikanavilla ja -palveluilla ei voi korvata. Digitaalisuus kuitenkin mahdollistaa myynnin ja asiakkuudenhoidon ammattilaisille enemmän tietoa ja paremmat työkalut kuin koskaan.

    asiakastieto   palveluliiketoiminta   asiakkuudenhallinta




    Petri Oinonen | Senior Manager

    Direktiiveistä apua sijoituspalvelun tarjoajalle

    Uusi MiFID II -direktiivi tuo pankkialalle paineita asiakaskohtaamisien digitalisointiin. Parhaimmassa tapauksessa pelätystä ja jo kertaalleen vuodella siirretystä direktiivistä hyötyvät sekä tavalliset säästäjät ja piensijoittajat että myös palveluntarjoajat itse.

    analytiikka   digitaaliset palvelut   asiakkuudenhallinta   finanssiala   digitalisaatio   API




    Juho Seppälä | Toimialajohtaja, energia

    Omat asiakkaat ovat energiayhtiöiden tärkein alihyödynnetty resurssi – ja suuri mahdollisuus

    Isot muutokset toimintaympäristössä tuovat energia-alan toimijoilla muutospaineita. Muuttuva toimintaympäristö luo lukuisten haasteiden lisäksi kuitenkin myös mahdollisuuksia. Avainasemassa on asiakkaan muuttunut rooli.

    asiakastieto   digitaaliset palvelut   asiakaskokemus   asiakkuudenhallinta   energia




    Jani Valu | Development Manager

    Liiketoimintasovellusten uusi aika on alkanut

    Oletko hankkimassa yritykseesi uutta CRM:ää tai ERP:iä? Silloin kannattaa huomioida, että olemme siirtyneet uuteen aikaan. Järjestelmien sijaan valinta tehdään nyt ekosysteemien välillä.

    toiminnanohjaus   asiakkuudenhallinta   pilvipalvelut   Microsoft




    Heikki Honkala | Johtaja, toimialaratkaisut

    Muuttaako Dynamics 365 maailman? No, ainakin markkinan

    Microsoft Dynamics 365 luvataan tuovan uusia tuulia toiminnanohjauksen ja asiakasrajapinnan järjestelmäkentälle. Digian Heikki Honkala kertoo, mistä on kyse.

    toiminnanohjaus   asiakkuudenhallinta   Microsoft




    Aki Kortesniemi | Liiketoimintakonsultti

    Löydä parempi asiakaskokemus palvelukartalla – 6 askelta

    Asiakaskokemus koostuu useista hetkistä, jotka organisaation on ymmärrettävä, jotta asiakasta voidaan palvella hyvin. Vain näin voidaan rakentaa asiakaskokemus, joka kestää koko asiakkaan palvelupolun.

     

    asiakkuudenhallinta




    Maarit Kartano | Konsultti

    Miten yhdistää asiakaspalvelu ja myynti?

    Asiakas ei halua kertoa yrityksen eri organisaatioille omasta tilanteestaan. Hän olettaa, että tieto kulkee yrityksen sisällä.

    asiakkuudenhallinta




    Jani Valu | Development Manager

    Miksi ruutuvihko ei enää riitä huoltomiehelle?

    Kenttähuolto on tärkeä osa asiakaskokemusta. Asiakaskokemus ei saa kärsiä, koska kentälle ei saada kaikkea tietoa ajantasaisena.

    asiakkuudenhallinta




    Outi Karhunen | Konsultti, projektipäällikkö

    Löydä oikeat asiakaspalvelun mittarit yrityksellesi

    Asiakaskokemuksen merkityksen kasvu tarkoittaa, että myös asiakaskokemuksen mittaaminen nousee uuteen arvoon. Organisaation on tiedettävä jatkuvasti, mitä asiakas ajattelee organisaatiosta ja saamastaan palvelusta. Asiakastyytyväisyydellä on suurempi vaikutus tulevaisuuden ostoaikomuksiin kuin palvelun laadulla.

    asiakkuudenhallinta




    Jani Valu | Development Manager

    Asiakkaiden odotukset ovat valtavat - 5 vinkkiä, miten vastaat niihin

    Asiakkaat odottavat saavansa loistavaa palvelua nopeasti. Samaan aikaan kilpailu kiristyy ja toimintakenttä monimutkaistuu. Kokosimme viisi vinkkiä, miten asiakkaiden odotukset voi tyydyttää.

    asiakkuudenhallinta

    1 2