23.01.2018
Jani Valu | Director, Business Development
Jani Valu | Director, Business Development
Myynti ja asiakkuudenhoito vaativat digiaikanakin ihmisiä - ja oikeaa tietoa
Palveluista sopiminen vaatii useimmiten sellaista ihmistenvälistä kommunikointia, jota digikanavilla ja -palveluilla ei voi korvata. Digitaalisuus kuitenkin mahdollistaa myynnin ja asiakkuudenhoidon ammattilaisille enemmän tietoa ja paremmat työkalut kuin koskaan.
17.03.2017
Petri Oinonen | Senior Manager
Petri Oinonen | Senior Manager
Direktiiveistä apua sijoituspalvelun tarjoajalle
Uusi MiFID II -direktiivi tuo pankkialalle paineita asiakaskohtaamisien digitalisointiin. Parhaimmassa tapauksessa pelätystä ja jo kertaalleen vuodella siirretystä direktiivistä hyötyvät sekä tavalliset säästäjät ja piensijoittajat että myös palveluntarjoajat itse.
analytiikka digitaaliset palvelut asiakkuudenhallinta finanssiala digitalisaatio API
13.03.2017
Juho Seppälä | Toimialajohtaja, energia
Juho Seppälä | Toimialajohtaja, energia
Omat asiakkaat ovat energiayhtiöiden tärkein alihyödynnetty resurssi – ja suuri mahdollisuus
Isot muutokset toimintaympäristössä tuovat energia-alan toimijoilla muutospaineita. Muuttuva toimintaympäristö luo lukuisten haasteiden lisäksi kuitenkin myös mahdollisuuksia. Avainasemassa on asiakkaan muuttunut rooli.
asiakastieto digitaaliset palvelut asiakaskokemus asiakkuudenhallinta energia
05.10.2016
Aki Kortesniemi | Liiketoimintakonsultti
Aki Kortesniemi | Liiketoimintakonsultti
Löydä parempi asiakaskokemus palvelukartalla – 6 askelta
Asiakaskokemus koostuu useista hetkistä, jotka organisaation on ymmärrettävä, jotta asiakasta voidaan palvella hyvin. Vain näin voidaan rakentaa asiakaskokemus, joka kestää koko asiakkaan palvelupolun.
30.08.2016
Outi Karhunen | Konsultti, projektipäällikkö
Outi Karhunen | Konsultti, projektipäällikkö