Digiarjessa


Yli 500 blogikirjoitusta sekä mielenkiintoisia artikkeleita

    Julkaisut aihealueittain >> 



    BLOGI

    Asko Juvonen | Lead Analytics Consultant

    Ennustavaa analytiikkaa CRM-datalla

    Mitä CRM-järjestelmän tuottamalla datalla voitaisiin saada aikaiseksi? Toteutimme asiakasanalytiikan pilotin, jossa tavoitteena oli testata myyntihankkeen onnistumisen todennäköisyyttä CRM-dataan pohjautuen.

    asiakastieto   analytiikka   asiakkuudenhallinta   Microsoft



    ARTIKKELI

    Digia Oyj

    Suomessa on satoja tuhansia metsänomistajia, joiden suhteen Suomen Metsäkeskuksella on missio – Digitaaliset palvelut ovat keino auttaa metsänomistajia yksilöllisesti

    Suomen Metsäkeskuksen palveluiden piiriin kuuluu satoja tuhansia suomalaisia metsänomistajia, joiden odotukset ja tavoitteet metsäomaisuuden suhteen voivat vaihdella rajustikin taloudellisesta hyödystä totaalisuojeluun. Heitä Metsäkeskus haluaa jatkossa palvella kohdennetummin ja yksilöllisemmin. Tämän mahdollistaakseen Metsäkeskus käynnisti suuren digitalisaatiohankkeen, jonka ensiaskel oli ottaa asiakastieto haltuun.

    digitaaliset palvelut   asiakaskokemus   asiakkuudenhallinta   Microsoft   artikkeli



    BLOGI

    Riku Martikainen | Director, NetSuite Solutions

    Monikanavainen asiakkuudenhallinta osana toiminnanohjausta

    Hyvän asiakaspalvelukokemuksen edellytyksenä on helposti saatavilla oleva ajantasainen tieto asiakaspalvelun, myynnin, tuotannon, varaston ja toimituksen tilanteesta.

    toiminnanohjaus   asiakkuudenhallinta   NetSuite



    BLOGI

    Jani Valu | Director, Business Development

    Myynti ja asiakkuudenhoito vaativat digiaikanakin ihmisiä - ja oikeaa tietoa

    Palveluista sopiminen vaatii useimmiten sellaista ihmistenvälistä kommunikointia, jota digikanavilla ja -palveluilla ei voi korvata. Digitaalisuus kuitenkin mahdollistaa myynnin ja asiakkuudenhoidon ammattilaisille enemmän tietoa ja paremmat työkalut kuin koskaan.

    asiakastieto   palveluliiketoiminta   asiakkuudenhallinta



    BLOGI

    Petri Oinonen | Senior Manager

    Direktiiveistä apua sijoituspalvelun tarjoajalle

    Uusi MiFID II -direktiivi tuo pankkialalle paineita asiakaskohtaamisien digitalisointiin. Parhaimmassa tapauksessa pelätystä ja jo kertaalleen vuodella siirretystä direktiivistä hyötyvät sekä tavalliset säästäjät ja piensijoittajat että myös palveluntarjoajat itse.

    analytiikka   digitaaliset palvelut   asiakkuudenhallinta   finanssiala   digitalisaatio   API



    BLOGI

    Juho Seppälä | Toimialajohtaja, energia

    Omat asiakkaat ovat energiayhtiöiden tärkein alihyödynnetty resurssi – ja suuri mahdollisuus

    Isot muutokset toimintaympäristössä tuovat energia-alan toimijoilla muutospaineita. Muuttuva toimintaympäristö luo lukuisten haasteiden lisäksi kuitenkin myös mahdollisuuksia. Avainasemassa on asiakkaan muuttunut rooli.

    asiakastieto   digitaaliset palvelut   asiakaskokemus   asiakkuudenhallinta   energia



    BLOGI

    Jani Valu | Director, Business Development

    Liiketoimintasovellusten uusi aika on alkanut

    Oletko hankkimassa yritykseesi uutta CRM:ää tai ERP:iä? Silloin kannattaa huomioida, että olemme siirtyneet uuteen aikaan. Järjestelmien sijaan valinta tehdään nyt ekosysteemien välillä.

    toiminnanohjaus   asiakkuudenhallinta   pilvipalvelut   Microsoft



    BLOGI

    Aki Kortesniemi | Liiketoimintakonsultti

    Löydä parempi asiakaskokemus palvelukartalla – 6 askelta

    Asiakaskokemus koostuu useista hetkistä, jotka organisaation on ymmärrettävä, jotta asiakasta voidaan palvella hyvin. Vain näin voidaan rakentaa asiakaskokemus, joka kestää koko asiakkaan palvelupolun.

     

    asiakkuudenhallinta



    BLOGI

    Maarit Kartano | Konsultti

    Miten yhdistää asiakaspalvelu ja myynti?

    Asiakas ei halua kertoa yrityksen eri organisaatioille omasta tilanteestaan. Hän olettaa, että tieto kulkee yrityksen sisällä.

    asiakkuudenhallinta



    BLOGI

    Jani Valu | Director, Business Development

    Miksi ruutuvihko ei enää riitä huoltomiehelle?

    Kenttähuolto on tärkeä osa asiakaskokemusta. Asiakaskokemus ei saa kärsiä, koska kentälle ei saada kaikkea tietoa ajantasaisena.

    asiakkuudenhallinta

    1 2

     


    Aihealueet