Digiarjessa


BLOGI




    Sami Rantanen | Toimialajohtaja, julkishallinto

    Miten asiakas nostetaan SOTE-uudistuksen keskiöön?

    SOTE-palveluiden asiakaslähtöisyys tarkoittaa näkemyksemme mukaan suunnitelmalliseen hoitoon siirtymistä. Miten se oikein tapahtuu?

    digitalisaatio   sote




    Susanna Härkönen | Johtava palvelumuotoilija

    Postdigitalisaatio muuttaa laitteiden vihaamisen laatuajaksi

    Miten laitevihaajat saadaan mukaan digitalisaatioon? Vastaus löytyy laadusta ja inhimillisyydestä.

    digitaaliset palvelut   asiakaskokemus   palvelumuotoilu   digitalisaatio




    Digia Oyj

    [KATSAUS] Miten SOTE-uudistus toteutetaan asiakas keskiössä?

    Asiakaslähtöisyys on SOTE-uudistuksen johtoajatus, mutta mitä ”asiakas keskiössä” sosiaali- ja terveyspalveluissa tarkoittaa ja miten se saadaan toteutumaan? Esittelemme näkemyksemme uunituoreessa katsauksessa.

    asiakaskokemus   digitalisaatio   sote




    Tony Virtanen | Johtava konsultti

    Mistä on digiajan johtajat tehty?

    Mistä tunnistaa aidosti digiajassa elävän johtajan? Sovelluksista puhelimessa, buzzwordien viljelystä - vai jostain ihan muusta?

    digitalisaatio




    Juho Seppälä | Toimialajohtaja, energia

    Energiatoimialan muutos on kokonaisuus – teknologian ostaminen ei enää yksin riitä

    Digitalisaatio vaikuttaa energia-alan palveluihin kolmella tasolla: ajatusmallien, johtamisen ja operatiivisen toiminnan on muututtava.

    digitalisaatio   energia




    Tony Virtanen | Johtava konsultti

    Jos teleoperaattori olisi sähköyhtiö

    Miten energia-alalla voitaisiin vastata tulevaisuuden haasteisiin? Digian johtava konsultti Tony Virtanen otti mallia teleoperaattoreista ja visioi tulevaisuuden sähköyhtiön.

    asiakaskokemus   digitalisaatio   energia   konsultointi




    Turo Hyppönen | Palvelupäällikkö

    API:en tuotteistaminen on koko organisaation asia

    API:t tarjoavat monenlaisia mahdollisuuksia liiketoiminnalle, mutta alkuun pääsemisessä on tunnetusti omat haasteensa. Digian palvelupäällikkö Turo Hyppönen kertoo, miten pääset API:ssa alkuun ja miten rajapinnoista saadaan kaikki hyöty irti.

    integraatio   digitalisaatio   API   ketterä kehitys




    Juho Seppälä | Toimialajohtaja, energia

    Digitalisaatio lävistää organisaation ydinprosesseista asiakasrajapintaan

    Energia-ala on murroksessa, ja menestyminen vaatii tulevaisuudessa alan toimijoilta paljon: toimintatapojen ja järjestelmien uudistusta, prosessien digitalisointia, asiakkuudenhoidon ja asiakastiedon uudenlaista hyödyntämistä sekä uusien palveluiden kehittämistä. Digitalisaatio tukee tätä muutosta monin tavoin. 

    asiakastieto   digitaaliset palvelut   toiminnanohjaus   kokonaisarkkitehtuuri   integraatio   digitalisaatio   energia




    Juho Seppälä | Toimialajohtaja, energia

    Viisi trendiä, joista tulevaisuuden menestyjät nappaavat kiinni energiatoimialalla

    Energia-alan toimijoiden on käynnissä olevan murroksen keskellä fokusoiduttava, erottauduttava ja laajennettava rooliaan perinteisestä sähkön myyjästä laajemmaksi palveluntarjoajaksi.

    asiakaskokemus   digitalisaatio   energia




    Petri Oinonen | Senior Manager

    Direktiiveistä apua sijoituspalvelun tarjoajalle

    Uusi MiFID II -direktiivi tuo pankkialalle paineita asiakaskohtaamisien digitalisointiin. Parhaimmassa tapauksessa pelätystä ja jo kertaalleen vuodella siirretystä direktiivistä hyötyvät sekä tavalliset säästäjät ja piensijoittajat että myös palveluntarjoajat itse.

    analytiikka   digitaaliset palvelut   asiakkuudenhallinta   finanssiala   digitalisaatio   API

    1 2 3 4 5