Digiarjessa


BLOGI




    Fredrik Albrecht | Johtaja, konsultointi

    Miksi teknologiaa ostetaan ensin ja käyttötarkoitusta mietitään vasta sitten?

    Gartnerin tuore tutkimus osoittaa, että suomalaisfirmoissa on koko ajan enemmän valmiutta panostaa digitalisaatioon, mutta monelle yritykselle on edelleen epäselvää, miten digitalisaatiosta on aidosti eniten hyötyä. Vastaus ei löydy IT-osastolta.

    digitalisaatio   konsultointi




    Juho Seppälä | Toimialajohtaja, energia

    Energia-alan toimijoiden on pakko muuttua

    Pitkään vallinnut tiukka kilpailu on ajanut yrityksiä nopeisiin, suuriin mullistuksiin monilla muilla toimialoilla paitsi energiasektorilla. Energiayhtiöt ovat aivan viime vuosiin asti saaneet kehittää toimintaansa kaikessa rauhassa. Nyt tilanne on muuttunut.

    digitalisaatio   energia




    Juho Seppälä | Toimialajohtaja, energia

    [KATSAUS] Miten energiatoimiala kehittyy murroksen keskellä?

    Tuoreessa katsauksessa tarkastelemme energia-alan kehityssuuntia ja alan toimijoiden strategisia vaihtoehtoja radikaalisti muuttuvassa toimintaympäristössä. Asiakkuudenhoito ja asiakastiedon hyödyntäminen nousevat avainasemaan.

    asiakastieto   asiakaskokemus   digitalisaatio   energia




    Jarkko Lindroos | Johtaja, strategiset asiakkuudet

    Digitaalinen maailma edellyttää uusia kumppanuustaitoja sekä asiakkailta että myyjiltä

    Miten rakennetaan menestystarinoita muuttuvassa digitaalisessa maailmassa? Digian strategisten asiakkuuksien johtajan Jarkko Lindroosin mukaan muutos lähtee perinteisten toimittaja-ostaja -roolien haastamisesta.

    digitaaliset palvelut   digitalisaatio




    Tony Virtanen | Johtava konsultti

    Digitalist-aamun jälkeen nousee aurinko

    Digia Digitalist Commerce Forum järjestettiin keskiviikkona 15.2.2017. Digian johtava konsultti Tony Virtanen kertoo, mitä tapahtumasta jäi käteen.

    kauppa   verkkoliiketoiminta   digitaaliset palvelut   asiakaskokemus   digitalisaatio




    Vesa Hack l Johtava konsultti

    Asiakaskokemuksen kehittäminen lähtee selkeistä tavotteista

    Kipuillaanko yrityksessäsi asiakaskokemuksen kehittämisen kanssa? Digian johtava konsultti Vesa Hack pureutui asiakaskokemuksen kipupisteisiin ja neuvoo, miten niistä selvitään.

    kauppa   asiakaskokemus   digitalisaatio   konsultointi




    Vesa Hack l Johtava konsultti

    Asiakaskokemuksen kymmenen käskyä

    Digian johtava konsultti Vesa Hack kirjoitti kymmenen käskyä, joita noudattamalla kehität yrityksesi asiakaskokemusta entistä paremmaksi.

    kauppa   asiakaskokemus   palveluiden mobilisointi   digitalisaatio   konsultointi




    Marko Saarinen | Johtaja, digitaaliset palvelut

    Ostaminen siirtyi verkkoon - 6 varmaa tapaa käännyttää ostajat

    Menestyminen verkkokaupassa ei ole erityisen vaikeaa, kunhan tietyt osa-alueet ovat kunnossa. Digian digitaalisten palveluiden johtaja Marko Saarinen listasi yleisimmät sudenkuopat.

    kauppa   verkkoliiketoiminta   asiakaskokemus   digitalisaatio




    Tero Niemistö | Tiimiesimies, teknologia-johtaja

    Avain teknisen velan hallitsemiseen

    Teknisen velan taltuttaminen saattaa tuntua ylitsepääsemättömältä haasteelta. Ratkaisuarkkitehti Tero Niemistö löysi avaimen onneen DevOps-toimintamallista.

    digitalisaatio   DevOps   ketterä kehitys




    Tero Niemistö | Tiimiesimies, teknologia-johtaja

    Tekninen velka - organisaatiosi pahin myrkky

    Tekninen velka ei hidasta vain digitalisaatiota, vaan pahimmassa tapauksessa syö myös organisaatiota sisältä päin.

    digitalisaatio

    2 3 4 5 6