Digiarjessa


BLOGI

    Blogitekstit aihealueittain >> 




    Digia Oyj

    Monikanavainen kauppa vaatii yhtenäisiä prosesseja ja järjestelmiä

    Verkkokauppa ei saa olla vain kivijalan päälle liimattu kerros vaan kiinteä osa kaupan kokonaisuutta. Aidosti monikanavainen kokonaisuus vaatii tuekseen monipuolisen liiketoiminta-alustan.

    kauppa   verkkoliiketoiminta   digitaalinen liiketoiminta




    Mika Lehtinen | Liiketoimintakonsultti

    Korona ja ketteryys eli miten varautua mahdottomaan?

    Ennakoimattomat tapahtumat voivat laittaa toimintaympäristön uusiksi ja samalla tehdä totutut liiketoimintamallit tyhjiksi. Varautuminen yllätyksiin ei välttämättä tee uhkasta mahdollisuutta, mutta auttaa ainakin minimoimaan vahingot.

    kauppa   digitaalinen liiketoiminta




    Kari Karipuu | Client Executive

    "Ne, jotka palauttavat eniten, myös ostavat eniten"

    Palautuksista aiheutuu monikanavaiselle kaupalle kustannuksia. Sujuvat palautukset ovat kuitenkin keskeinen ja monesti jopa ratkaiseva osa hyvää asiakaskokemusta. Palautusprosessien suunnittelussa on otettava huomioon ainakin nämä seitsemän asiaa.

    kauppa   verkkoliiketoiminta




    Petri Manninen | Senior Sales Manager

    Pystytkö antamaan verkkokaupassa monikanavaisen saatavuuslupauksen?

    Asiakkaille luvataan verkkokaupassa asiointia ”missä ja milloin vain”. Onnistuuko toimituskin milloin ja minne vain?

    kauppa   verkkoliiketoiminta




    Digia Oyj

    InRiver Product Marketing Cloud – PIM:n edelläkävijä

    Tuotetiedonhallinnan markkinajohtaja inRiver puolustaa paikkaansa johtavalla teknologialla ja ominaisuuksillaan. Lue blogistamme, mitä hyötyjä inRiverin ratkaisu tuo tullessaan.

    kauppa   verkkoliiketoiminta   tuotetiedonhallinta




    Kari Karipuu | Client Executive

    Onnistunut personointi on yksilöityä ja relevanttia, mutta ei liian henkilökohtaista

    Elämykselliset asiakaskokemukset edellyttävät, että jokainen kohtaaminen kaikissa kohtaamispisteissä on rakennettu yksilöllisesti ja personoidusti. Hyvin toteutettu personointi ei loukkaa yksityisyyttä vaan toteuttaa asiakkaan toiveita.

    kauppa   verkkoliiketoiminta




    Jaakko Saari | Account Executive

    Viisi askelta myymälän ja verkon symbioosiin

    Suomalaisen monikanavaisen kaupan ongelma on usein se, että myymäläverkostoa uudempi verkko­kauppaorganisaatio on ns. ”vanhan päälle liimattu”: molemmilla on omat, erilliset liiketoimintaprosessit ja tietojärjestelmät. Tällöin kivijalka ei tue verkko­kauppaa tai päinvastoin.

    kauppa   verkkoliiketoiminta




    Mika Immo | Toimialajohtaja, kauppa ja teollisuus

    Monikanavainen kauppa etsii identiteettiään – palveluntarjoaja ja elämyksentuottaja?

    Kaupan alaa jyllää murros, joka vain kiihtyy. Asiakkaita pitäisi palvella yhä useammissa kanavissa, mutta kanavien määrää tärkeämpää on asiakaskokemus ja asioinnin helppous.

    kauppa




    Marko Saarinen | Johtaja, digitaaliset palvelut

    Omni, moni, yli, kaikki? Miksi kanavista puhuessa termikikkailussa on järkeä

    Eri kanavissa saumattomasti toteutuvasta asiakaskokemuksesta puhutaan arjessa monenlaisia käsitteillä. Käsitekikkailu ei kuitenkaan ole vain hifistelyä. Sanavalinta kertoo paljon siitä, mitä kanavia kehittäessä tulisi asiakkaan näkökulmasta ottaa huomioon.

    kauppa




    Digia Oyj

    PXM - Seuraava askel asiakaskokemuksen luomisessa

    Tuotekokemuksen hallinta auttaa viemää asiakkaalle tarjoamasi sisällöt uudelle tasolle. Lue blogistamme, mitä tuotekokemuksen hallinnassa tulee ottaa huomioon.

    kauppa   verkkoliiketoiminta   asiakaskokemus   tuotetiedonhallinta

    1 2 3

     


    Aihealueet