Digiarjessa


BLOGI




    Tommi Hyyrynen | Toimitusjohtaja, Expak Systems Oy

    Kuinka saat toimitusketjusi svengaamaan kuin La La Land?

    Parhaimmillaan toimitusketjun yhteistyöverkoston osapuolet tanssivat samaan tahtiin, luovat arvoa ja saavat palkinnoksi tyytyväisiä asiakkaita. Kuinka tähän päästään?

    kauppa   tiedon hyödyntäminen   analytiikka   toiminnanohjaus




    Tony Virtanen | Johtava konsultti

    Digitalist-aamun jälkeen nousee aurinko

    Digia Digitalist Commerce Forum järjestettiin keskiviikkona 15.2.2017. Digian johtava konsultti Tony Virtanen kertoo, mitä tapahtumasta jäi käteen.

    kauppa   verkkoliiketoiminta   digitaaliset palvelut   asiakaskokemus   digitalisaatio




    Vesa Hack l Johtava konsultti

    Asiakaskokemuksen kehittäminen lähtee selkeistä tavotteista

    Kipuillaanko yrityksessäsi asiakaskokemuksen kehittämisen kanssa? Digian johtava konsultti Vesa Hack pureutui asiakaskokemuksen kipupisteisiin ja neuvoo, miten niistä selvitään.

    kauppa   asiakaskokemus   digitalisaatio   konsultointi




    Vesa Hack l Johtava konsultti

    Asiakaskokemuksen kymmenen käskyä

    Digian johtava konsultti Vesa Hack kirjoitti kymmenen käskyä, joita noudattamalla kehität yrityksesi asiakaskokemusta entistä paremmaksi.

    kauppa   asiakaskokemus   palveluiden mobilisointi   digitalisaatio   konsultointi




    Marko Saarinen | Johtaja, digitaaliset palvelut

    Ostaminen siirtyi verkkoon - 6 varmaa tapaa käännyttää ostajat

    Menestyminen verkkokaupassa ei ole erityisen vaikeaa, kunhan tietyt osa-alueet ovat kunnossa. Digian digitaalisten palveluiden johtaja Marko Saarinen listasi yleisimmät sudenkuopat.

    kauppa   verkkoliiketoiminta   asiakaskokemus   digitalisaatio




    Kari Karipuu | Client Executive

    Taipuvatko liiketoimintaprosessisi saumattomaan asiakaskokemukseen?

    Kaikkikanavainen kauppa ja saumaton asiakaskokemus puhuttavat kaupan alan tekijöitä niin meillä kuin muuallakin. Matka kohti kaikkikanavaisuutta on hyvä aloittaa yhdestä kysymyksestä: oletko valmis muuttamaan liiketoimintaprosessejasi?

    kauppa   verkkoliiketoiminta   asiakaskokemus




    Tony Virtanen | Johtava konsultti

    Ostaminen siirtyi verkkoon - 6 askelta vaikuttavaan kaikkikanavaiseen kauppaan

    Vaikuttava kaikkikanavainen kauppa - utopiaa vai todellisuutta? Digian johtava konsultti Tony Virtanen tarjoaa 6 askelta parempaan asiakaskokemuksen rakentamiseen verkossa ja kivijalassa.

    kauppa   verkkoliiketoiminta   asiakaskokemus   digitalisaatio   konsultointi




    Petri Manninen | Senior Sales Manager

    Voiko ostaminen olla näin vaikeaa? Ostopolun katkeaminen ajoi vertaisverkkokauppaan

    Erinomaisen asiakaskokemuksen saavuttamiseksi ei riitä, että asiakkaalle tarjotaan vaihtoehtoja, jos ostopolku katkeaa kriittisessä vaiheessa. Seurauksena on huonon asiakaspalvelukokemuksen lisäksi myös liiketoiminnallinen menetys.

    kauppa   verkkoliiketoiminta   asiakaskokemus




    Aki Kortesniemi | Liiketoimintakonsultti

    5 toimialaa, jotka ovat digitaalisen vallankumouksen kynnyksellä 2016

    Digitalisaatio ei ole vain muotisana ilman sisältöä. Digian Aki Kortesniemi listaa viisi alaa, joilla tapahtuu paljon tänä vuonna. Kuuluuko oma alasi tähän joukkoon ja miten olet valmistautunut muutokseen?

    kauppa   julkinen sektori   digitalisaatio




    Digia Oyj

    11+1 vinkkiä joulumyynnin tehostamiseen

    Joulu on yksi vuoden kuumimmista myyntisesongeista. Tiedätkö, miten tavoitat asiakkaasi mahdollisimman tehokkaasti ja otat kaiken ilon irti tästä jokavuotisesta kulutusjuhlasta? Tässä artikkelissa annamme sinulle 11+1 vinkkiä, joilla hankit lisää myyntiä!

    kauppa   verkkoliiketoiminta

    1 2 3