Digiarjessa


BLOGI




    Marko Saarinen | Johtaja, digitaaliset palvelut

    Kauppa 2016 – asiakaskokemus on enemmän kuin pelkkää palvelua

    Kauppa 2016 -tapahtuma tarjosi jälleen hyvän läpivalaisun kaupan alan aikaansaannoksiin, onnistumisiin ja keskeisiin kehityssuuntiin. Omni-kanavaisuus, asiakasymmärrys, asiakkaiden hurmaaminen ja merkityksellisten sisältöjen tärkeys nousivat keskeisesti esiin pohdittaessa kaupan alan menestystekijöitä.

    kauppa




    Tuomo Permikangas | Senior Manager

    Kauppa digitalisoituu – mikä muuttuu?

    Kauppa on yksi niistä toimialoista, joita digitalisaatio ja asioiden internet muuttavat erittäin voimakkaasti tulevina vuosina.

    kauppa   digitalisaatio




    Marko Saarinen | Johtaja, digitaaliset palvelut

    Kun verkkokauppa ui kivijalkaan

    Digitalisoituneessa maailmassa kuluttaja ei hahmota maailmaa kanavien kautta, vaan haluaa asioida vähittäiskaupan toimijan kanssa haluamallaan tavalla aika- ja paikkariippumattomasti. Ei siis ihme, että monet vähittäiskaupan toimijat pohtivat parhaillaan oikeaa tasapainoa fyysisen kaupan sekä sähköisten myynti- ja palvelukanavien välillä.

    kauppa   verkkoliiketoiminta   digitaaliset palvelut   asiakaskokemus




    Sanni Aarnioja | Liiketoimintakonsultti

    Paikallistuntemus voittaa kopioidut käytännöt vähittäiskaupassa

    Vähittäiskauppaketju ei voi enää lähteä siitä, että uusilla markkina-alueilla sopeudutaan kaupan käytäntöihin. Menestyäkseen kaupan on otettava huomioon paikallisten ihmisten tavat ja käytännöt – siis asiakkaan tarve.

    kauppa

    1 2 3