Digiarjessa


BLOGI




    Mika Lehtinen | Liiketoimintakonsultti

    Organisaatiokulttuurin johtaminen

    Miten muutosta johdetaan, jos perinteiset muutosjohtamisen keinot eivät toimi? Organisaatiokulttuurin johtamisessa ja muutoksessa tärkeintä on sitouttaa ihmiset muutokseen ja keskittyä muutoksen keskellä yksilöihin, ei prosesseihin. Lue lisää organisaatiokulttuurin muutoksesta Mika Lehtisen kirjoituksesta.

    konsultointi   digitaalinen liiketoiminta




    Mika Lehtinen | Liiketoimintakonsultti

    Ketterän kehittämisen ostamisen dos and don’ts

    Miten ketterä IT-projekti ostetaan? Lue, mitkä näkökulmat on syytä ottaa huomioon ketterän kehityksen ostamisessa, jotta vältät pahimmat sudenkuopat.

    konsultointi   ketterä kehitys   digitaalinen liiketoiminta




    Digia Oyj

    Palvelusektorin digitalisaatio = Helppoa digiarkea Möttösellä!

    Digitalisaation hyödyt palvelusektorilla näkyvät selkeimmin, kun pistemäisten ratkaisujen sijaan toimintaa tarkastellaan kokonaisuutena. Tarina Kiinteistöpalvelu Möttösen arjesta havainnollistaa, kuinka digitalisointi tehostaa ydinprosesseja ja auttaa parantamaan asiakaskokemusta.

    palveluliiketoiminta   digitalisaatio   konsultointi




    Timo Halima | Liiketoimintajohtaja

    Ammattiostaja ei enää tyydy huonompaan verkkokaupassa

    Digitalisaation tuoma murros asiakkaiden ostokäyttäytymisessä on ajanut yritykset kilpailemaan asiakaskokemuksen kehittämisessä. B2B-puolella, jossa liiketoiminta perustuu usein pitkäaikaisiin sitoumuksiin, murros on ollut hitaampi. Siihen, että näin tulisi jatkumaan, ei kannata tuudittautua.

    verkkoliiketoiminta   konsultointi




    Vesa Hack l Johtava konsultti

    Mitä voimme oppia menestyneiltä startupeilta palveluiden uudistamisesta?

    Startup-yritykset tunnetaan usein tuoreista ideoistaan ja kyvystään uudistaa vanhoja toimintamalleja. Mitä vakiintuneet organisaatiot voisivat tällaisilta startupeilta oppia?

    kuluttajakäyttäytyminen   asiakaskokemus   konsultointi




    Tony Virtanen | Johtava konsultti

    Jos teleoperaattori olisi sähköyhtiö

    Miten energia-alalla voitaisiin vastata tulevaisuuden haasteisiin? Digian johtava konsultti Tony Virtanen otti mallia teleoperaattoreista ja visioi tulevaisuuden sähköyhtiön.

    asiakaskokemus   digitalisaatio   energia   konsultointi




    Fredrik Albrecht | Johtaja, konsultointi

    Miksi teknologiaa ostetaan ensin ja käyttötarkoitusta mietitään vasta sitten?

    Gartnerin tuore tutkimus osoittaa, että suomalaisfirmoissa on koko ajan enemmän valmiutta panostaa digitalisaatioon, mutta monelle yritykselle on edelleen epäselvää, miten digitalisaatiosta on aidosti eniten hyötyä. Vastaus ei löydy IT-osastolta.

    digitalisaatio   konsultointi




    Vesa Hack l Johtava konsultti

    Asiakaskokemuksen kehittäjän ensimmäinen tehtävä: luo yhteinen visio

    Merkityksellinen visio ohjaa ihmisiä työskentelemään yhtä päämäärää kohti. Tämä pätee myös asiakaskokemuksen kehittämiseen.

    kauppa   asiakaskokemus   palvelumuotoilu   konsultointi




    Vesa Hack l Johtava konsultti

    Asiakaskokemuksen kehittäminen lähtee selkeistä tavotteista

    Kipuillaanko yrityksessäsi asiakaskokemuksen kehittämisen kanssa? Digian johtava konsultti Vesa Hack pureutui asiakaskokemuksen kipupisteisiin ja neuvoo, miten niistä selvitään.

    kauppa   asiakaskokemus   digitalisaatio   konsultointi




    Vesa Hack l Johtava konsultti

    Asiakaskokemuksen kymmenen käskyä

    Digian johtava konsultti Vesa Hack kirjoitti kymmenen käskyä, joita noudattamalla kehität yrityksesi asiakaskokemusta entistä paremmaksi.

    kauppa   asiakaskokemus   palveluiden mobilisointi   digitalisaatio   konsultointi

    1 2