Mika Lehtinen | Liiketoimintakonsultti

Organisaatiokulttuurin johtaminen

Miten muutosta johdetaan, jos perinteiset muutosjohtamisen keinot eivät toimi? Organisaatiokulttuurin johtamisessa ja muutoksessa tärkeintä on sitouttaa ihmiset muutokseen ja keskittyä muutoksen keskellä yksilöihin, ei prosesseihin. Lue lisää organisaatiokulttuurin muutoksesta Mika Lehtisen kirjoituksesta.

[Lue lisää]


Mika Lehtinen | Liiketoimintakonsultti

Ketterän kehittämisen ostamisen dos and don’ts

Miten ketterä IT-projekti ostetaan? Lue, mitkä näkökulmat on syytä ottaa huomioon ketterän kehityksen ostamisessa, jotta vältät pahimmat sudenkuopat.

[Lue lisää]


Digia Oyj

Palvelusektorin digitalisaatio = Helppoa digiarkea Möttösellä!

Digitalisaation hyödyt palvelusektorilla näkyvät selkeimmin, kun pistemäisten ratkaisujen sijaan toimintaa tarkastellaan kokonaisuutena. Tarina Kiinteistöpalvelu Möttösen arjesta havainnollistaa, kuinka digitalisointi tehostaa ydinprosesseja ja auttaa parantamaan asiakaskokemusta.

[Lue lisää]


Timo Halima | Liiketoimintajohtaja

Ammattiostaja ei enää tyydy huonompaan verkkokaupassa

Digitalisaation tuoma murros asiakkaiden ostokäyttäytymisessä on ajanut yritykset kilpailemaan asiakaskokemuksen kehittämisessä. B2B-puolella, jossa liiketoiminta perustuu usein pitkäaikaisiin sitoumuksiin, murros on ollut hitaampi. Siihen, että näin tulisi jatkumaan, ei kannata tuudittautua.

[Lue lisää]


Vesa Hack l Johtava konsultti

Mitä voimme oppia menestyneiltä startupeilta palveluiden uudistamisesta?

Startup-yritykset tunnetaan usein tuoreista ideoistaan ja kyvystään uudistaa vanhoja toimintamalleja. Mitä vakiintuneet organisaatiot voisivat tällaisilta startupeilta oppia?

[Lue lisää]


Tony Virtanen | Johtava konsultti

Jos teleoperaattori olisi sähköyhtiö

Miten energia-alalla voitaisiin vastata tulevaisuuden haasteisiin? Digian johtava konsultti Tony Virtanen otti mallia teleoperaattoreista ja visioi tulevaisuuden sähköyhtiön.

[Lue lisää]


Fredrik Albrecht | Johtaja, konsultointi

Miksi teknologiaa ostetaan ensin ja käyttötarkoitusta mietitään vasta sitten?

Gartnerin tuore tutkimus osoittaa, että suomalaisfirmoissa on koko ajan enemmän valmiutta panostaa digitalisaatioon, mutta monelle yritykselle on edelleen epäselvää, miten digitalisaatiosta on aidosti eniten hyötyä. Vastaus ei löydy IT-osastolta.

[Lue lisää]


Vesa Hack l Johtava konsultti

Asiakaskokemuksen kehittäjän ensimmäinen tehtävä: luo yhteinen visio

Merkityksellinen visio ohjaa ihmisiä työskentelemään yhtä päämäärää kohti. Tämä pätee myös asiakaskokemuksen kehittämiseen.

[Lue lisää]


Vesa Hack l Johtava konsultti

Asiakaskokemuksen kehittäminen lähtee selkeistä tavotteista

Kipuillaanko yrityksessäsi asiakaskokemuksen kehittämisen kanssa? Digian johtava konsultti Vesa Hack pureutui asiakaskokemuksen kipupisteisiin ja neuvoo, miten niistä selvitään.

[Lue lisää]


Vesa Hack l Johtava konsultti

Asiakaskokemuksen kymmenen käskyä

Digian johtava konsultti Vesa Hack kirjoitti kymmenen käskyä, joita noudattamalla kehität yrityksesi asiakaskokemusta entistä paremmaksi.

[Lue lisää]