Digiarjessa


BLOGI




    Tony Virtanen | Johtava konsultti

    Ostaminen siirtyi verkkoon - 6 askelta vaikuttavaan kaikkikanavaiseen kauppaan

    Vaikuttava kaikkikanavainen kauppa - utopiaa vai todellisuutta? Digian johtava konsultti Tony Virtanen tarjoaa 6 askelta parempaan asiakaskokemuksen rakentamiseen verkossa ja kivijalassa.

    kauppa   verkkoliiketoiminta   asiakaskokemus   digitalisaatio   konsultointi




    Ulla Tynjä | Vanhempi konsultti, palvelumuotoilu

    Käytettävyyskonsultin rakkaudentunnustus

    Käytettävyystestaaminen tarjoaa parhaimmillaan tien käyttäjän pään sisään. Pullonkauloista ja kompastuskivistä on helppo päästä eroon oikean kohderyhmän avulla.

    palvelumuotoilu   konsultointi




    Pekka Rantanen | Liiketoimintakonsultti

    Seitsemän askelta onnistuneeseen digitaaliseen palveluun

    Varoitus: Manuaalista työtä sisältävät "sähköiset" palveluprosessit ja erillisissä saarekkeissa toimivat sähköisen liiketoiminnan järjestelmät saattavat aiheuttaa harmaita hiuksia.

    digitaaliset palvelut   palveluliiketoiminta   digitalisaatio   konsultointi




    Tony Virtanen | Johtava konsultti

    Digitalisaatio koskee sinua, koska se koskee asiakkaitasi

    li puolet suomalaisista johtajista uskoo, että digitalisaation vaikutus heidän yrityksiinsä on olematon. Esimerkit kahdelta toimialalta kertovat, että näin ei ole.

    digitaaliset palvelut   digitalisaatio   konsultointi




    Markus Meriluoto | Senior Designer

    Ostitko näppärän käyttöliittymän vai palvelumuotoilua

    Palvelumuotoilua tarjotaan joka puolelta, mutta mistä oikeastaan on kyse? Entä mitä vaaditaan onnistuneeseen palvelumuotoiluprojektiin?

    palvelumuotoilu   konsultointi




    Vesa Hack l Johtava konsultti

    Asiakkaiden odotukset räjähtäneet - 6 keinoa vastata

    Se, mikä riitti asiakkaille eilen, aiheuttaa jo huomenna myötähäpeää. Asiakaskokemuksen merkitys liiketoiminnan menestymiselle kasvaa eksponentiaalisesti. Miten yritykset voivat vastata jatkuvasti kasvaviin odotuksiin ja kovenevaan kilpailuun?

    tiedon hyödyntäminen   asiakastieto   asiakaskokemus   konsultointi

    1 2