Digiarjessa


Yli 500 blogikirjoitusta sekä mielenkiintoisia artikkeleita

    Julkaisut aihealueittain >> 



    BLOGI

    Jukka Osanen | Senior Solution Consultant

    Senior Trainee: Jukka Osanen — Konsultti ja paluumuuttaja Digian Microsoft Dynamics -tiimissä

    Senior Trainee -blogisarjassa päästään kurkistamaan digialaisten arkeen ja uratarinoihin. Tässä blogissa Digian Senior Solution Consultantina työskentelevä Jukka Osanen kertoo siitä, millaista työskentely Digian Microsoft Dynamics -tiimissä on, miten hänen taipaleensa digialaisena alkoi ja mikä sai hänet palaamaan pienen tauon jälkeen takaisin Digialle.

    Microsoft   kulttuuri   uratarina   D365



    BLOGI

    Niklas Hayles | Consultant

    Senior Trainee: Niklas Hayles – Koulutuksen kautta D365-osaajaksi

    Senior Trainee -blogisarjassa päästään kurkistamaan digialaisten arkeen ja uratarinoihin. Tässä blogissa Digialla konsulttina toimiva Niklas Hayles kertoo siitä, miten hän päätyi intensiivisen koulutuksen kautta Digialle D365-osaajaksi ja miten hänen taipaleensa digialaisena alkoi näin poikkeusaikana.

    Microsoft   kulttuuri   uratarina   D365



    BLOGI

    Sami Kinnunen | Solution Architect

    Senior Trainee: Sami Kinnunen - erään digialaisen ratkaisuarkkitehdin tarina

    Senior Trainee -blogisarjassa päästään kurkistamaan digialaisten arkeen ja uratarinoihin. Tässä blogissa Digialla ratkaisuarkkitehtina työskentelevä Sami Kinnunen kertoo siitä, millaista työskentely meidän Microsoft Dynamics -tiimissä on ja mistä ratkaisuarkkitehdin arki oikein koostuu.

    Microsoft   kulttuuri   uratarina   D365



    BLOGI

    Tarja-Leena Kallio | Senior Specialist

    Senior Trainee: Tarja-Leena Kallio — asiantuntijatyön monipuolisuus kiehtoo

    Senior Trainee -blogisarjassa päästään kurkistamaan digialaisten arkeen ja uratarinoihin. Tässä blogissa Digian Microsoft Dynamics -osaajien joukossa työskentelevä Senior Specialistimme, Tarja-Leena Kallio, kertoo työstään Digialla.

    Microsoft   kulttuuri   uratarina   D365



    BLOGI

    Lauri Raitala | Consultant

    Senior Trainee: Lauri Raitala — Muutos asiakkaan puolelta konsultiksi oli luontevaa, mutta alkuun myös haastavaa

    Senior Trainee -blogisarjassa päästään kurkistamaan digialaisten arkeen ja uratarinoihin. Tässä blogissa Digian Microsoft Dynamics -osaajien joukossa työskentelevä konsulttimme Lauri Raitala kertoo siitä, millaista työskentely Digialla on ja millaista oli siirtyä työskentelemään asiakkaan puolelta toimittajalle.

    Microsoft   kulttuuri   uratarina   D365



    BLOGI

    Filipp Koivu | Technical Architect

    Senior Trainee: Filipp Koivu — selkeä urapolku ja tavoiteasetanta vetivät asiakkaan puolelta Digialle

    Senior Trainee -blogisarjassa päästään kurkistamaan digialaisten arkeen ja uratarinoihin. Tässä blogissa Microsoft Customer Apps and Power Platform -yksikössä teknisenä arkkitehtina työskentelevä Filipp kertoo, millaista työskentely Digian Microsoft Dynamics -tiimissä on ja kuinka hän päätyi töihin Digialle.

    Microsoft   kulttuuri   uratarina   D365



    BLOGI

    Satu Juhela | Consultant

    Miten toteutetaan moderni asiakaskokemus?

    Moderniin asiakaspalveluun kohdistuu neljä perusvaatimusta: älykkyys, proaktiivisuus, monikanavaisuus ja aina saatavilla oleminen. Lue, miten kokonaisuus toteutetaan.

    asiakastieto   asiakaskokemus   Microsoft



    BLOGI

    Asko Juvonen | Lead Analytics Consultant

    Ennustavaa analytiikkaa CRM-datalla

    Mitä CRM-järjestelmän tuottamalla datalla voitaisiin saada aikaiseksi? Toteutimme asiakasanalytiikan pilotin, jossa tavoitteena oli testata myyntihankkeen onnistumisen todennäköisyyttä CRM-dataan pohjautuen.

    asiakastieto   analytiikka   asiakkuudenhallinta   Microsoft



    ARTIKKELI

    Digia Oyj

    Suomessa on satoja tuhansia metsänomistajia, joiden suhteen Suomen Metsäkeskuksella on missio – Digitaaliset palvelut ovat keino auttaa metsänomistajia yksilöllisesti

    Suomen Metsäkeskuksen palveluiden piiriin kuuluu satoja tuhansia suomalaisia metsänomistajia, joiden odotukset ja tavoitteet metsäomaisuuden suhteen voivat vaihdella rajustikin taloudellisesta hyödystä totaalisuojeluun. Heitä Metsäkeskus haluaa jatkossa palvella kohdennetummin ja yksilöllisemmin. Tämän mahdollistaakseen Metsäkeskus käynnisti suuren digitalisaatiohankkeen, jonka ensiaskel oli ottaa asiakastieto haltuun.

    digitaaliset palvelut   asiakaskokemus   asiakkuudenhallinta   Microsoft   artikkeli



    BLOGI

    Filipp Koivu | Technical Consultant

    Power Platform-ympäristön suunnittelu ja hallinnointi 2/2: hallinnoinnin työkalut

    Microsoft tarjoaa Power Platform-ympäristön ylläpitoprosessin tueksi useita työkaluja, jotka helpottavat ja tehostavat ylläpitäjien työtä. Tässä blogitekstissä käymme työkalut läpi.

    Microsoft   Power Platform

    1 2 3 4

     


    Aihealueet