Digiarjessa


Yli 500 blogikirjoitusta sekä mielenkiintoisia artikkeleita

    Julkaisut aihealueittain >> 



    BLOGI

    Satu Juhela | Konsultti

    Miten toteutetaan moderni asiakaskokemus?

    Moderniin asiakaspalveluun kohdistuu neljä perusvaatimusta: älykkyys, proaktiivisuus, monikanavaisuus ja aina saatavilla oleminen. Lue, miten kokonaisuus toteutetaan.

    asiakastieto   asiakaskokemus   Microsoft



    BLOGI

    Asko Juvonen | Lead Analytics Consultant

    Ennustavaa analytiikkaa CRM-datalla

    Mitä CRM-järjestelmän tuottamalla datalla voitaisiin saada aikaiseksi? Toteutimme asiakasanalytiikan pilotin, jossa tavoitteena oli testata myyntihankkeen onnistumisen todennäköisyyttä CRM-dataan pohjautuen.

    asiakastieto   analytiikka   asiakkuudenhallinta   Microsoft



    BLOGI

    Filipp Koivu | Technical Consultant

    Power Platform-ympäristön suunnittelu ja hallinnointi 2/2: hallinnoinnin työkalut

    Microsoft tarjoaa Power Platform-ympäristön ylläpitoprosessin tueksi useita työkaluja, jotka helpottavat ja tehostavat ylläpitäjien työtä. Tässä blogitekstissä käymme työkalut läpi.

    Microsoft   Power Platform



    BLOGI

    Filipp Koivu | Technical Consultant

    Power Platform -ympäristön suunnittelu ja hallinnointi 1/2: perustaminen ja suunnittelu

    Tässä blogissa käsittelemme Power Platformin anatomiaa ja hallinnollisia kysymyksiä. Keskitymme ympäristön ymmärtämiseen, suunnitteluun ja hallinnointiin teoreettisella tasolla.

    Microsoft   Power Platform



    BLOGI

    Viktor Candolin | Integraatioarkkitehti

    Integrators tips for Microsoft Dynamics 365 for Customer Engagement

    Best practices are usually created through trial and error. Digia's integration architect Viktor Candolin shares his learnings from working with Microsoft Dynamics CE and its OData API.

    Microsoft   integraatio   in english



    BLOGI

    Filipp Koivu | Technical Consultant

    Mobiilisovellus tunneissa – Power Platform tilannejohtamisen apuvälineenä

    Tilannejohtamisen tärkeimpiä työkaluja ovat tieto ja tiedottaminen. Kokeilimme, kuinka nopeasti voimme tuottaa toimivan nopean tiedottamisen ja tiedonkeruun hallinnan avuksi mobiilialustan hyödyntämällä Microsoft Power Platform Canvas App:a.

    mobiilipalvelut   Microsoft   Power Platform



    BLOGI

    Filipp Koivu | Technical Consultant

    Microsoft Power Platformin kehitysaallot 2020 – keskiössä kehitystyökalut ja tekoäly

    Microsoft Power Platform -alustaan on tulossa vuoden 2020 aikana parannuksia. Tässä blogissa käymme läpi, mitä uutta on tiedossa erityisesti Power Appien kehittämisen ja tekoälyn hyödyntämisen saralla.

    Microsoft   Power Platform



    BLOGI

    Jani Rauhala | Senior Consultant

    Asiakastuntemus uudelle tasolle – apuna Microsoft Dynamics 365 Customer Insights

    Miten hyödyntää tehokkaasti asiakaslähtöistä dataa, joka saattaa olla hajallaan eri järjestelmien syövereissä? Yksi varteenotettava vaihtoehto haasteen ratkomiseen on Microsoft Dynamics 365 Customer Insights -työkalu, joka auttaa muodostamaan kokonaiskuvan asiakkuuksista.

    analytiikka   Microsoft



    BLOGI

    Mikko Hakola | Head of Development

    Azure-akatemia kouluttaa uusia pilviosaajia

    Digia järjestää neljän illan maksuttoman Azure-akatemian maaliskuussa. Lue blogistamme Mikko Hakolan mietteet siitä, miksi akatemiaan kannattaa hakea, ja miksi Digia haluaa kouluttaa uusia osaajia Azure-pilviteknologian pariin.

    Microsoft   integraatio   kulttuuri



    BLOGI

    Digia Oyj

    Entä jos? Näin ennustat tulevaa Power BI:n avulla

    Power BI:n What if -parametrit tarjoavat mahdollisuuden vaikuttaa suoraan valitsemiisi muuttujiin ja näkemään vaikutuksen dataan välittömästi ilman mitään muutoksia alkuperäiseen tietolähteeseen.

    analytiikka   Microsoft   Power Platform   Power BI

    1 2 3

     


    Aihealueet