Asko Juvonen | Lead Analytics Consultant
Ennustavaa analytiikkaa CRM-datalla
Mitä CRM-järjestelmän tuottamalla datalla voitaisiin saada aikaiseksi? Toteutimme asiakasanalytiikan pilotin, jossa tavoitteena oli testata myyntihankkeen onnistumisen todennäköisyyttä CRM-dataan pohjautuen.
Filipp Koivu | Technical Consultant
Power Platform-ympäristön suunnittelu ja hallinnointi 2/2: hallinnoinnin työkalut
Microsoft tarjoaa Power Platform-ympäristön ylläpitoprosessin tueksi useita työkaluja, jotka helpottavat ja tehostavat ylläpitäjien työtä. Tässä blogitekstissä käymme työkalut läpi.
Filipp Koivu | Technical Consultant
Power Platform -ympäristön suunnittelu ja hallinnointi 1/2: perustaminen ja suunnittelu
Tässä blogissa käsittelemme Power Platformin anatomiaa ja hallinnollisia kysymyksiä. Keskitymme ympäristön ymmärtämiseen, suunnitteluun ja hallinnointiin teoreettisella tasolla.
Viktor Candolin | Integraatioarkkitehti
Integrators tips for Microsoft Dynamics 365 for Customer Engagement
Best practices are usually created through trial and error. Digia's integration architect Viktor Candolin shares his learnings from working with Microsoft Dynamics CE and its OData API.
Filipp Koivu | Technical Consultant
Mobiilisovellus tunneissa – Power Platform tilannejohtamisen apuvälineenä
Tilannejohtamisen tärkeimpiä työkaluja ovat tieto ja tiedottaminen. Kokeilimme, kuinka nopeasti voimme tuottaa toimivan nopean tiedottamisen ja tiedonkeruun hallinnan avuksi mobiilialustan hyödyntämällä Microsoft Power Platform Canvas App:a.
Filipp Koivu | Technical Consultant
Microsoft Power Platformin kehitysaallot 2020 – keskiössä kehitystyökalut ja tekoäly
Microsoft Power Platform -alustaan on tulossa vuoden 2020 aikana parannuksia. Tässä blogissa käymme läpi, mitä uutta on tiedossa erityisesti Power Appien kehittämisen ja tekoälyn hyödyntämisen saralla.
Jani Rauhala | Senior Consultant
Asiakastuntemus uudelle tasolle – apuna Microsoft Dynamics 365 Customer Insights
Miten hyödyntää tehokkaasti asiakaslähtöistä dataa, joka saattaa olla hajallaan eri järjestelmien syövereissä? Yksi varteenotettava vaihtoehto haasteen ratkomiseen on Microsoft Dynamics 365 Customer Insights -työkalu, joka auttaa muodostamaan kokonaiskuvan asiakkuuksista.
Mikko Hakola | Head of Development