Digia Oyj
Mediamaailmassa on käynnissä kolme merkittävää murrosta – HBL:lle mobiilista on tullut tärkein kanava
Mediamaailmassa on käynnissä useita mielenkiintoisia murroksia, jotka ravistelevat median käyttöä ja rahoitusmalleja. Laajojen lukijamassojen ja klikkien tavoittelusta ollaan siirtymässä takaisin juurille – laadukkaan sisällön tuottamiseen etupäässä tilaajille. Monelle voi olla yllätys, miten keskeiseen rooliin mobiilisovellukset tässä kehityksessä nousevat.
Jussi Piispanen | Johtaja, mobiili- ja verkkopalvelut
Mobiili on kiinteä osa elämäämme – ja entistä tärkeämpi kanava myös yrityksille
Haluatko saavuttaa palveluillasi 90 prosenttia suomalaisista? Kääntäen, onko liiketoiminnassasi varaa missata kanava, jonka kautta palvelunne olisivat 90 prosentilla suomalaisista jatkuvasti taskussa? Vaikka mobiili on asiakkaille usein ensisijainen asiointikanava, yritykset voivat edelleen mieltää mobiilisovellukset lisäpalveluiksi.
digitaaliset palvelut mobiilipalvelut digitaalinen liiketoiminta
Filipp Koivu | Technical Consultant
Mobiilisovellus tunneissa – Power Platform tilannejohtamisen apuvälineenä
Tilannejohtamisen tärkeimpiä työkaluja ovat tieto ja tiedottaminen. Kokeilimme, kuinka nopeasti voimme tuottaa toimivan nopean tiedottamisen ja tiedonkeruun hallinnan avuksi mobiilialustan hyödyntämällä Microsoft Power Platform Canvas App:a.
analytiikka mobiilipalvelut finanssiala integraatio kulttuuri digitalisaatio sote konsultointi ketterä kehitys
Hannu Hiilamo | Business Development Lead, Digia Hub
Kuinka varmistaa, että mobiilisovellus on käyttäjälle merkityksellinen?
Älypuhelimen käyttäjälle on tarjolla jatkuvasti uusia mobiilisovelluksia, joita houkutellaan lataamaan uutuudenviehätyksellä tai erilaisilla latauseduilla. Iso osa uusista ladatuista sovelluksista unohtuu tai tulee poistetuksi, kun puhelin ilmoittaa tallennustilan täyttymisestä. Kuinka varmistaa, että oma sovellus ei päädy karsittavien listalle?
Marko Tuuminen | Senior Project Manager
Pelillinen premium-kokemus mobiilissa – ja ennätysaikataulussa? Projektipäällikkö kertoo MyStockmann-sovelluksen teosta
Projektissa toteutettiin käytännössä tyhjästä kaksi sovellusta, Android- ja iOS-versiot, yhdeksässä kuukaudessa. Aluksi tiukka aikataulu huolestutti projektitiimiä. Stockmannin keskusteleva ja arvostava tapa johtaa projektia siivitti hankkeen onnistumiseen.
Tero Niemistö | Head of Digital Development, Stockmann Oyj
Kuinka MyStockmann-mobiilisovellus syntyi osana valtavaa kanta-asiakasohjelman uudistusta?
MyStockmann-mobiilisovellus toteutettiin osana Stockmannin kanta-asiakasohjelman uudistusta. Laajassa hankkeessa oli matkassa monta muuttujaa, mutta julkaisuun päästiin aikataulussa. Digikehityksestä vastaava Tero Niemistö Stockmannilta kertoo vaiherikkaasta toteutusprojektista.
Juhana Leinonen | Senior Javascript Developer