Digiarjessa


BLOGI




    Mikko Hakola | Head of Development

    Tilannekuva on yksinkertainen tapa lisätä asiakastyytyväisyyttä – mutta vaatii rohkeutta

    B2B-yrityksien asiakkaat ovat ihmisiä, joiden tarpeet ja vaatimukset ovat samansuuntaisia kuin kuluttaja-asiakkailla: he toivovat palveluiltaan nopeutta, helppoutta, ennakoituvuutta ja riskien minimointia.

    palveluliiketoiminta




    Kai Somppi | Senior Consultant

    Kirjaukset tehdyistä töistä kuukauden kuluttua vai heti suoraan kentältä?

    Mobiilit työvälineet mahdollistavat paitsi joustavan ja tehokkaan kenttätyönohjauksen, myös töiden kirjaamisen saman tien kun ne on tehty. Laskutus pysyy ajan tasalla ja lisätyömahdollisuudet kentällä tulevat lunastetuksi. 

    palveluliiketoiminta   palveluiden mobilisointi




    Jani Valu | Development Manager

    Mobiililaitteilla tehoa ja tarkkuutta kenttätyönohjaukseen

    Henkilöstövaltaisissa palveluyrityksissä varsinainen työ suoritetaan useimmiten muualla kuin toimistolla. Siksi myös työtehtävien suorittamiseen tarvittavan tiedon on oltava hyödynnettävissä kentällä.

    palveluliiketoiminta   palveluiden mobilisointi




    Mikko Hakola | Head of Development

    Fiksua ja läpinäkyvää resursointia palveluyrityksiin

    Resursoinnin tärkein tavoite on, että työt jaetaan vuorossa olevan henkilöstön kesken mahdollisimman tehokkaasti ja fiksusti. Digitaalisilla työkaluilla resursointiin saadaan läpinäkyvyyttä ja osumatarkkuutta. Ensin työvuorosuunnittelun on oltava kunnossa.

    palveluliiketoiminta




    Satu Edelman | Director

    Asiakaspalvelu ui uusiin kanaviin palvelusektorilla

    Palveluyritysten asiakkaat odottavat yhä helpompia tapoja asiointiin. Digitaaliset kanavat tarjoavat uusia mahdollisuuksia. Kanavien kehittämisessä kannattaa kiinnittää huomiota kanavien yhtenäisyyteen ja tarkoituksenmukaisuuteen – ja käyttää mielikuvitusta!

    asiakaskokemus   palveluliiketoiminta




    Digia Oyj

    Palvelusektorin digitalisaatio = Helppoa digiarkea Möttösellä!

    Digitalisaation hyödyt palvelusektorilla näkyvät selkeimmin, kun pistemäisten ratkaisujen sijaan toimintaa tarkastellaan kokonaisuutena. Tarina Kiinteistöpalvelu Möttösen arjesta havainnollistaa, kuinka digitalisointi tehostaa ydinprosesseja ja auttaa parantamaan asiakaskokemusta.

    palveluliiketoiminta   digitalisaatio   konsultointi




    Jani Valu | Development Manager

    Myynti ja asiakkuudenhoito vaativat digiaikanakin ihmisiä - ja oikeaa tietoa

    Palveluista sopiminen vaatii useimmiten sellaista ihmistenvälistä kommunikointia, jota digikanavilla ja -palveluilla ei voi korvata. Digitaalisuus kuitenkin mahdollistaa myynnin ja asiakkuudenhoidon ammattilaisille enemmän tietoa ja paremmat työkalut kuin koskaan.

    asiakastieto   palveluliiketoiminta   asiakkuudenhallinta




    Mikko Hakola | Head of Development

    Mitä on palvelusektorin digitalisaatio? Tehokkuutta ja parempaa asiakaskokemusta

    Miten digitalisaatio tukee palveluyritysten kasvua? Digian asiantuntijat kertovat uudessa oppaassa, kuinka toimintaa digitalisoimalla rakennetaan kilpailukykyä sekä -etua.

    palveluliiketoiminta




    Digia Oyj

    [UUSI OPAS] Vauhtia palvelusektorin digimurrokseen!

    Digian asiantuntijat kertovat tuoreessa oppaassa näkemyksensä, miten palvelutoimialan yritykset voivat parantaa asiakaskokemusta ja operatiivista tehokkuutta digitalisaation avulla.

    palveluliiketoiminta




    Vesa Hack l Johtava konsultti

    3 syytä, miksi kannattaa rakentaa toiminnanohjaus pilveen

    Toiminnanohjausjärjestelmäkin löytyy aiempaa useammin pilvestä. Palveluliiketoiminnassa pilviratkaisu tuo monia etuja.

    toiminnanohjaus   palveluliiketoiminta

    1 2