Digiarjessa


BLOGI

    Blogitekstit aihealueittain >> 




    Tommi Palomäki | Tuotepäällikkö

    Miksi liiketoiminnankin pitäisi kiinnostua tietojärjestelmien tilannekuvasta

    Miksi tilannekuvaa tarvitaan ja mitä hyötyä siitä on liiketoiminnalle? Asiantuntijamme Tommi Palomäki esittelee blogissaan seitsemän nykyaikaisen tilannekuvan keskeistä piirrettä ja niiden tuomia hyötyjä liiketoiminnalle.

    palvelunhallinta   valvonta




    Paula Pesonen | Business Manager

    Matka huippusuorituksista tuotteistettuihin mielenrauhapalveluihin

    Palvelu ei tarkoita satunnaisia mestarisuorituksia vaan on parhaimmillaan tylsää ja arkista – siis toimivaa.

    palvelunhallinta




    Tommi Palomäki | Tuotepäällikkö

    Käyttökokemus kuntoon – näin varmistetaan tietojärjestelmän saatavuus

    Tietojärjestelmän käyttökokemus perustuu palvelun saatavuuteen. Erityisesti nuorten käsitys ns. normaalista vasteajasta on lyhentynyt ja se asettaa kovia vaatimuksia palveluille. Lisäksi monitoimijaympäristö tekee tavoitteiden saavuttamisesta entistä haastavampaa. Korkean 24/7 -saatavuuden varmistaminen onnistuu kuitenkin, kun käytössä on oikeat ratkaisut.

    palvelunhallinta




    Marika Jokinen | Ohjelmistoinsinööri

    Onko tämä hätätapaus? Näin palvelunhallinta auttaa meitä kaikkia

    Palvelunhallinta on tärkeä osa asiakaspalvelua, sillä se varmistaa, että yhteyttä ottanut asiakas saa oikean vastauksen pulmiinsa. Palvelunhallintaan kannattaa hankkia oikea ohjelma sekavien excelien ja tekstitiedostojen sijaan.


    palvelunhallinta

    1

     


    Aihealueet