Jyki Lindgren | Senior Graphic Designer

Miksi en enää kuule Marjutista?

Palveluita on kehitettävä jatkuvasti, ja joskus toiminnallisuuksia on syytä jopa jättää pois, jos käyttäjät ovat ne hylänneet. Faktatieto käyttäjistä ja käyttökokemuksista pitäisi olla palvelun kehittämisen ytimessä. Tiedätkö, mikä on palvelussasi se jokin pieni, tärkeä ominaisuus, joka koukuttaa?

[Lue lisää]


Aki Kortesniemi | Liiketoimintakonsultti

Analytiikka auttaa asiakaspalautteen käsittelyssä

Cloetta sai tuta asiakaspalautteen ja sosiaalisen median yhdistelmän voiman elokuun alussa. Julkistettu uusi tuote, Lakupalamix sisälsi asiakkaiden mielestä aivan liikaa tavallisia lakuja luvattujen täytelakujen sijaan. Negatiivisen palauteryöpyn myötä Cloetta julkaisi Facebook-sivuillaan anteeksipyynnön ja lupauksen päivittää tuote.

[Lue lisää]