Digiarjessa


BLOGI




    Jouni Wahalahti | Johtava konsultti

    Printin uusi tuleminen? Tuotetiedonhallinta tehostaa printtimateriaalin työstämistä

    Viekö markkinointimateriaalien tuottaminen tuskallisen paljon aikaa syöden myös resursseja markkinoinnin ja liiketoiminnan kehittämisestä? Oikeat teknologiavalinnat auttavat tehostamaan prosesseja myös perinteisemmän printtimateriaalin tuotannossa.

    verkkoliiketoiminta   tuotetiedonhallinta




    Jouni Wahalahti | Johtava konsultti

    Päänvaivaa tuotetiedoista verkkokaupassa? Kypsyystesti kertoo, onko PIM-järjestelmä tarpeen

    Tuotetietojen hallinta on monissa verkkokauppaa pyörittävissä yrityksissä jatkuva päänvaiva. Erillinen järjestelmä auttaa ratkaisemaan monia tyypillisiä ongelmia – tai ainakin helpottaa niitä. Mistä tiedät, onko organisaatiosi valmis tuotetiedonhallintajärjestelmän käyttöönottoon? Pikatesti kertoo!

    verkkoliiketoiminta   tuotetiedonhallinta




    Jouni Wahalahti | Johtava konsultti

    Tuotetiedonhallinnasta apua verkkokaupan kansainvälistymiseen

    Kansainvälistyminen on kilpailun kovetessa verkkokauppojen elinehto. Verkkokaupan prosessit ja tapa puhutella asiakkaita on mietittävä huolella uusille markkina-alueille mentäessä. Tuotteiden hallinnan näkökulmasta kansainvälistyminen tarkoittaa moninkertaistuvaa tietomassaa – jonka hallinnassa PIM-järjestelmä on korvaamaton apu.

    verkkoliiketoiminta   tuotetiedonhallinta




    Digia Oyj

    InRiver Product Marketing Cloud – PIM:n edelläkävijä

    Tuotetiedonhallinnan markkinajohtaja inRiver puolustaa paikkaansa johtavalla teknologialla ja ominaisuuksillaan. Lue blogistamme, mitä hyötyjä inRiverin ratkaisu tuo tullessaan.

    kauppa   verkkoliiketoiminta   tuotetiedonhallinta




    Digia Oyj

    PXM - Seuraava askel asiakaskokemuksen luomisessa

    Tuotekokemuksen hallinta auttaa viemää asiakkaalle tarjoamasi sisällöt uudelle tasolle. Lue blogistamme, mitä tuotekokemuksen hallinnassa tulee ottaa huomioon.

    kauppa   verkkoliiketoiminta   asiakaskokemus   tuotetiedonhallinta




    Digia Oyj

    Tuotetiedonhallinta - välttämättömästä pahasta liiketoiminnan kilpailueduksi

    Verkon ja kivijalan yhdistävä tuotetiedonhallinta on parhaimmillaan yksi liiketoiminnan kilpailueduista - etenkin jos mukaan on valjastettu myös yhteistyötahot. Lue, miksi tuotetiedonhallintaan panostaminen kannattaa.

    kauppa   verkkoliiketoiminta   asiakaskokemus   tuotetiedonhallinta




    Digia Oyj

    Miksi epäseksikkäästä tuotetiedonhallinnasta kannattaa innostua?

    PIM eli Product Information Management tarkoittaa suomeksi tuotetiedonhallintaa. Mutta mitä tekemistä PIMillä on monikanavaisen liiketoiminnan kanssa, ja minkä vuoksi verkkokauppiaan kannattaa siitä kiinnostua. Tässä artikkelissa kerromme, miten voit PIMin avulla tehostaa liiketoimintaa, hallita kaikkea tuotetietoa keskitetysti ja saada tuotteet nopeammin myyntiin!

    verkkoliiketoiminta   tuotetiedonhallinta

    1