Digiarjessa


BLOGI

    Blogitekstit aihealueittain >> 




    Digia Oyj

    Monikanavainen kauppa vaatii yhtenäisiä prosesseja ja järjestelmiä

    Verkkokauppa ei saa olla vain kivijalan päälle liimattu kerros vaan kiinteä osa kaupan kokonaisuutta. Aidosti monikanavainen kokonaisuus vaatii tuekseen monipuolisen liiketoiminta-alustan.

    kauppa   verkkoliiketoiminta   digitaalinen liiketoiminta




    Arto Lamminen | Director, Commerce

    Viisi B2B-verkkokauppatrendiä vuonna 2020

    Kuluttajapuolella verkkokaupan osuus on kasvanut vuosi vuodelta tasaisesti, mutta B2B kirii perässä. Tulevina vuosina kilpailu B2B-verkkokauppakentässä tulee kiihtymään. Lue blogistamme viisi B2B-verkkokaupan trendiä vuonna 2020.

    verkkoliiketoiminta




    Jaakko Saari | Account Executive

    Oletko kesäloman tarpeessa – asiakaskokemus ei lomaile

    Voittava asiakaskokemus on monen tekijän summa – eikä se lomaile. Jaakko Saari tiivistää blogissamme Verkkokaupan ruokaympyrä -webinaarisarjan tärkeimmät opit. Tutustu myös asiakaskokemuksen tarkistuslistaan!

    verkkoliiketoiminta   asiakaskokemus




    Jouni Wahalahti

    Vinkit verkkokaupan myynnin kasvattamiseen – tutustu lisäarvotyökaluihin

    Onko kaikki kortit jo katsottu, mutta verkkokaupan myynti junnaa paikallaan? Jos keinot jo käytössä olevissa markkinoinnin kanavissa alkavat loppua, voi olla hyvä aika tarkastella uusia kanavia ja lisäarvotyökaluja. Jouni Wahalahti esittelee vaihtoehtoja, joilla pääset ulos pattitilanteesta.

    verkkoliiketoiminta




    Digia Oyj

    Digiarjen sankari: Eero Hakio auttaa Stockmannia vastaamaan tulevaisuuden tarpeisiin

    Digiarjen sankarit -blogisarjassa kuulemme digialaisten arjesta ja uratarinoista. Eero Hakio työskentelee Stockmann-asiakkuudessa Lead developerina. Eeron mielestä hankkeen parissa työskentelyssä hienoa on asiakkaan aito tuki ja luottamus kehittäjien ammattitaitoon. 

    verkkoliiketoiminta   rekrytointi




    Jouni Wahalahti

    Miten alkuun verkkokaupan verkkomarkkinoinnissa? Osa 2/3: markkinointisuunnitelma ja oikeat kanavavalinnat

    Mitä markkinoidaan ja missä kanavissa? Budjetin suunnittelu yhdessä oikeiden kanavavalintojen ja pohjaksi luodun markkinointikalenterin kanssa antavat hyvät valmiudet toteuttaa tehokasta verkkokaupan digitaalista markkinointia.

    verkkoliiketoiminta




    Digia Oyj

    Joululoman lukupaketti verkkokauppamarkkinasta

    Miltä verkkokauppamarkkina näyttää vuonna 2019? Kokosimme joululoman lukupaketin, jonka avulla valmistaudut tulevan vuoden verkkokauppahankkeisiin.

    verkkoliiketoiminta




    Jouni Wahalahti

    Printin uusi tuleminen? Tuotetiedonhallinta tehostaa printtimateriaalin työstämistä

    Viekö markkinointimateriaalien tuottaminen tuskallisen paljon aikaa syöden myös resursseja markkinoinnin ja liiketoiminnan kehittämisestä? Oikeat teknologiavalinnat auttavat tehostamaan prosesseja myös perinteisemmän printtimateriaalin tuotannossa.

    verkkoliiketoiminta   tuotetiedonhallinta




    Matti Kalenius | Senior Technology Specialist

    Verkkokaupan voima löytyy konepellin alta - integraatioista

    Integraatiot ovat toimivan verkkokaupan salaisuus. Mutta miten ne kannattaa oikeasti toteuttaa? Matti Kalenius kertoo blogissamme tärpit, mitä kannattaa ottaa verkkokaupan integraatioiden teknisen toteutuksen osalta huomioon.

    verkkoliiketoiminta   integraatio




    Jouni Wahalahti

    Miten alkuun verkkokaupan verkkomarkkinoinnissa? Osa 1/3: Perusasiat kuntoon

    Oli kyseessä sitten pieni tai suuri verkkokauppa, kaikki kohtaavat saman haasteen: mistä saadaan ostavat kävijät kauppaan? Ennen kuin Google Ads-tili laitetaan pystyyn, on verkkokaupan perusasiat syytä hoitaa kuntoon.

    verkkoliiketoiminta

    1 2 3 4 5

     


    Aihealueet