Digia Oyj

Digiarjen sankari: Eero Hakio auttaa Stockmannia vastaamaan tulevaisuuden tarpeisiin

Digiarjen sankarit -blogisarjassa kuulemme digialaisten arjesta ja uratarinoista. Eero Hakio työskentelee Stockmann-asiakkuudessa Lead developerina. Eeron mielestä hankkeen parissa työskentelyssä hienoa on asiakkaan aito tuki ja luottamus kehittäjien ammattitaitoon. 

[Lue lisää]


Jouni Wahalahti | Johtava konsultti

Miten alkuun verkkokaupan verkkomarkkinoinnissa? Osa 2/3: markkinointisuunnitelma ja oikeat kanavavalinnat

Mitä markkinoidaan ja missä kanavissa? Budjetin suunnittelu yhdessä oikeiden kanavavalintojen ja pohjaksi luodun markkinointikalenterin kanssa antavat hyvät valmiudet toteuttaa tehokasta verkkokaupan digitaalista markkinointia.

[Lue lisää]


Digia Oyj

Joululoman lukupaketti verkkokauppamarkkinasta

Miltä verkkokauppamarkkina näyttää vuonna 2019? Kokosimme joululoman lukupaketin, jonka avulla valmistaudut tulevan vuoden verkkokauppahankkeisiin.

[Lue lisää]


Jouni Wahalahti | Johtava konsultti

Printin uusi tuleminen? Tuotetiedonhallinta tehostaa printtimateriaalin työstämistä

Viekö markkinointimateriaalien tuottaminen tuskallisen paljon aikaa syöden myös resursseja markkinoinnin ja liiketoiminnan kehittämisestä? Oikeat teknologiavalinnat auttavat tehostamaan prosesseja myös perinteisemmän printtimateriaalin tuotannossa.

[Lue lisää]


Matti Kalenius | Senior Technology Specialist

Verkkokaupan voima löytyy konepellin alta - integraatioista

Integraatiot ovat toimivan verkkokaupan salaisuus. Mutta miten ne kannattaa oikeasti toteuttaa? Matti Kalenius kertoo blogissamme tärpit, mitä kannattaa ottaa verkkokaupan integraatioiden teknisen toteutuksen osalta huomioon.

[Lue lisää]


Jouni Wahalahti | Johtava konsultti

Miten alkuun verkkokaupan verkkomarkkinoinnissa? Osa 1/3: Perusasiat kuntoon

Oli kyseessä sitten pieni tai suuri verkkokauppa, kaikki kohtaavat saman haasteen: mistä saadaan ostavat kävijät kauppaan? Ennen kuin Google Ads-tili laitetaan pystyyn, on verkkokaupan perusasiat syytä hoitaa kuntoon.

[Lue lisää]


Isto Kaitosaari | Senior Manager

Integraatiot ovat toimivan verkkokaupan salaisuus

Asiakkaan kokemukseen verkkokaupan käytettävyydestä vaikuttaa moni asia: Kuinka nopeasti sivut latautuvat? Kuinka kattavaa tietoa tuotteista on saatavilla? Onko tieto reaaliaikaista ja yhtenäistä? Integraatioiden mahdollistama tiedonkulku verkkokaupan ja taustajärjestelmien välillä on avain saumattomaan asiakaskokemukseen.

[Lue lisää]


Jouni Wahalahti | Johtava konsultti

Mitä eroa on verkkokaupalla ja verkkoliiketoiminnalla?

Verkkoliiketoiminta ja verkkokauppa mielletään usein samaksi asiaksi, mutta todellisuudessa verkkoliiketoiminnassa on kyse laajemmasta kokonaisuudesta. Jouni Wahalahti kertoo, mistä verkkoliiketoiminnassa on kyse ja miksi sen kehittämiseen on syytä panostaa.

[Lue lisää]


Jaakko Saari | Account Executive

Asiakaskokemuksen kolme kovaa: näkemyksellisyys, yhteistyö ja päätöksentekokyky

Oletko jo kyllästynyt puhumaan verkkopalvelun onnistuneen asiakaskokemuksen rakentamisesta? Hyvä, emme mekään! Aihetta ei nimittäin ole vielä koluttu loppuun, sillä tehtävää on paljon. Lue, miksi esimerkiksi päätöksentekokyvyllä on merkitystä, ja mistä suomalaisyrityksestä kannattaa ottaa asiakaslähtöisyyden suunnittelussa mallia.

[Lue lisää]


Jussi Rautjärvi | Lead Consultant, Customer Analytics

Asiakasanalytiikan hyödyntäminen verkkoliiketoiminnassa

Miten analytiikka valjastetaan verkkoliiketoiminnan kehittämisen avuksi? Lue asiantuntijamme Jussi Rautjärven vinkit blogista tai tilaa itsellesi aihetta käsittelevä webinaaritallenne.

[Lue lisää]