Digiarjessa


BLOGI




    Jaakko Saari | Account Executive

    Oletko kesäloman tarpeessa – asiakaskokemus ei lomaile

    Voittava asiakaskokemus on monen tekijän summa – eikä se lomaile. Jaakko Saari tiivistää blogissamme Verkkokaupan ruokaympyrä -webinaarisarjan tärkeimmät opit. Tutustu myös asiakaskokemuksen tarkistuslistaan!

    verkkoliiketoiminta   asiakaskokemus




    Jouni Wahalahti | Johtava konsultti

    Miten alkuun verkkokaupan verkkomarkkinoinnissa? Osa 3/3: Laajenna kanavia ja ota oikeat lisäarvotyökalut käyttöön

    Onko kaikki kortit jo katsottu, mutta verkkokaupan myynti junnaa paikallaan? Jos keinot jo käytössä olevissa markkinoinnin kanavissa alkavat loppua, voi olla hyvä aika tarkastella uusia kanavia ja lisäarvotyökaluja. Jouni Wahalahti esittelee blogisarjan viimeisessä osassa vaihtoehtoja, joilla pääset ulos pattitilanteesta.

    verkkoliiketoiminta




    Digia Oyj

    Digiarjen sankari: Eero Hakio auttaa Stockmannia vastaamaan tulevaisuuden tarpeisiin

    Digiarjen sankarit -blogisarjassa kuulemme digialaisten arjesta ja uratarinoista. Eero Hakio työskentelee Stockmann-asiakkuudessa Lead developerina. Eeron mielestä hankkeen parissa työskentelyssä hienoa on asiakkaan aito tuki ja luottamus kehittäjien ammattitaitoon. 

    verkkoliiketoiminta   rekrytointi




    Jouni Wahalahti | Johtava konsultti

    Miten alkuun verkkokaupan verkkomarkkinoinnissa? Osa 2/3: markkinointisuunnitelma ja oikeat kanavavalinnat

    Mitä markkinoidaan ja missä kanavissa? Budjetin suunnittelu yhdessä oikeiden kanavavalintojen ja pohjaksi luodun markkinointikalenterin kanssa antavat hyvät valmiudet toteuttaa tehokasta verkkokaupan digitaalista markkinointia.

    verkkoliiketoiminta




    Digia Oyj

    Joululoman lukupaketti verkkokauppamarkkinasta

    Miltä verkkokauppamarkkina näyttää vuonna 2019? Kokosimme joululoman lukupaketin, jonka avulla valmistaudut tulevan vuoden verkkokauppahankkeisiin.

    verkkoliiketoiminta




    Jouni Wahalahti | Johtava konsultti

    Printin uusi tuleminen? Tuotetiedonhallinta tehostaa printtimateriaalin työstämistä

    Viekö markkinointimateriaalien tuottaminen tuskallisen paljon aikaa syöden myös resursseja markkinoinnin ja liiketoiminnan kehittämisestä? Oikeat teknologiavalinnat auttavat tehostamaan prosesseja myös perinteisemmän printtimateriaalin tuotannossa.

    verkkoliiketoiminta   tuotetiedonhallinta




    Matti Kalenius | Senior Technology Specialist

    Verkkokaupan voima löytyy konepellin alta - integraatioista

    Integraatiot ovat toimivan verkkokaupan salaisuus. Mutta miten ne kannattaa oikeasti toteuttaa? Matti Kalenius kertoo blogissamme tärpit, mitä kannattaa ottaa verkkokaupan integraatioiden teknisen toteutuksen osalta huomioon.

    verkkoliiketoiminta   integraatio




    Jouni Wahalahti | Johtava konsultti

    Miten alkuun verkkokaupan verkkomarkkinoinnissa? Osa 1/3: Perusasiat kuntoon

    Oli kyseessä sitten pieni tai suuri verkkokauppa, kaikki kohtaavat saman haasteen: mistä saadaan ostavat kävijät kauppaan? Ennen kuin Google Ads-tili laitetaan pystyyn, on verkkokaupan perusasiat syytä hoitaa kuntoon.

    verkkoliiketoiminta




    Isto Kaitosaari | Senior Manager

    Integraatiot ovat toimivan verkkokaupan salaisuus

    Asiakkaan kokemukseen verkkokaupan käytettävyydestä vaikuttaa moni asia: Kuinka nopeasti sivut latautuvat? Kuinka kattavaa tietoa tuotteista on saatavilla? Onko tieto reaaliaikaista ja yhtenäistä? Integraatioiden mahdollistama tiedonkulku verkkokaupan ja taustajärjestelmien välillä on avain saumattomaan asiakaskokemukseen.

    verkkoliiketoiminta   integraatio




    Jouni Wahalahti | Johtava konsultti

    Mitä eroa on verkkokaupalla ja verkkoliiketoiminnalla?

    Verkkoliiketoiminta ja verkkokauppa mielletään usein samaksi asiaksi, mutta todellisuudessa verkkoliiketoiminnassa on kyse laajemmasta kokonaisuudesta. Jouni Wahalahti kertoo, mistä verkkoliiketoiminnassa on kyse ja miksi sen kehittämiseen on syytä panostaa.

    verkkoliiketoiminta

    1 2 3 4 5