Matti Kalenius | Järjestelmäkehittäjä

Verkkokaupan voima löytyy konepellin alta - integraatioista

Integraatiot ovat toimivan verkkokaupan salaisuus. Mutta miten ne kannattaa oikeasti toteuttaa? Matti Kalenius kertoo blogissamme tärpit, mitä kannattaa ottaa verkkokaupan integraatioiden teknisen toteutuksen osalta huomioon.

[Lue lisää]


Jouni Wahalahti | Johtava konsultti

Miten alkuun verkkokaupan verkkomarkkinoinnissa? Osa 1/3: Perusasiat kuntoon

Oli kyseessä sitten pieni tai suuri verkkokauppa, kaikki kohtaavat saman haasteen: mistä saadaan ostavat kävijät kauppaan? Ennen kuin Google Ads-tili laitetaan pystyyn, on verkkokaupan perusasiat syytä hoitaa kuntoon.

[Lue lisää]


Isto Kaitosaari | Senior Manager

Integraatiot ovat toimivan verkkokaupan salaisuus

Asiakkaan kokemukseen verkkokaupan käytettävyydestä vaikuttaa moni asia: Kuinka nopeasti sivut latautuvat? Kuinka kattavaa tietoa tuotteista on saatavilla? Onko tieto reaaliaikaista ja yhtenäistä? Integraatioiden mahdollistama tiedonkulku verkkokaupan ja taustajärjestelmien välillä on avain saumattomaan asiakaskokemukseen.

[Lue lisää]


Jouni Wahalahti | Johtava konsultti

Mitä eroa on verkkokaupalla ja verkkoliiketoiminnalla?

Verkkoliiketoiminta ja verkkokauppa mielletään usein samaksi asiaksi, mutta todellisuudessa verkkoliiketoiminnassa on kyse laajemmasta kokonaisuudesta. Jouni Wahalahti kertoo, mistä verkkoliiketoiminnassa on kyse ja miksi sen kehittämiseen on syytä panostaa.

[Lue lisää]


Jaakko Saari | Account Executive

Asiakaskokemuksen kolme kovaa: näkemyksellisyys, yhteistyö ja päätöksentekokyky

Oletko jo kyllästynyt puhumaan verkkopalvelun onnistuneen asiakaskokemuksen rakentamisesta? Hyvä, emme mekään! Aihetta ei nimittäin ole vielä koluttu loppuun, sillä tehtävää on paljon. Lue, miksi esimerkiksi päätöksentekokyvyllä on merkitystä, ja mistä suomalaisyrityksestä kannattaa ottaa asiakaslähtöisyyden suunnittelussa mallia.

[Lue lisää]


Jussi Rautjärvi | Lead Consultant, Customer Analytics

Asiakasanalytiikan hyödyntäminen verkkoliiketoiminnassa

Miten analytiikka valjastetaan verkkoliiketoiminnan kehittämisen avuksi? Lue asiantuntijamme Jussi Rautjärven vinkit blogista tai tilaa itsellesi aihetta käsittelevä webinaaritallenne.

[Lue lisää]


Digia Oyj

Miten verkkokaupan integraatioita rakennetaan - esittelyssä Integraatioakatemiaan valitut työkalut

Verkkokaupan integraatiot ovat konkreettinen esimerkki siitä, kuinka integraatioiden toimivuus vaikuttaa suoraan loppukäyttäjälle näkyvään palveluun. Tämän vuoden Integraatioakatemiassa tutustutaan verkkokaupan integraatioihin hyödyntämällä moderneja työkaluja. Akatemian kouluttajat avaavat blogissa Azure Logic Appsin, Dell Boomin, IBM DataPowerin ja IBM API Connectin saloja.

[Lue lisää]


Mika Lehtinen | Liiketoimintakonsultti

Tuloksellisuutta verkkokauppaan liiketoimintamuotoilulla

Asiakkaan kokemuksen tulee olla keskiössä kaikessa verkkokaupan kehittämisessä. Verkkokauppaa suunniteltaessa liiketoimintamuotoilun avulla voidaan varmistaa asiakaslähtöinen kehittäminen. Liiketoimintamuotoilussa keskitytään siihen, mitä asiakas tarvitsee, miten se palvelee liiketoimintaa ja millä teknologioilla sen voisi toteuttaa. 

[Lue lisää]


Petteri Erkintalo | Johtava konsultti

Miten verkkokauppasi tulisi varautua tulevaisuuteen?

Millaisia tulevaisuuden trendejä kannattaa ottaa huomioon verkkokaupan suunnittelussa? Digian Jouni Wahalahti ja Petteri Erkintalo listasivat Digian webinaarissa viisi trendiä, joiden vaikutuksilta yksikään verkkokauppa tuskin lähivuosina säästyy.

[Lue lisää]


Tony Virtanen | Johtava konsultti

Tarjoaako verkkokauppasi asiakkaalle vain ohikiitävän ostohetken huuman?

Verkkokaupassa asiointi on asiakkaalle usein verrattain nopea tapahtuma. Mitä tapahtuu ennen ja jälkeen oston? Olennainen osa menestyksellistä liiketoimintaa verkossa on verkkoläsnäolon suunnittelu kokonaisuutena.

[Lue lisää]