Joachim Wahlström | Data Scientist
Kasvata verkkokaupan myyntiä analytiikan ja koneoppimisen avulla
Asiakaskokemus ja myynnin onnistuminen ovat perinteisessä kivijalkakaupassa osaavan henkilökunnan käsissä, mutta verkkokaupassa niissä pitäisi onnistua digitaalisesti. Tässä blogissa otamme katsauksen siihen, kuinka verkkokaupan myyntiä voidaan kasvattaa analytiikkaa ja koneoppimista hyödyntämällä.
Keijo Mukku | Senior Developer
Sisältösuositukset parantavat konversiota – esittelyssä Episerver Web Content Recommendations
Sivustokävijän sitoutuneisuuteen vaikuttaa muun muassa se, onko sisältö kävijälle merkityksellistä ja helposti saavutettavaa. Yksi työkalu saavutettavuuden ja sitouttamisen parantamiseen on Episerverin Web Content Recommendations.
Arto Lamminen | Director, Commerce
Miten tehdä verkkokauppaa Amazonin aikakaudella?
Spekulointi suomalaisten verkkokauppojen kohtalosta käy kuumana verkkokauppajätin laajentuessa länsinaapuriin. Itkuvirttä ei kannata suoraan viritellä, sillä tilanne saattaa tarjota myös uusia mahdollisuuksia kotimaisille toimijoille.
Katriina Schildt | Senior UI/UX Designer
Millainen on hyvä verkkokaupan käyttöliittymä?
Verkkokaupan käyttöliittymäsuunnittelu ei tulisi tarkoittaa pelkkää yrityksen visuaalisen ilmeen esilletuomista. Avainasemassa onnistuneeseen käyttöliittymään ovat käytettävyys, toiminnallisuudet ja ominaisuudet. Lue, miten onnistunut käyttöliittymä suunnitellaan.
Ville Laukkonen | Senior Developer
How to integrate Episerver to HubSpot – blog page and landing page integration
Sometimes one CMS isn't enough to cover everything that needs to be done. In these cases it is also crucial to get information flowing between systems. In this blog post Digia's senior developer Ville Laukkonen provides a solution for a specific integration implementation between Hubspot and Episerver.
verkkoliiketoiminta digitaaliset palvelut ohjelmistokehitys in english
Arto Lamminen | Director, Commerce
Viisi B2B-verkkokauppatrendiä vuonna 2020
Kuluttajapuolella verkkokaupan osuus on kasvanut vuosi vuodelta tasaisesti, mutta B2B kirii perässä. Tulevina vuosina kilpailu B2B-verkkokauppakentässä tulee kiihtymään. Lue blogistamme viisi B2B-verkkokaupan trendiä vuonna 2020.
Jaakko Saari | Account Executive
Oletko kesäloman tarpeessa – asiakaskokemus ei lomaile
Voittava asiakaskokemus on monen tekijän summa – eikä se lomaile. Jaakko Saari tiivistää blogissamme Verkkokaupan ruokaympyrä -webinaarisarjan tärkeimmät opit. Tutustu myös asiakaskokemuksen tarkistuslistaan!
Jouni Wahalahti