Digiarjessa


BLOGI




    Jaakko Saari | Account Executive

    Asiakaskokemuksen kolme kovaa: näkemyksellisyys, yhteistyö ja päätöksentekokyky

    Oletko jo kyllästynyt puhumaan verkkopalvelun onnistuneen asiakaskokemuksen rakentamisesta? Hyvä, emme mekään! Aihetta ei nimittäin ole vielä koluttu loppuun, sillä tehtävää on paljon. Lue, miksi esimerkiksi päätöksentekokyvyllä on merkitystä, ja mistä suomalaisyrityksestä kannattaa ottaa asiakaslähtöisyyden suunnittelussa mallia.

    verkkoliiketoiminta   digitaaliset palvelut   asiakaskokemus




    Jussi Rautjärvi | Lead Consultant, Customer Analytics

    Asiakasanalytiikan hyödyntäminen verkkoliiketoiminnassa

    Miten analytiikka valjastetaan verkkoliiketoiminnan kehittämisen avuksi? Lue asiantuntijamme Jussi Rautjärven vinkit blogista tai tilaa itsellesi aihetta käsittelevä webinaaritallenne.

    verkkoliiketoiminta   analytiikka




    Digia Oyj

    Digiarjen Sankari: Collins Abah designs user-friendly eCommerce solutions

    In Digiarjen Sankarit -blog series we get a sneak peak of Digian's career stories. This time we get to hear about Collins Abah, who is working as a full stack developer specialized in web and mobile app development. He builds eCommerce applications for both online and offline retail stores.

    verkkoliiketoiminta   rekrytointi   uratarina   in english




    Digia Oyj

    Miten verkkokaupan integraatioita rakennetaan - esittelyssä Integraatioakatemiaan valitut työkalut

    Verkkokaupan integraatiot ovat konkreettinen esimerkki siitä, kuinka integraatioiden toimivuus vaikuttaa suoraan loppukäyttäjälle näkyvään palveluun. Tämän vuoden Integraatioakatemiassa tutustutaan verkkokaupan integraatioihin hyödyntämällä moderneja työkaluja. Akatemian kouluttajat avaavat blogissa Azure Logic Appsin, Dell Boomin, IBM DataPowerin ja IBM API Connectin saloja.

    verkkoliiketoiminta   integraatio   rekrytointi




    Mika Lehtinen | Liiketoimintakonsultti

    Tuloksellisuutta verkkokauppaan liiketoimintamuotoilulla

    Asiakkaan kokemuksen tulee olla keskiössä kaikessa verkkokaupan kehittämisessä. Verkkokauppaa suunniteltaessa liiketoimintamuotoilun avulla voidaan varmistaa asiakaslähtöinen kehittäminen. Liiketoimintamuotoilussa keskitytään siihen, mitä asiakas tarvitsee, miten se palvelee liiketoimintaa ja millä teknologioilla sen voisi toteuttaa. 

    verkkoliiketoiminta   palvelumuotoilu




    Petteri Erkintalo | Johtava konsultti

    Miten verkkokauppasi tulisi varautua tulevaisuuteen?

    Millaisia tulevaisuuden trendejä kannattaa ottaa huomioon verkkokaupan suunnittelussa? Digian Jouni Wahalahti ja Petteri Erkintalo listasivat Digian webinaarissa viisi trendiä, joiden vaikutuksilta yksikään verkkokauppa tuskin lähivuosina säästyy.

    verkkoliiketoiminta




    Tony Virtanen | Johtava konsultti

    Tarjoaako verkkokauppasi asiakkaalle vain ohikiitävän ostohetken huuman?

    Verkkokaupassa asiointi on asiakkaalle usein verrattain nopea tapahtuma. Mitä tapahtuu ennen ja jälkeen oston? Olennainen osa menestyksellistä liiketoimintaa verkossa on verkkoläsnäolon suunnittelu kokonaisuutena.

    verkkoliiketoiminta   asiakaskokemus




    Timo Halima | Liiketoimintajohtaja

    Kollegoilta kerättyjä oppeja verkkokauppahankkeista: 5 nyrkkisääntöä

    Julkaisimme tammikuussa kollegoideni kanssa oppaan, jossa on tarkasteltu, mitä tulisi ottaa huomioon, kun verkkokauppaa ollaan hankkimassa tai uusimassa. Oppaamme keskeiset opit voi tiivistää viiteen nyrkkisääntöön.

    verkkoliiketoiminta




    Jouni Wahalahti | Johtava konsultti

    Verkkokauppias, tiedätkö oman liiketoimintasi aseman markkinassa?

    Vähittäiskaupan markkinat muuttuvat vauhdilla ja verkkokauppiaan on hyvä pystyä asemoimaan oma liiketoiminta oikein suhteessa muuttuvaan markkinaan sekä kilpailijoihin. Tämä on avaintekijä menestyvän verkkokaupan kehittämiseen.

    verkkoliiketoiminta




    Jouni Wahalahti | Johtava konsultti

    Päänvaivaa tuotetiedoista verkkokaupassa? Kypsyystesti kertoo, onko PIM-järjestelmä tarpeen

    Tuotetietojen hallinta on monissa verkkokauppaa pyörittävissä yrityksissä jatkuva päänvaiva. Erillinen järjestelmä auttaa ratkaisemaan monia tyypillisiä ongelmia – tai ainakin helpottaa niitä. Mistä tiedät, onko organisaatiosi valmis tuotetiedonhallintajärjestelmän käyttöönottoon? Pikatesti kertoo!

    verkkoliiketoiminta   tuotetiedonhallinta

    1 2 3 4 5