Digiarjessa


BLOGI




    Petri Manninen | Senior Sales Manager

    Pystytkö antamaan verkkokaupassa monikanavaisen saatavuuslupauksen?

    Asiakkaille luvataan verkkokaupassa asiointia ”missä ja milloin vain”. Onnistuuko toimituskin milloin ja minne vain?

    kauppa   verkkoliiketoiminta




    Digia Oyj

    InRiver Product Marketing Cloud – PIM:n edelläkävijä

    Tuotetiedonhallinnan markkinajohtaja inRiver puolustaa paikkaansa johtavalla teknologialla ja ominaisuuksillaan. Lue blogistamme, mitä hyötyjä inRiverin ratkaisu tuo tullessaan.

    kauppa   verkkoliiketoiminta   tuotetiedonhallinta




    Kari Karipuu | Client Executive

    Onnistunut personointi on yksilöityä ja relevanttia, mutta ei liian henkilökohtaista

    Elämykselliset asiakaskokemukset edellyttävät, että jokainen kohtaaminen kaikissa kohtaamispisteissä on rakennettu yksilöllisesti ja personoidusti. Hyvin toteutettu personointi ei loukkaa yksityisyyttä vaan toteuttaa asiakkaan toiveita.

    kauppa   verkkoliiketoiminta




    Jaakko Saari | Account Executive

    Viisi askelta myymälän ja verkon symbioosiin

    Suomalaisen monikanavaisen kaupan ongelma on usein se, että myymäläverkostoa uudempi verkko­kauppaorganisaatio on ns. ”vanhan päälle liimattu”: molemmilla on omat, erilliset liiketoimintaprosessit ja tietojärjestelmät. Tällöin kivijalka ei tue verkko­kauppaa tai päinvastoin.

    kauppa   verkkoliiketoiminta




    Digia Oyj

    PXM - Seuraava askel asiakaskokemuksen luomisessa

    Tuotekokemuksen hallinta auttaa viemää asiakkaalle tarjoamasi sisällöt uudelle tasolle. Lue blogistamme, mitä tuotekokemuksen hallinnassa tulee ottaa huomioon.

    kauppa   verkkoliiketoiminta   asiakaskokemus   tuotetiedonhallinta




    Thomas Tallskog | Director, Commerce

    B2B-verkkokaupat petraavat palveluissaan

    B2B-verkkokaupat petraavat palveluissaan B2C-kauppojen vanavedessä. Tämän seurauksena myös verkkokauppa-alustat ovat heränneet kehittämään toiminnallisuuksia juuri B2B-asiakkaitaan ajatellen.

    verkkoliiketoiminta




    Marko Kallio | Bid Manager

    Näin otat verkkokauppasi sisällöt haltuun

    Miten hoidat verkkokauppasi sisällönhallinnan? Digian Marko Kallio kertoo, miksi sisällönhallinnalla on väliä ja mitkä tekijät kannattaa laittaa ehdottomasti kuntoon.

    verkkoliiketoiminta




    Digia Oyj

    Tuotetiedonhallinta - välttämättömästä pahasta liiketoiminnan kilpailueduksi

    Verkon ja kivijalan yhdistävä tuotetiedonhallinta on parhaimmillaan yksi liiketoiminnan kilpailueduista - etenkin jos mukaan on valjastettu myös yhteistyötahot. Lue, miksi tuotetiedonhallintaan panostaminen kannattaa.

    kauppa   verkkoliiketoiminta   asiakaskokemus   tuotetiedonhallinta




    Tony Virtanen | Johtava konsultti

    Digitalist-aamun jälkeen nousee aurinko

    Digia Digitalist Commerce Forum järjestettiin keskiviikkona 15.2.2017. Digian johtava konsultti Tony Virtanen kertoo, mitä tapahtumasta jäi käteen.

    kauppa   verkkoliiketoiminta   digitaaliset palvelut   asiakaskokemus   digitalisaatio




    Marko Saarinen | Johtaja, digitaaliset palvelut

    Ostaminen siirtyi verkkoon - 6 varmaa tapaa käännyttää ostajat

    Menestyminen verkkokaupassa ei ole erityisen vaikeaa, kunhan tietyt osa-alueet ovat kunnossa. Digian digitaalisten palveluiden johtaja Marko Saarinen listasi yleisimmät sudenkuopat.

    kauppa   verkkoliiketoiminta   asiakaskokemus   digitalisaatio

    2 3 4 5 6