Digiarjessa


BLOGI




    Kari Karipuu | Client Executive

    Taipuvatko liiketoimintaprosessisi saumattomaan asiakaskokemukseen?

    Kaikkikanavainen kauppa ja saumaton asiakaskokemus puhuttavat kaupan alan tekijöitä niin meillä kuin muuallakin. Matka kohti kaikkikanavaisuutta on hyvä aloittaa yhdestä kysymyksestä: oletko valmis muuttamaan liiketoimintaprosessejasi?

    kauppa   verkkoliiketoiminta   asiakaskokemus




    Tony Virtanen | Johtava konsultti

    Ostaminen siirtyi verkkoon - 6 askelta vaikuttavaan kaikkikanavaiseen kauppaan

    Vaikuttava kaikkikanavainen kauppa - utopiaa vai todellisuutta? Digian johtava konsultti Tony Virtanen tarjoaa 6 askelta parempaan asiakaskokemuksen rakentamiseen verkossa ja kivijalassa.

    kauppa   verkkoliiketoiminta   asiakaskokemus   digitalisaatio   konsultointi




    Petri Manninen | Senior Sales Manager

    Voiko ostaminen olla näin vaikeaa? Ostopolun katkeaminen ajoi vertaisverkkokauppaan

    Erinomaisen asiakaskokemuksen saavuttamiseksi ei riitä, että asiakkaalle tarjotaan vaihtoehtoja, jos ostopolku katkeaa kriittisessä vaiheessa. Seurauksena on huonon asiakaspalvelukokemuksen lisäksi myös liiketoiminnallinen menetys.

    kauppa   verkkoliiketoiminta   asiakaskokemus




    Digia Oyj

    Miksi epäseksikkäästä tuotetiedonhallinnasta kannattaa innostua?

    PIM eli Product Information Management tarkoittaa suomeksi tuotetiedonhallintaa. Mutta mitä tekemistä PIMillä on monikanavaisen liiketoiminnan kanssa, ja minkä vuoksi verkkokauppiaan kannattaa siitä kiinnostua. Tässä artikkelissa kerromme, miten voit PIMin avulla tehostaa liiketoimintaa, hallita kaikkea tuotetietoa keskitetysti ja saada tuotteet nopeammin myyntiin!

    verkkoliiketoiminta   tuotetiedonhallinta




    Digia Oyj

    11+1 vinkkiä joulumyynnin tehostamiseen

    Joulu on yksi vuoden kuumimmista myyntisesongeista. Tiedätkö, miten tavoitat asiakkaasi mahdollisimman tehokkaasti ja otat kaiken ilon irti tästä jokavuotisesta kulutusjuhlasta? Tässä artikkelissa annamme sinulle 11+1 vinkkiä, joilla hankit lisää myyntiä!

    kauppa   verkkoliiketoiminta




    Pekka Rantanen | Liiketoimintakonsultti

    Onnistunutta verkkoliiketoimintaa 2/3: Kauppaa asenteella

    Puran kolmen blogitekstin sarjassa kokemuksiani sähköisen liiketoiminnan eTail Nordic -tapahtumasta (Lue ensimmäinen tekstini täältä). Tapahtumassa kuulemieni esittelyjen opit voisi tiivistää siten, että sähköinen liiketoiminta on ensisijaisesti asennetta, kulttuuria ja toisten huomioimista, ja vasta toissijaisesti teknologiaa. Tässä toisessa osassa käsittelen asennetta, eli tapaa jolla yritykset suhtautuvat ja asennoituvat liiketoimintaan ja siinä eteen tuleviin haasteisiin.

    verkkoliiketoiminta




    Pekka Rantanen | Liiketoimintakonsultti

    Onnistunutta verkkoliiketoimintaa 1/3: Kulttuurin ja tekniikan kohtaamispisteessä

    Puran kolmen blogitekstin sarjassa kokemuksiani sähköisen liiketoiminnan eTail Nordic -tapahtumasta. Tapahtumassa kuulemieni esittelyjen opit voisi tiivistää siten, että sähköinen liiketoiminta on ensisijaisesti asennetta, kulttuuria ja toisten huomioimista, ja vasta toissijaisesti teknologiaa. Tässä ensimmäisessä osassa käsittelen yrityskulttuurin merkitystä sähköisessä liiketoiminnassa.

    verkkoliiketoiminta




    Digia Oyj

    Ratkaise verkkokauppasi murheet, osa 3: Nousevat tähdet

    Tässä juttusarjassa käymme läpi tyypillisimpiä verkkokauppiaiden kohtaamia ongelmia ja tarjoamme niihin ratkaisuja. Sarjan viimeisessä osassa listaamme kolme asemansa vakiinnuttaneiden ja kasvuvaiheessa olevien verkkokauppojen sudenkuoppaa sekä neuvot niiden välttämiseen. Lopuksi annamme Kaupan liitolle ja Verkkoteollisuudelle muutaman vinkin, joiden avulla ne voivat palvella verkkokauppiaita aiempaa paremmin.

    verkkoliiketoiminta




    Digia Oyj

    Ratkaise verkkokauppasi murheet, osa 2: Aloittelevat kauppiaat

    Tässä juttusarjassa käymme läpi tyypillisimpiä verkkokauppiaiden kohtaamia ongelmia ja tarjoamme niihin ratkaisuja. Sarjan toisessa osassa listaamme kahdeksan aloittelevien verkkokauppiaiden kompastuskiveä – ja tietysti myös neuvoja niiden taklaamiseen.

    verkkoliiketoiminta




    Digia Oyj

    Ratkaise verkkokauppasi murheet, osa 1: Isot toimijat

    Tässä juttusarjassa käymme läpi tyypillisimpiä verkkokauppiaiden kohtaamia ongelmia ja tarjoamme niihin ratkaisuja. Osa ratkaisumallien tuomasta hyödystä sataa suoraan viivan alle, osassa tulokset näkyvät pidemmällä aikavälillä. Sarjan ensimmäisessä osassa käsittelemme isojen toimijoiden haasteita ja lähestymistapoja niiden ratkomiseen.

    verkkoliiketoiminta

    2 3 4 5 6